581 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Agria - en positiv anmeldelse Agria - en positiv anmeldelse

Ja jeg syntes egentlig bare de fortjente en positiv anmeldelse og lidt ros.
Asger blev forsikret med ansvar som 4 måneders hos dem. Og jeg glemte ærligt alt om sygeforsikring i den omgang - hvalpene var jo til salg, det var slet ikke meningen han skulle blive i årevis hos os smiley
Som 4 års en lørdag tisser han blod og har smerter ved urinering. Akut vagtdyrlæge (som i øvrigt skulle have smæk for ikke at køre en urinprøve) som stiller diagnosen forstørret prostata. Mandagen efter tar vi til egen dyrlæge til en snak om denne prostata. Scanning viser her en helt normal prostata men urinvejssten.
Vi får efterfølgende bestemt os for at nu skal han sgu forsikres ordentligt. Så det gør vi. Dyrlægen udfylder jo klar de to ting der er tjekket for umiddelbart kort forinden og der falder selvfølgelig forbehold på de to problemer.
Vi får en skrivelse om at forbeholdet kan forsøges ophævet efter 1/2 år med symptomfrihed. Dette skete i slut 2015.
Igen igen er jeg ikke verdens hurtigste men fik for nogle uger siden udfyldt papirerne ved dyrlægen og har i dag fået mail om at forbeholdene er ophævet på min knægt.

Ja jeg er sgu godt tilfreds med deres service på det punkt. smiley
Jeg synes det har været en helt fair behandling.

Og ellers ville jeg egentlig bare dele glæden over andre også godt kan se min knægt er oven på igen. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Agria - en positiv anmeldelse
  • #1   25. apr 2018 Jeg har også haft et par midlertidige forbehold hos Agria, og der var ingen slinger i valsen, da forbeholdene skulle ophæves.

Og dejligt at Asger er ovenpå igen.

• #2   25. apr 2018 Jeg syntes stadig det er så vildt, at der er andre end os der har oplevet en dyrlæge mene ens hunds problemer bare skyldes en forstørret prostata, og en anden duyrlæge så finder ud af det er urinvejssten. Det er fandeme under al kritik!!

Den første dyrlæge hos os tog jo så urintest, og mente at det bare var krystaller og det kunne fjernes med specialfoder, problemet var prostata, og han skulle kastreres.

Jeg har også kun gode erfaringer med Agria, de har dækket alt det vi har sendt ind uden noget bøvl overhovedet, de har forhåndsgodkendt CT scanning, og der er kun EN gang kommet forbehold, og det er 8 år siden eller sådan noget, og kunne ophæves efter 12 måneder mener jeg. Selvom vi har 2 hunde med diagnoser, så er der INGEN forbehold ovehovedet.

• #3   26. apr 2018 Jeg har kun positive erfaringer med Agria - og jeg har brugt dem rigtig meget i de 3,5 år mine hunde har været forsikret ved dem.
    Knæoperationer, cherry eye operation, akut dyrlægebesøg uden for åbningstid,
    diverse røntgenbilleder, CT scanning, fjernelse af tilbageholdte mælketænder, genoptræning i waterwalker og kiropraktik, laserbehandling mm. Ja jeg kunne blive ved...

Har også brugt dem til kat og kanin uden problemer. smiley

PS. Min ene hund som er født med urin inkontinens har selvfølgelig fået forbehold på sygdomme i urinevejene. Forståeligt nok.
    Hun har haft blærebetændelse 4 gange på 1,5 år. Denne regning løb op i 1700-1900 kr. hver gang.

• #4   26. apr 2018 Jeg har også haft Agria i en del år, og aldrig haft andet end gode oplevelser!

Jeg har nogle gange spurgt dem om ting der var på vippen, og noget vil de dække, andet vil de ikke. Og det har jeg fuld forståelse for.

Jeg tror at dem der har dårlige oplevelser, nok ville have haft samme dårlige oplevelse i andre selskaber, for de dækker nu ret ens, når det kommer til stykket.

I tiden hvor jeg flyttede, fik nye bankkonti, fik udvidet nogle policer osv., var de super søde og venlige. Jeg talte med dem ret tit, fordi der var noget bøvl med at få tilmeldt betalingsservice (Nordea er lidt op ad bakke med deres netbank), og der var aldrig sure miner.

• #5   26. apr 2018 Jeg har også Agria, ansvar, syge forsikring og genoptræning.

Jeg har aldrig oplevet problemer, de har dækket alle regninger, da Sam havde campylobacther som hvalp, mave problemer, udvidet afførings prøver, infektion i nymfekirtlen, røntgen billeder af mavesæk, ryg og hofter og kiropraktor og akupunktur behandlinger.
    jeg er en meget tilfreds kunde hos dem smiley

Kommentér på:
Agria - en positiv anmeldelse

Annonce