{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Den kærlighed♥ {{forumTopicSubject}}

Jeg begyndte, at komme sammen med min kæreste (N) da jeg var 16, men det holdt kun en månedstid. Så sluttede forholdet og jeg fandt hurtigt en ny kæreste (X), som jeg var sammen med i over 10 år hvor jeg ikke snakkede med N. Men men men forholdet med X holdt ikke og vi gik hver til sit. Efter noget tid alene skriver N til mig på FB, og efter noget skriven frem og tilbage bliver vi enige om at mødes. Og efter vi havde gjort det blev vi enige om at mødes igen dagen efter og dagen efter igen:-) Og ja, det går nu meget godt:-) Så kan man jo konkluderer at anden må være lykkens gang:-)

Sidder halv sløj i min ferie og keder mig:-(. Så tænkte om, der ikke var nogen der havde en god/romantisk/komisk historie om hvordan i mødte jeres partner?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den kærlighed♥
  • #2   30. jul 2010 Jeg var sammen med min kæreste første gang, da jeg var 14 og han var 16. Han var lige kommet til Danmark og kunne ikke sige et dansk ord (han er englænder) Vi var sammen en aften, og siden den dag, så jeg ham nærmest ikke- men han var bare drømmefyren... uh altså. Men jeg kom på efteskole, og kom tilbage, så ham en enkelt aften uden der skete noget. Jeg kom på gymnasiet i en anden by og flyttede, da jeg blev 18. Så ham en gang, hvor jeg boede sammen med min x, og var til en fest (hvor han havde sin klamme x med) og så ham igen en aften et år senere, hvor jeg stortudende kom hjem fra byen og han tilfældigvis tog min taxa tilbage mod byen.

Så kom jeg på facebook, og fandt ham. Ansøgte om venskab og skrev mit telefonnummer ind på min profil- hvis nuuuu.... Og så et par dage efter fik jeg en sms fra ham (jeg stod nede i den lokale videobutik helt alene med louie og bare fniste som en lille skolepige.) vi skrev sammen i to dage og mødtes i byen- hvor jeg drak mig godt og grundigt fuld pga nerver, og tog ham med hjem. Og vi har været sammen lige siden. Det er 2,5 år siden d. 16. smiley

• #3   30. jul 2010 min mor havde også en kæreste da hun var 16, det gik ikke, så fandt hun min far og de var sammen i 25 år.. Nu har hun sammen med den gamle kæreste igen og hun er bare lykkelig smiley De har nu været sammen i 6 år

• #4   30. jul 2010 Daisie med Fister & Møv.: Ha ha ha hvor jeg kludre:-) Men det kunne jo være en lykke and;-)

Julie P: Sikke en go' historie, det må da være "ment to be" smiley

Sigurrós D: 26 år! Hold da op det var længe at vente på sin eneste ene:-) Alt godt til dem:-)

• #5   30. jul 2010 Laila og Rocky: det tror jeg også det er. Han er ikke perfekt- men han er perfekt til mig. smiley Han har altid været "the one that got away" og jeg kunne ikke sige hans navn uden at tilføje et lille suk... he he. Men han er min nu, og det bliver han ved med at være.

• #6   30. jul 2010 den kan jeg være med på =)
    Da jeg var 14 ½ mødte jeg M, som jeg var sammen med i ca 3 år, men vi voksede fra hinanden. har slet ikke snakket sammen indtil for ½ år siden. en fælles kammerat spurgte om jeg kiggede ind til fest nu jeg var blevet singel efter nogle år i forhold. Og så var M der. blev der kun kort tid, men aftalte han skulle kigge forbi til en kop kaffe dagen efter. Vi flyttede i lejlighed sammen i sidste uge =)

• #7   30. jul 2010 Som 16-årig mødte jeg min mand, vi var sammen i nogle år og gik så fra hinanden og var sammen On/Off i en periode på ca. 1½år, for så endegyldigt at finde sammen igen, fordi vi ikke kunne undvære hinanden.

• #8   30. jul 2010 Knapt så romantisk eller sjovt, men jeg mødte min kæreste til vores fælles vens begravelse. Jeg faldt for ham med det samme, vi var sammen i ikke særlig lang tid og gik fra hinanden - der gik et halvt år, så var vi sammen igen og ja ... vi kan ikke undvære hinanden og vi bor nu sammen smiley
    Vi skal have "baby" om 2 uger, en lille fransk bulldog. Så anden gang kan nok godt være lykkens gang... Forhåbentligt smiley

• #9   30. jul 2010 Sikke nogle dejlige historier:-) man for jo helt lyst til at blive forelsket igen:-D

