Den kærlighed - Den kærlighed -
Kender i det at det pludselig kommer over en - at jeg faktisk virkelig elsker mine skide hunde -
Sad lige og kiggede billeder - og ja... der er sgu flere tusinde af dem - griner - Og hold kæft hvor bliver jeg glad indeni når jeg ser dem - og tænker på alle de ting man oplever med dem - De er sgu så fantastiske - og tilfører ens liv så meget -
Hver deres personlighed - Hver deres særheder - både positivt og negativt -
Og så det arbejde man har med dem hver især og sammen - som binder en tættere sammen for hver dag -
Tænk hvis man en dag stod og sku flytte - og ikke kunne have 4 hunde med - Gud en frustration de familier der skal flytte må opleve...
Så jeg bliver hvor jeg er - ss - En gård på landet - uden naboer - så ingen skal bestemme hvor mange hunde jeg skal omgives af - ss -
Har netop redt egen seng - nu vil jeg rede pigernes - på hver sin side af sengen - hvor de altid ligger ( når de ik ligger I sengen - Griner - ) Futte er lagt i seng i baggangen - på et stort tæppe - han foretrækker at ligge KOLDT... Og Thor - han springer jo nok ind i sofaen når han tror vi andre sover - smiler...
Sov godt allesammen - Både mennesker og hunde... smiler...
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 337 Svar: 2.580
Og her til aften stak han ikke af fra mig (for første gang i laaang tid) Så nu fik han altså lige en stjerne mere
Dejlige hunde du har.
.... Og godnat
Den kærlighed -