399 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Smerter Smerter

Hej alle sammen

vi har en berner der har ondt i venstre forben (tror vi) den halter ikke men er begyndt at gå lidt ind af med benet, den piver når den støder sammen med en anden hund, hopper op af havelågen eller ud af hundelemmen, den er blevet røngtenfotograferet, ingen mus eller andre skader i benene. den er 4 årog går som en gammel olding.. den vil gerne ud og gå tur og spiser alt sin mad, og er ellers glad, dyrelægen har sat den i 14 dages pensilin behandling, men jeg kan ikke se den store forandring.

er der nogen der har nogle gode forslag til hvad problemet er?

Mvh. Bente og Happy (Tertzo's Deedee)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smerter
  • #1   16. mar 2005 Uhh jeg har ik så meget forstand på det - men jeg ved at der er en anden berner herinde der er blevet opereret for ødelagte korsbånd to gange!! Så måske kan det være det! Og hvis din dyrlæge ik kan finde ud af det, så skift! Man skal ikke være tro mod dem på bekostning af dyret! Hvis du bor på sjælland kan jeg varmt anbefale Landbohøjskolen da de jo går meget grundigt til værks da det bliver brugt som undervisning! De har også det nyeste udstyr og viden...

• #2   16. mar 2005 Bente S:

Hvorfor har du ikke din hund herinde...?

• #3   16. mar 2005 hej Bente.
    Jeg ved at flere benner sennen og grosser schweizer har haft problemer med ledmus i flere ad tilfældene kunne de ikke ses på røentgenfotograferingen, fordi ledmusen var lille og "gemte sig", kan evt. også være en lille flig af knoglen som er løs. ( dette kan kun ses ved en kikkert undersøgelse) som sikkert er dyr så vent evt. lige og se om pennicilien virker ;0)
    Lidt svært at råde når du ikke er helt sikker hvor problemet er, jeg håber du har en kyndig dyrlæge som kan hjælpe dig ;0)

• #4   16. mar 2005 Hej, tak for svarene.

det er ikke min dyrelæge, men jeg har fået anbefalet ham når det handler om bentøjet.

Jeg vil gerne ha flere svar på mit problem, så hvis der er andre der ved hvad det ellers kunne være vil jeg blive glad hvis i gad hjælpe mig. mvh. Bente

Kommentér på:
Smerter

Annonce