1.556 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Ny hund Ny hund

Jeg har længe ønsket mig en papillion som nr 2 hund. Men sådan skulle det ikke gå. Der er papillion i Victor. Men hvem ville skrive mig på en venteliste med min diagnose. Jeg håber på i hvertfald 2 år endnu. Victor er 14,5 og hver dag er en gave. Tænker det er bedre for manden med en ny hund, når både Victor og jeg er væk.
I familien er der født 4 hvalpe, chihuahua/ papillion, havaneser/ puddel blanding. Nogle rigtige rundkørsler, ligesom Victor. Hanhundens ejer mener dog de har købt en racehund, havapoo til 22000. Pooha siger jeg bare det var godt nok dyrt. Vi har idag valgt ham her, han skal hedde Sofus. De er 3,5 uger. smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hund
  • #1   17. sep 2022 Åh Tine, jeg ønsker og håber, at du er her mange år endnu. smiley
    Men tillykke med lille Sofus, jeg bliver helt misundelig, ville også gerne have en ny hvalp

• #4   17. sep 2022 Tillykke med lille Sofus smiley

Puha, hvor må det være stygt at vide, at tiden er ved at rinde ud. Jeg håber din behandling vender, og du kan få lidt længere tid smiley

• #6   18. sep 2022 Tillykke med ham, han ser skøn ud smiley

Jeg håber du trodser alle odds og får meget mere end de to år smiley

• #7   18. sep 2022 Hvor ser han dejlig ud. smiley

• #9   18. sep 2022 smiley

• #10   18. sep 2022 Tillykke med lille Sofus.

Og så kan jeg kun sige som de andre, jeg håber, du klarer dig længe endnu.

• #11   18. sep 2022 #1 Anni
    Det kan jeg godt forstå. Men selvfølgelig ikke nemt når man er alene.
    Har også været i tvivl, og tænkt om det var lidt egoistisk. Men her er jo en mand som det måske er godt for. Samtidig er der ikke nogle der har sat tid på mig. Kan være kort tid til flere år, når man ser på andre. Så satser selvfølgeligt på det sidste. Tænker også det er med til at give glæde og optimisme ind i hverdagen.

• #12   18. sep 2022 Tine, synes ikke at det er egoistisk, da der jo er en mand til at tage over hvis ikke du er her.
    Og uden tvivl, så giver sådan en lille varm Sofus masser af glæde smiley
    Jeg er i samme båd som dig, der er ingen der har sat tid på mig. Jeg fik 20 % for at komme igennem de de første 5 år, og selvfølgelig er jeg da lige som dig en af dem der kommer igennem, for jeg har nu været kræftfri i 15 måneder. smiley
    Men tør endnu ikke anskaffe mig en ny hund, er jo alene og har ingen der kan tage over.

• #13   18. sep 2022 Hatten af for dig, og stort tillykke med guldklumpen smiley
    En lækker og fræk hundehvalp er da bestemt med til at holde humøret oppe smiley

Anni, du anskaffer dig da bare en portugisisk vandhund - gerne en sort/hvid tæve, så skal jeg nok tage over, hvis du en dag ikke magter det mere smiley
    Jeg er nødt til at sige til mig selv, at det vil være meget ufornuftigt, at få en hvalp lige nu - pga min demente mand, men jeg håber da stadig, at drømmen går i opfyldelse på et tidspunkt smiley

• #15   18. sep 2022 Ha ha Lise-Lotte, det er ikke lige sådan en jeg dømmer om. smiley
    Men du kan bare anskaffe dig en, så passer jeg den når du trænger til aflastning. smiley
    Der sad ellers en på internat for ikke så læge siden.
    Synd fo dig, at in mand shar det sådan, men stor respekt for at du passer ham.
    Det må være ært og tidskrævende

• #16   18. sep 2022 Hvor er det bare godt for jer smiley

• #17   18. sep 2022 #15
    Var det ikke en spansk vandhund, der sad på internatet?
    Jeg er nok lidt skeptisk mht en genbrugshund, da jeg har et barnebarn på 18 mdr., og lige om lidt, kommer der en lillebror/søster:-)
    Så en hund, der er landet på internat, fordi den har bidt ud efter et barn, vil være no go for mig.

• #18   18. sep 2022 # 17
    Nu er det jo ikke alle hunde som sidder på internat der er der fordi de har bidt.

• #19   18. sep 2022 #18
    Den spanske vandhund havde, jeg var inde og kigge på den flere gange.

• #20   18. sep 2022 Ok

• #21   20. sep 2022 Stort tillykke med den lille pelsklump smiley

Kommentér på:
Ny hund

Annonce