{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

dmitri angrebet.. {{forumTopicSubject}}

måske nogle kan huske jeg for længe sidne oprettede et indlæg omkring en mand som havde en spansk mastiff er det vist, manden har ingen ben og har to så børn på ca 5 og 8 som går med den hund alene på gaden-- han går selv nogle gange med den, eller han kan jo ikke gå så han sidder i sådan en motordrevet kørestol eller hvad man kan sige. når han lufter den.

da den var hvalp løb den tit over vejen fordi de ikke kunne holde den, den ville over til de andre hunde..
tænkte den gang gud hvad sker der når den bliver kønsmoden, den har endda væltet sin ejer ud af hans vogn, fordi den er så stærk.

den så kønsmoden nu vil jeg tro og vejer nok mellem 60 og 70 kilo tror den er et år gammel..

de to børn går stadig alene med den, og ja forleden løb den over vejen og angreb vores dmitri. min kæreste fik den jaget væk. og kæden på vores hund knækkede , christian fik fat i hans bagben heldigvis. de to små børn måtte løbe rundt efter den og fik til sidst fat i den og løb deres vej.. der skete ikke rigtig noget heldigvis.

vi har flere gange før sagt til faren er det er meget uansvarligt at han lader sine børn gå med den, da den netop flere gange er sluppet løs, og den bliver kun større.. men han er åbenbart ligeglad

vi har tænkt os at gå ned til ham og fortælle om episoden og prøve at snakke ham til fornuft, hvis det ikke hjælper må vi melde det til politiet, en dag går det rigtig gald, måske også for børnene hvis de kommer i mellem et slagsmål.

dagen efter dmitri blev overfaldet af den, så vi den på gaden igen med den lille dreng..

forstår simpelthen ikke den far.. kan blive så vred..

hvad ville i gøre???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dmitri angrebet..
  • #1   17. mar 2007 Jeg ville prøve at snakke med faren en gang til lykkedes det ikke at trænge igennem der, ja så sig at i går videre til politiet med det. Da det er skide farligt for alle at der er børn der går med så stor en hund de ikke kan styrer.

• #2   17. mar 2007 gå til politiet

• #3   17. mar 2007 Spansk Mastiff = mastin espanol.
    En stor hund på mellem 75 og 90 kg.
    Hanner:mindst 80 cm.
    Tæver: mindst 75cm.

• #4   17. mar 2007 LINK til spansk mastiff

http://no.wikipedia.org/wiki/Spansk_mastiff

• #5   17. mar 2007 lise juul- tak..
    ja det er sådan en,,

forstår ikke en mand uden ben vælger sådan en hund, når han så også har små børn. han burde jo vælge en hund han kan køre rundt med og børnene kan styre..

tak allesammen, vi pråøver at kontakte ham, og derefter må vi gå til politiet,,

• #6   17. mar 2007 det ligner denne her meget, så nok bare en mastiff

http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4961

og nej det er slet ikke rart. den hund har sjældent fået lov at hilse på andre, da den blev for glad som hvalp, og børnene kunne ikke styre den.så de skyndte sig videre hver gang..

og ja så er der alle de gange den kunne have været blevet kørt ned.

det er vildt ubehageligt at vide at den går rundt og bor lige ved os..

• #7   17. mar 2007 Når faren ikke lytter vilel jeg melde dem til politet.. Det kan ikke passe i skal gå og frygte for jeres hund, bare fordi de ikke kan gå tur med deres hund..

• #8   17. mar 2007 En svær en. Hvis manden har mistet begge ben som voksen, og nu lever i en kørestol, har han måske den oplevelse, at han har oplevet det værste som kan ske for ham. Ved I om der er en mor hjemme sammen med ham og børnene, eller kommer børnene på besøg hos ham med hunden???? Er han forholdsvis ung eller????
    Han må have nogen som hjælper ham i dagligdagen.
    Jeg ville prøve at finde ud af noget mere om ham, inden jeg tog kontakt til ham.
    En anden løsning kunne være at kontakte socialforvaltningen, og fortælle om de 2 små børn som går med denne kæmpehund, og jeres oplevelser omkring dette.
    Sige at I mener at børnene er udsat for omsorgssvigt, hvad de jo er når de bliver udsat for det som de gør.

• #9   17. mar 2007 tænk hvis den hev børnene med ud på vejen !!
    ej i bliver nød til at gøre noget, jeg ville ringe til politiet og høre hvad de har at sige,. i har jo prøvet at snakke ham til fornuft

• #10   17. mar 2007 I har jo talt med manden om problemet.
    Det eneste der er at gøre, er at gribe telefonen og ringe til politiet. Så må de tage en snak med manden!!

• #11   17. mar 2007 Tina L - lige præcis.
    Bliver helt dårligt over at læse om, hvor uansvarlig faderen er at lade børn lufte en hund, som de ikke har en chance for at styre.

• #12   17. mar 2007 snow.. har kun set mandens mor.. som også går med den, ældre dame som heller ikke kan styre den,,

vil tro han er mellem 30 og 40 år.
    han har mistet sine ben pga sukkersyge,, som voksen..

altså inden han anskaffede sig sin kæmpehund.. i stedet for at købe en lille hund når man nu ingen ben har..

og ja tænker også tænk hvis børnene sidder fast i snoren en dag..

ja tror vi snakker med ham en sidste gang, og ja ellers må vi tage kontakt til politiet..
    tak alle sammen...
    skal nok huske lige at komme med en opdatering omkring det..

Kommentér på:
dmitri angrebet..

Annonce