Min hund er blevet bidt Min hund er blevet bidt
Sidder her og er lidt i chok. Min skønne blide labrador blev idag overfaldet. Trods at hun havde underkastet sig (gør hun næsten altid når hun møder nye hunde eller hunde der virker lidt dominante), alligevel farede hunden på hende. Min hund skreg som en gris, men den anden hund blev bare ved - der var ikke tale om almindelig dominans og at hun skulle sættes på plads, det var ren aggression med blottede tænder. Ejeren var hurtig og fik hunden væk. Jeg tjekkede min hund igennem og umiddelbart var der ikke sket andet end det chok det havde været. Men så kom jeg hjem og opdagede at der alligevel var bidt igennem, så nu skal jeg en tur til dyrlæge med hende. Jeg var så dum ikke at få ejerens adr og tlf - men håber nu at jeg vil kunne finde hende en af dagene.
Måtte bare lige af med det!!!
Jeg ved ikke hvad racen hedder, jeg tænker det kan være en hjælp når jeg skal beskrive for andre i parken jeg går i, for at finde ejeren - kan nogen af jer hjælpe? Det var en brun mellemstor hund, helt korthåret.
apr 2005
Følger: 91 Følgere: 88 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 1.460
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.989
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Har været ude for det samme med Tyson og han siges at være en "kamphund". Men blev bidt af en labrador.....
Håber du finder ejeren til den hund der gjorde det.
maj 2005
Følger: 64 Følgere: 62 Hunde: 3 Emner: 222 Svar: 2.599
Men det er sldrig sjovt når sådan noget sker. Bonzo har prøvet det to gange og derfor er han på dupperne den dag i dag når vi møder andre hunde..
apr 2005
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
God bedring med hende
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 217
Det værste i det her er, at min hunds sprog var meget tydeligt, underkastelse med det samme - og alligevel farer hunden på hende. Min hund er i forvejen så forsigtig og har et meget tydeligt kropssprog der fortæller hvor underdanig hun er.
Der er "kun" bidt hul ét sted, det kunne have været meget værre. Alligevel bliver jeg nødt til at tage til dyrlæge da der jo kan opstå en grim infektion hvis der ikke bliver gjort noget. Har måtte tage fri fra arbejde, og har en hund der nærmest klistrer sig op af mig.
jul 2005
Håber da for guds skyld at du finder ejeren. Han/hende skal da have afvide hvilken skda han/hendes hund har gjort.....
maj 2005
Følger: 64 Følgere: 62 Hunde: 3 Emner: 222 Svar: 2.599
apr 2005
hader folk der ikke har styr på deres hund. synd det går ud over en hund som din
hvis sådan en kom hen til min hanhund og det selv var en han, havde den ikke levet mere. der for synes jeg det er vigtigt folk kan kalde deres hunde til sig og respektere at andre har sin i snor. i sær et sted hvor de skal være i snor.
jeg tager jo heller ikke min hanhund med i en hundeksov og slipper ham løs. kommer KUN steder hvor de skal være i snor
apr 2005
maj 2004
jul 2005
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.287
apr 2005
men har heldigvis fundet et godt sted i aalborg, hvor folk er gode til at tage dere shunde i snor når de møder andre. mine tæver er altid fri og jeg tager dem i snor når der kommer andre og der samme gør folk når de ser jeg gør det
jul 2005
Har dog også fundet et godt sted her, hvor folk tager ders hunde i snor hvis der er andre.
maj 2004
Hundeejeren var også meget chokkeret, undskyldte osv. Jeg var bare så kort for hovedet at jeg efter at have set min hund igennem, bare måtte væk fra den anden hund.
******Santa Fee(tøsehunden) *> Jeg er godt klar over, at min usikkerhed og angst hurtigt kan præge min hund, men hun skal skam stadig have lov til at blive luftet som hun plejer, og have lov til at gå løs - der hvor de må! Desværre er jeg en af de eneste hundejere i området som overholder de regler som Søndermarken har med opdeling af områder hvor hunde må være løs og ikke må være det.
maj 2004
maj 2005
Følger: 7 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 108
Majbritt>> Min kan heller ikke li´ andre hunde, med mindre det er hvalpe eller tæver. Så derfor råber jeg også til ejerne, at at de gerne må kalde på deres hund og få den i snor, hvis de altså gerne vil have deres dejlige vuffer hel med hjem.. Tit og ofte viser det så desværre bare, at de slet ikke kan kalde deres hund til sig og jeg slipper altså snoren hvis den løse hund vel og mærket går løs på Nico.. Har heldigvis kun måtte slippe snoren en enkelt gang og sjovt var det fanedme ikke at se sin hund gå amok på en anden hund, selv om det var den der startede og ejeren der var et kvaj som gik løs med sin hund og ikke kunne få den til at komme tilbage..
Min hund er blevet bidt