602 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Undersøgelse (USA) manglende ilt??? Undersøgelse (USA) manglende ilt???

Ok, nu skal i bare høre. Jeg var til hundefrisør idag - Ja Oliver & Tux går til frisør - Oliver skulle dog kun have klippet neglene... ;o)
Når men så står jeg og taler med en dame der avler engelske bulldogs. Når men vi kom selvfølgelig ind på det helt store taleemne for tiden blandt hundevenner - amstaff og andre store hunde. Så siger hun til mig at der var en stor undersøgelse igang i USA. Undersøgelsen gik ud på at forskere var ved at undersøge om det at en stor hund trækker kan gøre sådan at de ikke får ilt til hjernen og derved kan få black-outs og at dette kan være én af grundene til at de store hunde som fx ambull amstaff og rottweilere der fx går med et alm. halsbånd og som vil frem i verden (trækker MEGET) kan forsage disse black-outs. Jeg har altså lidt svært ved at forklare det på skrift, men nu har jeg prøvet. Men hvis det er sådan så vil det jo sige at alle store hunde der trækker kan få disse black-outs grundet manglende ilt til hjernen (ikke at de ikke får ilt overhovedet - men de får mindere ilt til hjernen end hvis de ikke trækker??). Jeg ved ikke hvad jeg skal tro på, synes godt nok det lød lidt mystik måske lidt for amerikansk - ANDRE der har hørt om denne undersøgelse?!?! Eller tror på denne teori..
Sikke dog nogle historier man får hos frisøren - det er næsten som at være til en alm. frisør ;o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undersøgelse (USA) manglende ilt???
Kommentér på:
Undersøgelse (USA) manglende ilt???

Annonce