598 visninger
|
Oprettet:
Mor var sur.................. {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Vi har i dag været nede og besøge Nicki's mor og far, og jeg skal love for Nicki fik hug af sin mor. Hun var hele tiden efter ham hver gang han legede med deres snart 1 år gammel lab. Sure mokke siger jeg bare.
Det er i øvrigt så sjovt. Nicki kan normalt ikke fordrage synet af katte, de er bare sådanne nogen man skal jage, men nede hos opdrætteren kan han sagtens være i stue med deres 3 katte. De gnider sig op af ham og han gør dem bare ingen ting. Hvordan kan det være ved i det? Det er en fornøjelse at se.
Knus Bolette
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333
Det er jo lidt det samme med at hvis man kun træner med sin hund på træningsplsdaen, så tror hunden kun at det er der den skal gå pænt *gg*
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333
Sådan var Zita også når en af hendes hvalpe kom på besøg. Så skulle den bare have nogle TÆV!!!
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Jeg ville også ønske at jeg kunen få Mille med op til hendes forældre igen, men men. Det hele skal jo være på plads, og vi har ikke haft kontakt til opdrætterne siden vi købte Mille....
Sjovt med kattene. Jeg tror det er som Belinda siger. Måske kan pgså huske kattene? *S*
Mor var sur..................