1.061 visninger
|
Oprettet:
Fortæl, fortæl :o) {{forumTopicSubject}}
Syntes denne gruppe er gået istå.
Er der virkelig ikke nogen der kan fortælle nogle dejlige historier med og om jeres Chower.
Kom nu med noget hygge læsning.
maj 2006
Følger: 66 Følgere: 64 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 4.095
Jow, jeg kan da godt fortælle lidt om hvordan det er gået siden Helene kom i huset. Rico har taget det i stiv pote. De første 2 uger blev han meget urolig hvis hun begyndte at græde. Og han vågede over hende hele tiden. Han sov heeele tiden i nærheden af hende og han var hele tiden i hælene på mig og Helene. Så blev han lidt mere rolig. Han begyndte at kunne ligge liiidt længere væk Og hvis hun grædte, så fór han ikke op. Han rejste sig og gik lidt rundt. Så troede jeg han var begyndt at være ligeglad med hendes lyde... Men en dag hvor jeg sad i sofaen og hun lå på hendes dyne ved siden af mig, så lavede hun en eller anden fjolle lyd som Rico åbenbart ikke havde hørt hende sige før og han farede med det samme hen og stod med snuden HELT op i ansigtet på hende........ Eller dvs. han stod med snuden 5 cm. fra hendes ansigt. Han skulle lige være sikker på at hun var okay, men samtidig ville han være så forsigtig, at han ikke rørte hende Sikke sød ham Rico er. Han passer stadig på hende, men han bliver ikke urolig når hun græder *S*
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 21
Jeg kan da også godt fortælle en lille historie :Mandag for 1 uge siden blev vores chow opereret i svælget for blød gane (for meget løst hud ved luftrøret) Operationen gik godt og han er i bedring. De første 3 dage kastede han op, da han skulle leve af blendet mad, men det vænnede han sig hurtigt til. Idag er han så lige kommet tilbage på hans normale tørfoder og det faldt i god jord, kan jeg sige jer!
Er bare så glad for at det hele er gået godt....selvom det var hårdt for pengepungen, men hvad gør man ikke for sine små bamser
maj 2006
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 21
maj 2006
Fortæl, fortæl :o)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside