Smerter Smerter
Hej alle sammen
vi har en berner der har ondt i venstre forben (tror vi) den halter ikke men er begyndt at gå lidt ind af med benet, den piver når den støder sammen med en anden hund, hopper op af havelågen eller ud af hundelemmen, den er blevet røngtenfotograferet, ingen mus eller andre skader i benene. den er 4 årog går som en gammel olding.. den vil gerne ud og gå tur og spiser alt sin mad, og er ellers glad, dyrelægen har sat den i 14 dages pensilin behandling, men jeg kan ikke se den store forandring.
er der nogen der har nogle gode forslag til hvad problemet er?
Mvh. Bente og Happy (Tertzo's Deedee)
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 398
Hvorfor har du ikke din hund herinde...?
dec 2004
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 79 Svar: 1.366
Jeg ved at flere benner sennen og grosser schweizer har haft problemer med ledmus i flere ad tilfældene kunne de ikke ses på røentgenfotograferingen, fordi ledmusen var lille og "gemte sig", kan evt. også være en lille flig af knoglen som er løs. ( dette kan kun ses ved en kikkert undersøgelse) som sikkert er dyr så vent evt. lige og se om pennicilien virker ;0)
Lidt svært at råde når du ikke er helt sikker hvor problemet er, jeg håber du har en kyndig dyrlæge som kan hjælpe dig ;0)
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 2
det er ikke min dyrelæge, men jeg har fået anbefalet ham når det handler om bentøjet.
Jeg vil gerne ha flere svar på mit problem, så hvis der er andre der ved hvad det ellers kunne være vil jeg blive glad hvis i gad hjælpe mig. mvh. Bente
Smerter