Indlæser...
Sortering
Hund angrebet Så oplevede min veninde på tætteste hold, hvad det vil sige at møde en uansvarlig hundeejer. Min veninde har en labr...
Generel diskussion
Oprettet:
29. nov 2017
Visninger:
2.406
Synligt IPO spor? Jeg har lige læst en kommentar på facebook: "[i]når du deltager til ipo spor , er det meget "cirkus præget" det vi...
Generel diskussion
Oprettet:
20. dec 2017
Visninger:
1.485
Opkast - gode råd søges Kære alle Natten til fredag kastede Ziva op en hel del gange. Hun var efterfølgende meget træt om fredagen men vill...
Generel diskussion
Oprettet:
6. jan 2018
Visninger:
811
Må du se din hunds journal? Hejsa rare hundefolk :) Jeg har længe tænkt over, hvad der mon står i min hunds journal og i dag, tog jeg så hen til...
Generel diskussion
Oprettet:
12. jan 2018
Visninger:
5.294
Fodring, for forudsigeligt? Vi har jo en dalmatiner, hun er nu lige knap 9 mdr gammel. Hun har altid været meget sulten, men synes godt nok det er...
Generel diskussion
Oprettet:
29. jan 2018
Visninger:
523
Jeg har kidnappet en hund Ja, jeg har sgu kidnappet en hund. På morgenturen kommer en sort labrador imod os. Jeg stopper op og venter på at ej...
Generel diskussion
Oprettet:
3. feb 2018
Visninger:
2.314
Tyggeting til de forslugne? Jeg har i dag betalt lidt over 11.000 kr på at få fjernet et stykke tyggeben fra Freddys tarmsystem :-O Jeg kunne ikke...
Generel diskussion
Oprettet:
22. feb 2018
Visninger:
949
Hjælp til spørgeskema om hundefoder - Vil du svare på 10 hurtige spørgsmål? Jeg er ved at lave en undersøgelse om indkøbsvaner i forbindelse med hundemad til min kandidatuddannelse. Det ville ...
Generel diskussion
Oprettet:
28. feb 2018
Visninger:
608
Levealder hos vores hunde inspireret af en kommentar i en anden tråd, kunne jeg tænke mig at høre lidt om alder hos vores hunde. Er det noget du...
Generel diskussion
Oprettet:
23. mar 2018
Visninger:
2.421
Ønskehalsbåndet :3 Hej! Sagen er den at jeg snart skal have hvalp, men da denne er en hårløs Chinese Crested er der bestemte materialer ha...
Generel diskussion
Oprettet:
6. apr 2018
Visninger:
627
Råd til hvad man gør når man møder en angribende hund Nu har jeg lige læst en artikel i BT ang. hvad man skal gøre når der kommer en angribende hund. https://www.bt.dk/da...
Generel diskussion
Oprettet:
10. apr 2018
Visninger:
1.508
Har brug for hjælp. Se link nedenfor. Jeg har ikke gjort sådan her før. Men jeg har været i landet en måned og har været kontakt med de...
Generel diskussion
Oprettet:
13. apr 2018
Visninger:
1.619
Har du en Fiat panda årgang 04/05 ? :) Hej hg Jeg skal have en fiat panda fra 2005, og skal derfor have to bure til bagsædet. Men da jeg ikke har fået bilen...
Generel diskussion
Oprettet:
1. maj 2018
Visninger:
371
Hjælp! Har du viden omkring Acana, orijen, carnilove eller Virbac?? Hej med Jer. ?? Jeg vil trygle om hjælp til at indsamle viden og andre hundemennskers erfaringer med disse typer hun...
Generel diskussion
Oprettet:
4. maj 2018
Visninger:
3.881
Når man skal passe en fremmed hund Jeg er nysgerrig - hvad gør I andre, når I skal passe en fremmed hund? Hvis I får at vide at hunden trives fint med and...
Generel diskussion
Oprettet:
10. maj 2018
Visninger:
2.112
Overfald .... Jeg var efter et godt spor, kørt en tur til en nærliggende strand så Tjab kunne bade lidt. Da jeg havde smidt en bold ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. maj 2018
Visninger:
4.111
Hanhunde uden forhudsbetændelse - giv lyd. Ja jeg er simpelthen bare lidt undrende. Ofte høre man i snakken om han eller tæve om forhudsbetændelse hos hanner. ...
Generel diskussion
Oprettet:
19. maj 2018
Visninger:
1.818
De tre tyske hønsehunde - fortæl mig alt du ved Jeg drømmer om en stående jagthund engang i fremtiden (når jeg får overbevist min mand!) Jeg kigger på de tre tyske høn...
Generel diskussion
Oprettet:
25. maj 2018
Visninger:
1.690
Den omvendte verden ?? Jeg var i forgårs på stranden med Rick og Czhaplin. Der var en mand med en stor sort hund i den ene ende af stranden - ...
Generel diskussion
Oprettet:
6. jun 2018
Visninger:
3.138
Dass muss ich noch sagen ... Jeg er (næsten) i chok ! Står på stranden og lader Czhaplin svømme ud efter bolde, og så kommer der et ungt par med en...
Generel diskussion
Oprettet:
10. jun 2018
Visninger:
969

Annonce