Staffordshire Bull Terrier Klubben

Staffordshire Bull Terrier Klubben

Medlemmer: 249
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
379 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Overtøj Overtøj

Zizou fryser sådan her for tiden... Hun frøs også sidste vinter, men der var hun jo også bare en lille hvalp... Nu bliver hun 1 år om et par uger og vi havde jo håbet på hun havde vokset sig til en god pels, men det ser desværre ikke sådan ud... så...

Er der nogen der har gode erfaringer med en bestemt frakke-ting... Den skulle jo gerne holde et par år...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overtøj
  • #1   30. okt 2007 Jeg vil foreslå en trøje eller et dækken.

Men synes godt nok det er tidligt at hun fryser, det er jo ikke en gang koldt endnu.

Personligt købte jeg en trøje til Luna sidste år. Hun har dog ikke haft den på endnu da det ikke har været koldt nok. Kunne godt se at hun ikke synes det var fantastisk når det sneede og stomede i vinters, men så satte vi bare tempoet op.

Hvis du er interesseret i Lunas gamle trøje som ikke er brugt overhovedet, kan du sende en besked til mig :o)
    Ellers god jagt :o)

• #2   30. okt 2007 Okay min hun fryser også. Meen ved ikke lige hvad jeg skal mene om tøj til hunde.

• #3   30. okt 2007 Itso var meget glad for sin trøje sidste år, da der var snestorm... Og har det sådan med tøj, at så længe det kun er for hundens eget bedste, så sys jeg det er ok.

• #4   30. okt 2007 zizou bliver jo ikke pakket ind i tøj, til hverdag... Aldrig nogensinde.... Men hvis hun ikke har en behagelig gå tur fordi hun fryser så'n, og da vi så at en jakke hjalp da hun var hvalp, vil vi klart give hende en trøje/jakke på igen.. men når den lille prinsesse fryser så'n er det sku synd.... Og med en trøje/jakke går hun og har det behageligt på hele turen.. og det er vigtigt for os...

• #5   30. okt 2007 Jeg har bare brugt hunde hættetrøjer, men det er nok bedre med noget der er vandtæt...

• #6   30. okt 2007 katrine.... Ja det skal være noget der er vind og vandtæt... smiley

Kommentér på:
Overtøj

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce