Vores bedste venner

Vores bedste venner

Medlemmer: 1.168
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hund.
  • #1   23. mar 2008 Det er ikke rigtigt, der er mange der har 2 hanhunde

• #2   23. mar 2008 Nej det er heller ikke rigtigt, jeg har 2 tæver :o)

• #3   23. mar 2008 Det kommer an på aldersforskel og hvordan din nuværende hund har det med andre hanhunde.

• #4   23. mar 2008 Han fungere fint med alle hunde.
    Men hvordan kan det have noget med aldersforskellen at gøre?

• #5   23. mar 2008 to jævnaldrende vil have større tendens til at kæmpe om magten. 2 års aldersforskel er at foretrække.

Så er den ældste også voksen og fornuftig (forhåbentlig) så kan man få hjælp til opdragelsen af den nye smiley

Jeg har 3 - 4 år imellem mine tæver - min nye han er kun 7 mdr ældre end den yngste tæve, og de to er fulde af narrestreger. Den gamle tæve på 8 holden dem dog i ørerne så det ikke bliver så slemt.

• #6   23. mar 2008 vi fik afvide ved dyrlægen at de ville råde os til at tim var mellem 1½ og 2 år når vi skulle have nr to, hvorfor ved ejg ikke rigtig, men vi har to hanhunde og det funkgere altså super fint, der er en rang ordning og den har de selv fundet...

• #7   23. mar 2008 min ældre tæve er 14 år og min yngre tæve er 19 uger så der er der ingen problemer

• #8   23. mar 2008 Det skal siges jeg har også hanner sammen. Min gamle blev aflivet sidste år, men min datters på 5 år blivet tit passet her, og han går fint ind i flokken og opdrager på den yngste han

• #10   23. mar 2008 jeg har to han hunde (: de jan slet iijk unvære hinanden (:
    vi fik nr 2 da den første var 2 år (:

• #11   23. mar 2008 2 hanhunde kan godt gå sammen... Den ny vil blive sat på plads i starten.. Men sådanne er det med alle dyr.... Heste, katte osv...

Så du og Ludvig kan godt få jer en ekstra legekammerat der hjemme

• #12   23. mar 2008 Vi har fire hanhunde - 1, 7, 8 og 11 år. Det er en afslappet og harmonisk flok. Vi havde småproblemer med fællesfodring, da Steven kom ind i familien som 6-årig. Vores gamle han havde det lidt svært med, der kom en ny hund, der var så selvsikker. Nu er alt godt. Jeg synes den bedste gave man kan give sin hund er en artsfælle. Hundene giver hinanden et fællesskab, vi mennesker ikke kan tilbyde. Det er fantastisk at opleve, hvordan de søger hinanden og efterligner/lærer af hinanden. Jeg tror dog, der er stor racemæssig forskel på, hvor tolerante hanhundene er overfor hinanden.

Held og lykke med at få en ven til Ludvig.

• #13   23. mar 2008 Mange tak, for alle rådene smiley
    Men nu er Ludvig en meget 'misundelig' hund. Så mon det vil være dumt at anskaffe sig en lille hund, som der vil ligge og nuses med, som han vil?!

Nu tænker jeg på om det kan ende galt, hensyn med at han er så misunderlig.

• #14   25. mar 2008 Det jeg mener er at han vil have en del opmærksom. Både når det angår hund og mennesker.
    Han er meget beskytende og der skal helst ikke være en der giver mig et knus, før han brokker sig og skal snakkes med. Før han er tilfreds..

Kommentér på:
Ny hund.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce