Indlæser...
Sortering
Hjælpeadministratorer søges Hej :) Vi søger nye hjælpeadministratorer, der har tid og lyst til at være med til at varetage opgaven med at hold...
Generel diskussion
Oprettet:
22. aug 2017
Visninger:
4.349
Hundevidenskab... Nogle gange bliver det bare en tand for meget :) Jeg tillader mig nu at bruge nej i indlæring og mine hunde er ikke gå...
Generel diskussion
Oprettet:
22. aug 2017
Visninger:
665
Den der hundelov, kunne den gøres bedre Nu her i dag er der gåtur mod hundeloven i Slagelse. Og det er jo i og for sig fint nok, men jeg kan simpelthen ikke se...
Generel diskussion
Oprettet:
23. aug 2017
Visninger:
3.732
Er du enig med din træner i "alt".. .. Eller kan i godt træne hund et sted hvor der er delte meninger om visse ting angående hundene? :) F.eks. hvis en ...
Generel diskussion
Oprettet:
26. aug 2017
Visninger:
1.120
Sov sødt Nellie<3 Himlen har igår fået den smukkeste stjerne :'( Nellie er sovet stille ind på KU hos Maria, som har fuldt og behandlet...
Generel diskussion
Oprettet:
5. sep 2017
Visninger:
1.097
Så tabte Fairdog for Alvor sutten (Beskylder minister for at være medskyldig i et barns for tidlige fødsel) Delt fra: A-Iceberg Skal Hjem Til italien til snart sagt alle Hundegrupper på FB ... "Til orientering er dette mega ...
Generel diskussion
Oprettet:
14. sep 2017
Visninger:
7.975
hvilken race? Hvilken race? JA, én af disse tråde igen igen igen! MEN dette er måske også lidt for sjov, for mit liv kan nå at ænd...
Generel diskussion
Oprettet:
15. sep 2017
Visninger:
1.278
Hyggetråd - sjove/ukendte facts om din race? Inspireret af "Vis mig hvem du er"-tråden, så fik jeg lyst til en hyggetråd mere. Sååå fortæl noget sjovt eller lidt...
Generel diskussion
Oprettet:
5. okt 2017
Visninger:
1.038
Pasning af hund Nu er det jo ferie tid igen, hvor mange søger varmer himmel strøg. Derfor ville jeg hører, hvor pylleret du er i forh...
Generel diskussion
Oprettet:
15. okt 2017
Visninger:
1.970
Et sidste farvel. En stille stund hvor din vejrtrækning bliver svagere og svagere, dit sidste mys og et jeg elsker dig. Du har været min...
Generel diskussion
Oprettet:
20. okt 2017
Visninger:
1.102
Moralen er: Hold din hund i snor! Med risiko for at få på puklen for min holdning, offentliggør jeg hermed min video, hvor jeg tydeligt lufter min mening...
Generel diskussion
Oprettet:
22. okt 2017
Visninger:
1.435
en velopdragen hund Hvad er en velopdragen hund? Er det forskelligt fra race til race? Syntes du selv, din hund er velopdragen? Jeg har...
Generel diskussion
Oprettet:
26. okt 2017
Visninger:
1.277
Farvel Sølvrøv/Keesha ... :'( :'( :'( <3 Løb frit, kæreste Keesha!!! :'( :'( :'( <3 <3 <3 <3 Endnu en guldklump er på vej over på de...
Generel diskussion
Oprettet:
27. okt 2017
Visninger:
827
Énmandshund om to personer Vores gamle tæve var en énmandshund - Men dét skiftede fra dag til dag hvem der duede. Når far duede ville hun 100% ign...
Generel diskussion
Oprettet:
3. nov 2017
Visninger:
564
Aflive påkørte dyr I dag fandt vi ved skovkanten en fasan, der kunne røre sig - men hverken gå eller flyve og var tydeligt i store smerter...
Generel diskussion
Oprettet:
3. nov 2017
Visninger:
3.843
Regler i hunderskove? Hundeskoven, der er en del af Brøndbyskoven, runder sit 1. leveår i næste måned. Derfor er vi nu nogle, der gerne vil v...
Generel diskussion
Oprettet:
5. nov 2017
Visninger:
964
Er du bange for schæferhunde? Her er en kur <3 <3 <3
Generel diskussion
Oprettet:
14. nov 2017
Visninger:
4.382
Gode råd til dig der vil sælge hvalpe ;) Jeg tænker at der er andre end mig der syntes at nogle annoncer kunne gøres bedre så chancerne for at finde gode hjem b...
Generel diskussion
Oprettet:
15. nov 2017
Visninger:
2.886
hvem er du? (Petworld medarbejder/praktikant) Halløj :D Den anden dag var jeg i petworld, hvor jeg faldt i snak med en sød HG bruger. Du kunne genkende Fella :...
Generel diskussion
Oprettet:
24. nov 2017
Visninger:
831
Hvad ser du? Jeg ser bare en hund, der ligger på ryggen og kigger bagud. Hvad ser I andre? Synes ikke det gør mig skør :D htt...
Generel diskussion
Oprettet:
29. nov 2017
Visninger:
1.093

Annonce