501 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Fortæl! Fortæl! Fortæl! Fortæl!

HVAD har I så fået denne pragtfulde solrige søndag til at gå med???

Vi starter gerne:
Vi har været på stranden, og lege med pinde og sang *lol*. Der er et par billeder på Bellas side, så kan I selv se.
Vi mødte dog ingen andre hunde, da vi holder os lidt i baggrunden med al den snak om Parvo. Synd at det skal ligge en dæmper på det, at have en hvalp.
Men pyt, vil hyggede os alligevel.

Hav en fortsat god søndag aften!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fortæl! Fortæl!
  • #1   24. apr 2005 Hahahaha... der skulle stå sand... ikke sang! Kunne lige se det for mig. *lol*

• #2   24. apr 2005 Jeg tænkte også at det må da have været en sjov strandtur hvis I gik rundt og sang! *GG*

• #3   24. apr 2005 Laila, ÅH NEJ, syge kærester er bare det værste!
    De er så pivede.....

• #4   24. apr 2005 Min pragtfulde søndag har stået i min søn's fodbold-tegn... hele dagen fra kl. 9 i morges til kl. 19 har der været stævne i Næstved - Det stormede en halv pelikan, men solen var der da smiley

• #5   24. apr 2005 Laila, så er du heldig!

Thomas er sikker på at han skal dø når han er syg...

Han fik engang en blist på tungen, og så skulle han ikke have noget at spise i en hel dag.......

• #6   24. apr 2005 Nå men vi har slet ikke været ude i solen..

Zita holder ikke til de lange ture, og jeg har ondt i min fod, så der var heller ikke meget sjov ved at gå en lang tur med Gilbert....

• #7   24. apr 2005 Laila, Ja så er det noget møg er det........

• #8   24. apr 2005 God aften :o)

Vi har haft damebesøg til Siko! Men herren var ikke særlig interesseret i damen, så det er nok ikke det rette tidspunkt endnu. Men de fik leget og nusset så de hyggede sig! Måske var han kostbar med vilje, så kommer hun jo igen de næste par dage thi hi

• #9   24. apr 2005 Jeg har bare nogle dumme fødder, så jeg får vanvittig ondt i foden hvis jeg ikke har nogle gode sko på..
    Og da alle mine gode sko er slidt op, så måtte jeg jo tage nogle, som jeg troede var gode nok, men det var de ikke..
    Så efter en tur i Dyrehaven i 4 timer og en tur i mosen i 3 timer i sidste uge, så kunne jeg næsten ikke gå i mandags og tirsdags.
    Og det er desværre ikke gået nok over til at jeg kan gå langt endnu...

Møgirriterende, for vejret var jo skønt.
    Så jeg har set film istedet ;o)

• #10   24. apr 2005 Hehehe Belinda... Du skulle overveje at finde kvitteringen på de fødder, og få dem byttet, til nogle der virker *lol*

• #11   24. apr 2005 Laila--->
    Hvis du så først begynder at nusse om kæresten, så er han pludselig syg hele tiden. *griner*
    Men god bedring da....

• #12   24. apr 2005 Ja han er ikke nem at narre*GGG* Sidste gang han skulle parre sprang han på uden tøven...uden så meget som et lille kys til fruen thi hi
    Så jeg synes nu det er hyggeligt at de leger og har det sjovt også :o)
    Og HÅBER han har ret..ellers får han ingen lillebror ;o)

• #13   24. apr 2005 Tina, min mor siger at hun har smidt kvitteringen ud.....

Det synes jeg ikke at hun kan være bekendt.. Så skal jeg bare gå og have ondt.. ÆV!

Og det værste er at jeg ikke bare kan gå ud og købe nogle dyre gode sko, for jeg ved ikke om jeg kan bruge dem før jeg har gået i dem i en halv time....

• #14   24. apr 2005 Laila, det er jo det! Jeg køber en masse sko, og må så forære de fleste væk...

ÆV.

• #15   24. apr 2005 Thi hi ja jeg har tænkt på det samme *GGG* Han er jo mors lille stjerne :o) Jeg krydser også..den jeg skulle have haft hvalp fra til sommer blev ikke parret (ikke med Siko)...De prøvede i 5 dage :o( Så nu må det ikke glippe denne gang...

• #16   24. apr 2005 Chimp, gider du???

Det ville da bare være kanon!!!

Og nej, jeg får dem ikke speciallavet, for som regel finder jeg jo nogle som jeg kan bruge.. Lige nu er jeg bare løbet tør...

Jeg fandt engang ud af at jeg kunne bruge alle Diadora-sko, men de er ikke til at få fat i herhjemme mere....

• #17   24. apr 2005 Ups, og nu skal hundene luftes *ss*

Vi ses lidt senere ;o)

Hyg jer :o)

• #18   24. apr 2005 Laila: jA!!! Selvom jeg faktisk havde besluttet mig for ikke at få en efter ham..Jeg udstiller meget så noget "nyt" blod kunne være spændende..Men det glippede og synes ikke der er andre der er mere spændende end denne parring pt.

Er sikker på at han vil blive glad for selskab,- og vores katte vil nok også blive glade så det ikke er dem der skal vaskes hele tiden eller jages ind fra haven *GGG*

• #19   24. apr 2005 Hmm, næh, det har jeg faktisk ikke prøvet Chimp...
    Det tror jeg faktisk at jeg vil prøve. De var nemlig ikke vanvittigt dyre, og jeg ved jo hvilken størrelse jeg plejede at bruge.. Tak for tippet. Smutter lige lidt ;o)

• #20   24. apr 2005 Hey min søndag er gået med at gå en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tur med hundene, Det er jo super dejliigt vejr her...

Kommentér på:
Fortæl! Fortæl!

Annonce