Tricks og træning

Tricks og træning

Medlemmer: 466
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
819 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Ideer til nye øvelser? Ideer til nye øvelser?

Ja, jeg mangler ideer og inspiration.
Min 10 måneder hvalp kan pt. sit, dæk, rul rundt, "hva siger mors hund" og high five med begge poter.

Men nu er min fantasi sluppet op! Han er super lærernem og ELSKER at lærer nye ting og jeg bliver super stolt hvergang kan lærer noget nyt. Så er der nogle af jer, som kan komme med nogle ideer? Og meget gerne en beskrivelse af hvordan jeg lærer ham det.

Mvh Nathja.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ideer til nye øvelser?
  • #2   25. nov 2008 Ja og Nej øvelser smiley
    du ligger en guffer ud for ham, og siger nej (han må ikke tage den). når du så siger ja, må han spise den .

Du starter med at ligger gufferen på jorden/gulvet eller hvor det nu er . siger "nej" og peger på den. så forsøger han højst sandsynligt at spise den. Så holder du en hånd for den, og siger nej. når han så trækker snuden tilbage roser du ham , skubber gufferen hen til ham og siger "ja" smiley

håber du forstår det , og det ikk bare er en gang sludder jeg har skrevet smiley

• #3   25. nov 2008 spille død, dance, sit pænt, uh der er mange

• #4   26. nov 2008 Du kan lære ham og kravle, men ikke for meget når han ikke er så gammel. At finde en guffer i din hånd og markere på den. Gå 8-taller mellem dine ben smiley

• #6   26. nov 2008 Hej alle.
    Tak for ideerne, de lyder sjove nok alle sammen (:
    Dog kan han ikke lave noget hvor han skal stå på bagbenene lige i øjeblikket, da han har skadet sit bagben.

Kirsten - MODTAGER UDFORD. FRA ALLE ;o) : Mange tak (: Han er bare super lærernem, og tingene sidder hurtigt fast i hans lille knold.

• #7   26. nov 2008 Dut på hånd med snuden e.l. så kan han senere hen også lære at lukke køkkenlåger o.l.

Kommentér på:
Ideer til nye øvelser?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce