nu skal hvalpene snart hjemmefra {{forumTopicSubject}}
tiden går alt for hurtigt - jeg havde ambitioner om at skrive en hvalpeblog sådan hver dag - men hvor bliver tiden af ? kan dårligt nå at tage billeder af hvalpene og sætte på min hjemmeside før de er vokset et par centimeter .... og de 3 har udviklet til sådanne søde og kærlige væsener, at det gør helt ondt at skulle sige farvel til de 2 af dem - Asta bliver her og det ved hun - Asta ved hun skal blive, ligesom Mickey (hendes hundefar) i sin tid - det er morsomt at se Asta
om aftenen/natten som den eneste, der vil op i sengen og så sukker hun og lægger sit lille hoved mod min kind og falder i søvn .............. Nelly har fået at vide, at hun ikke må ligge i sengen i sit nye hjem (de har 2
hunde i forvejen og vil ikke gør forskel) så hun har helt accepteret, at hun ikke sover i sengen her, ingen grund til at vænne hende til det - Oskar kan ikke lige få rumpen med så han ligger i kassen ved sengen og som regel på
ryggen og snorker .... det bliver svært at skulle
af med ham - han er een af de dejligste basenjihvalpe jeg længe har haft - han er en lille plysbjørn og så kærlig at det næsten gør ondt ..........
pigerne er friske og frække og holder sammen mod Oskar, der så vil op og sidde og så falder han i søvn mens man holder ham ................. håber ikke jeg keder jeg med mine iagtagelser af hvalpene ..... her bliver stille i næste uge ...
Desværre har jeg ikke fået oprettet et album af hvalpene her på HG endnu - der er simpelthen ikke timer nok i døgnet - og nu skal der serveres frokost mener Oscar ....
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Kan da godt forstå det bliver tomt og trist de første dage, men så må du glæde dig over at du har haft dem de første uger af deres liv, og at du har valgt nye gode hjem til dem, hvor de vil trives resten af deres dage.
Alt det bedste til de små i fremtien...
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 710
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
ja, sådan er hverdagen - og jeg ved det jo - man kan jo ikke beholde alle ens hvalpe det er ganske urealistisk .... men man bruger uendelig megen tid på at præge hvalpene og se dem vokse, hvilket jo går så hurtigt - jeg har altid prøvet at beholde een fra et kuld jeg opdrætter, for det er jo derfor man opdrætter .......... uanset, jeg har været kritisk med hensyn til nye hjem - Oscar skal til udlandet og afhentes fredag - så ham ser jeg ikke så ofte modsat pigerne - det har været nogle sjove og indholdsrige uger med de små og de 3 voksne, der har vist sider jeg ikke viste de havde, såsom den ene voksne tæve, Kira, der er så glad for de små og endda lagde mælk til ! og deres far, Mickey, der leger med dem og synes de er skønne - Barbie, deres mor erlidt trætte af dem og det forstår man - de har jo bidt godt i hende når de ville have mælk .....
og nu skal jeg lige redde Oscar, der bliver overfaldet af hans søskende .................
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
nu skal hvalpene snart hjemmefra