Agria - en positiv anmeldelse Agria - en positiv anmeldelse
Ja jeg syntes egentlig bare de fortjente en positiv anmeldelse og lidt ros.
Asger blev forsikret med ansvar som 4 måneders hos dem. Og jeg glemte ærligt alt om sygeforsikring i den omgang - hvalpene var jo til salg, det var slet ikke meningen han skulle blive i årevis hos os
Som 4 års en lørdag tisser han blod og har smerter ved urinering. Akut vagtdyrlæge (som i øvrigt skulle have smæk for ikke at køre en urinprøve) som stiller diagnosen forstørret prostata. Mandagen efter tar vi til egen dyrlæge til en snak om denne prostata. Scanning viser her en helt normal prostata men urinvejssten.
Vi får efterfølgende bestemt os for at nu skal han sgu forsikres ordentligt. Så det gør vi. Dyrlægen udfylder jo klar de to ting der er tjekket for umiddelbart kort forinden og der falder selvfølgelig forbehold på de to problemer.
Vi får en skrivelse om at forbeholdet kan forsøges ophævet efter 1/2 år med symptomfrihed. Dette skete i slut 2015.
Igen igen er jeg ikke verdens hurtigste men fik for nogle uger siden udfyldt papirerne ved dyrlægen og har i dag fået mail om at forbeholdene er ophævet på min knægt.
Ja jeg er sgu godt tilfreds med deres service på det punkt.
Jeg synes det har været en helt fair behandling.
Og ellers ville jeg egentlig bare dele glæden over andre også godt kan se min knægt er oven på igen.
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 31 Svar: 5.491
Og dejligt at Asger er ovenpå igen.
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 262 Svar: 7.962
Den første dyrlæge hos os tog jo så urintest, og mente at det bare var krystaller og det kunne fjernes med specialfoder, problemet var prostata, og han skulle kastreres.
Jeg har også kun gode erfaringer med Agria, de har dækket alt det vi har sendt ind uden noget bøvl overhovedet, de har forhåndsgodkendt CT scanning, og der er kun EN gang kommet forbehold, og det er 8 år siden eller sådan noget, og kunne ophæves efter 12 måneder mener jeg. Selvom vi har 2 hunde med diagnoser, så er der INGEN forbehold ovehovedet.
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 239 Svar: 3.375
Knæoperationer, cherry eye operation, akut dyrlægebesøg uden for åbningstid,
diverse røntgenbilleder, CT scanning, fjernelse af tilbageholdte mælketænder, genoptræning i waterwalker og kiropraktik, laserbehandling mm. Ja jeg kunne blive ved...
Har også brugt dem til kat og kanin uden problemer.
PS. Min ene hund som er født med urin inkontinens har selvfølgelig fået forbehold på sygdomme i urinevejene. Forståeligt nok.
Hun har haft blærebetændelse 4 gange på 1,5 år. Denne regning løb op i 1700-1900 kr. hver gang.
sep 2017
Følgere: 536 Emner: 152 Svar: 10.683
Jeg har nogle gange spurgt dem om ting der var på vippen, og noget vil de dække, andet vil de ikke. Og det har jeg fuld forståelse for.
Jeg tror at dem der har dårlige oplevelser, nok ville have haft samme dårlige oplevelse i andre selskaber, for de dækker nu ret ens, når det kommer til stykket.
I tiden hvor jeg flyttede, fik nye bankkonti, fik udvidet nogle policer osv., var de super søde og venlige. Jeg talte med dem ret tit, fordi der var noget bøvl med at få tilmeldt betalingsservice (Nordea er lidt op ad bakke med deres netbank), og der var aldrig sure miner.
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 610 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 54 Svar: 1.815
Jeg har aldrig oplevet problemer, de har dækket alle regninger, da Sam havde campylobacther som hvalp, mave problemer, udvidet afførings prøver, infektion i nymfekirtlen, røntgen billeder af mavesæk, ryg og hofter og kiropraktor og akupunktur behandlinger.
jeg er en meget tilfreds kunde hos dem
Agria - en positiv anmeldelse