{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Aussie pris? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har længe gået med tanken om en aussie, og efter at have mødt mange på udstillinger og læst en masse, er jeg ret sikker på at det er hundEN.
Det skulle være nogo at spørge til pris, så det har jeg ikke turde. og det er ikke meget der kommer frem hvis man søger. Men jeg er nødt til at have et nogenlunde prisniveau at gå ud fra.

Så hvad koster en aussie? Af udstillingslinjer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aussie pris?
  • #2   2. dec 2013 du kan roligt spørge om pris når du snakker med opdrættere -det de fleste opdrættere ikke bryder sig om, er hvis man spørger om prisen som det eneste (og altså er mere interesseret i hvad hunden koster end i hunden selv/avlsarbejdet) smiley

    Men ja, omkring de 10.000 er vidst normen nu om stunder


  • #3   2. dec 2013 Vi har lige købt en collie af udstillingslinjer..

    Nu ved jeg godt, at det slet ikke er samme hund.. Men omkostningerne for opdrætter er vel nogenlunde de samme..
    Vi har givet 9.500,- for en tæve med DKK tavle..

    Går ud fra, at en aussie også ligger i den prisklasse måske?

    Men det vi gjorde var, at tage ud og besøge forskellige kenneler.. Og så valgte vi faktisk INDEN vi kendte prisen.. Lige så meget fordi det ikke skulle have afgørende betydning for os.. Havde hun sagt 25.000 er det nok ikke sikkert vi havde købt hende der, men vi spurgte først efter pris 2. gang vi var på besøg ;-).

    Dog tror jeg ikke, at nogen vil føle sig forarget, når man spørger om prisen på en hund - som Michelle siger - hvis det selvfølgelig er hunden man er mest interesseret i :D!


  • #5   2. dec 2013 De udstillingslinier jeg har haft spurgt ind til, har ligget mellem 12.000-15.000

  • #6   2. dec 2013 Har godt nok en Aussie af arbejdslinier. Jeg gav 7.500 kr. med DRU stamtavle i sommers.
    Han kan ikke bruges til udstilling, da han er overtegnet i hovedet, men vi købte ham heller ikke som udstillings-/avlshan smiley


Kommentér på:
Aussie pris?

Annonce