• #10   30. jul 2010 mig og min fyr mødte hinanden for første gang på efterskolen da jeg var 14 og han var 15, han var hemmeligt forelsket i mig men jeg lod ikke så meget mærke til ham da jeg hjalp til på et stutteri i nærheden/ rektors stutteri og tilred så jeg var jo mest på gården og skade stuen ;o) uden for skole tiderne... så snakkede vi lidt efter skole året og tabte forbindelsen,
    fik så forbindelsen igen da han skulle på kasernen 16 km fra hvor jeg boede fik jeg af vide af en fælles ven, så fik han ''på mystisk vis'' mit nr og vi begyndte at skrive men der skete ikke meget, men så kom jeg i tanke om da jeg fyldte 18 at jeg ville have hest så købte jeg en fjordhest med stamtavle og avls godkendt og det hele gik godt med lejlighed for mig selv i centrum i struer og det var bare skønt, så skrev vi sammen igen og spurgte om der var noget nyt så svarede jeg jo ja, at jeg havde købt hest og så faldt snakken ellers med hest for han kunne ''også li'' heste, så spurgte han om min holdning til at han var ind eog springe soldat og jeg svarede pænt: ''jeg er bestemt ikke vild med militær for det ødelægger så meget natur og det passer mig ikke da jeg er Wiccaner'' så troede han jo at alt var tabt men forsøgte så igen med at spørge om jeg ikk kom til holstebro og self gjord jeg det når jeg var færdig med hesten og tænkte ikke videre over det så jeg tog jo scooteren i ride tøj og stinkende af krikker og vi fandt hinanden og der var det så aftensmads tid og spurgte om vi ikke skulle finde noget at spidse, jeg tænker jo hotdog det er let og hurtigt for jeg står jo i ridetøj, men næ nej, han tog mig med ind på en fin resturant og bestilte og betalte selvom det var lidt akavet, da jeg jo stank langt væk af stald og stadig havde spore på kloede personalet jo meget xD det var MEGA PINLIGT men hygge :o)

dagen efter smsede han om jeg ville med i byen og self ville jeg det og tænkte nu skulle jeg vise jeg også kunne gå i andet end ride tøj så det var jo på med nederdel og pæn top og så de højhælede frem (mig i højhælede er et sjællent syn smiley ) men da der var gået en time var jeg ved at være godt stiv pga nerver for var jo også blevet lun på ham og han var også godt stiv pga af nerver men vi endte så med at komme sammen og det var også akavet dagen efter for der mødtes vi jo da han gerne ville se hypperen så mig godt bagstiv op på hesten og vise hva hun kunne og det blev bestmemt ikke det kønneste smiley og så begyndte vi begge at hentyde til om vi begge kunne huske hva der skete i ølkælderen i holstebro, det kunne vi så<3 og nu har vi været sammen i halvandet år, dog har vi været fra hinadnen i et par måneder men vi kunne ikk undværre hinanden<3

• #11   30. jul 2010 Jeg ,ødte min bedre halvdel på dating.dk - jeg var mest derinde for sjov, var lige kommet ud af et temmeligt torbulent forhold og var egentlig ikke klar til et forhold igen, alligevel endte vi sammen og har været det i 8 år til oktober smiley

• #13   30. jul 2010 Min kæreste mødte jeg første gang sammen med min eks. de var venner og vi skulle op på tanken og de to skulle have en øl... Jeg synes han var vanvittig lækker og så fræk ud, men tænkte ikke mere i det da jeg boede sammen med min eks. Hver gang vi har mødtes med ham har jeg altid været i jogging tøj eller ridetøj - no make up og håret bare smidt op i en hestehale... ( vi mødtes jo nogle gange sammen med min eks.) Han var også hjemme hos os nogle gange og kan huske en aften hvor vi skulle se film og en af mine veninder var der, der må jeg indrømme at jeg ville ønske det var mig der sad ved siden af ham i sofaen og ikke hende smiley

Hun udtalte bagefter at hun ikke ville turde at være sammen med ham da han var alt for lækker og hun ville være jaloux evig og altid - kunne tildels give hende ret...

men der har aldrig været følelser i det andet end jeg var fysisk tiltrukket af ham - så gav ham også altid lidt længere knus, han duftede sååååååe godt smiley

Min eks. gav så Daniel mit nummer da de arbejde sammen og han ville spørge om ikke jeg ville smøre en madpakke til ham ligesom jeg gjorde til min eks:-) Det var mere i pjat - men der flirtede vi vidst lidt....

Da min eks og jeg gik fra hinanden gik der lidt tid og jeg skrev til Daniel om han aldrig kom hjem af mere ( han var flyttet til Århus )... ( igen var det, det fysiske der trak ;-P) Havde ikke overvejet tanken om et forhold og troede ærlig talt slet ikke han havde interesse for mig, var sikker på jeg ikke var hans type... Nå men det endte med at han allerede kom om torsdagen ( jeg skrev til ham søndag ) han havde taget fri fra job og vi har været sammen siden smiley Og sidste sommer flyttede han "hjem" i vores lejlighed smiley

Kommentér på:
Den kærlighed&#9829;

Annonce