{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.349 visninger | Oprettet:

Min moar er GRUSOM ! {{forumTopicSubject}}

Hej hundegalleri, det er mig Kaoz the Flabox - Koen som min dåmme moar kalder mig..

Jeg er egentlig ret glad for min moar.. Hun giver mig dejlige kiksere!
- Vi går 4 skønne ture hver dag; i skoven og se på haremissere og rådyr, og nu hvor det er varmt bader jeg HVER dag i havet og spiser krabber på stranden..

Vi leger sammen og hun giver mig masser af opmærksomhed og lader mig lege med mine hundevenner =D

Hun giver mig kys og kram, aer mig og fortæller mig hver dag at jeg er hendes øjesten, hendes store hundehvalp og hendes livs kærlighed (det sidste siger hun ikke, men jeg ved hun synes det) - og indtil i aftes har jeg troet fuldt og fast på at jeg var det bedste i hendes liv =D

Men hvorfor straffer hun mig så? Hvorfor er hun så grusom?

Jeg har også en far.. Han kan slet slet slet slet slet ikke måle sig med min moar, men han er nu rar og kører ture med mig i bilen når moar ikke er hjemme; en god far der ALTID falder for hundeøjnene når han smører madpakke ; ) .. det gør moar slet ikke og når HUN er i køkkenet må jeg slet ikke være der, det må jeg gerne for far - så i kan nok høre han alligevel er LIDT flink =D

Jeg er en SUPER hund! Jeg hører ALTID hvad der bliver sagt (af moar), jeg laver INGEN ballade!
- Min moar og mig har trænet og trænet og jeg er superduper dygtig. Jeg kan gå fri overalt, jagter ingen missere eller andre dyr, går aldrig hen til nogen hunde uanset hvor meget de lokker og holder mig tæt op af moar fordi hun jo er min bedsteste ven i hele verden ! =D

Far er en anden sag.. Ham kan jeg godt snøre og slippe afsted med ikke at lystre helt så godt og alligevel få frikadelle *fnis*
- Og er min moar der ignorerer jeg ham FULDSTÆNDIG; jeg er moars hund først!

Nu er sagen den, at far arbejder om natten - så jeg sover i sengen sammen med min moar ♥
- Vi putter og hun nuldrer mine ører mens hun læser bog og det hele er såååå skønt =D

Men ved i hvad? Om ikke så længe skal han til SELV at sove i sengen ved siden af moar - HVER nat!
.. og fordi jeg fylder lidt mere end Baby (min storesøster der er en kat), så er der ikke længere plads til mig i sengen =,(

Og i aftes gik den såkaldte træning igang.. Såkaldt fordi det på ingen måde er TRÆNING, men MISHANDLING!

Hvor tror i jeg skulle sove? På det kolde, hårde GULV (nej Kaoz, du lå i sofaen! *schhh moar, det er MIG der skriver!!*) fyldt med glasskår og istapper og bjørnesakse (ej det ligger der sgu da ikke *SCCCCCCH moar!*) !!!

Der findes INGEN kærlighed her i huset til mig længere.. Forvist til den ulækre læderkurv med dyne og lammesind er jeg! Indrømmet at den er fin nok om dagen; men om NATTEN????

Jeg har det umådelig hårdt... His min far ikke var så gavmild med sagerne i køkkenet ville jeg SLET ikke have ham boende tror jeg..

Føler mig SÅ misrygtet.. Ynk mig tak *hulk*



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min moar er GRUSOM !
  • #1   17. jun 2010 Puha Kaoz, kan godt se du har problemer smiley
    Du skal bare blive ved med at rende hen og vække dem begge om natten og pive og rende frem og tilbage til døren - for så tror de nemlig bare at du skal ud, og så kommer du ud og leger.


  • #2   17. jun 2010 Altså min mor ville træne min far til at sove i kurven istedet for..
    Er meget chokeret over din mor, stakkels Kaoz.
    Hilsen Bella


  • #3   17. jun 2010 stakkels stakkels Kaoz

    var jeg dig ville jeg skubbe din far ud af sengen så du kan være der

    jeg er heldig, min mor har en kæmpe stor seng jeg sagtens kan være i, selvom min mor osse tror hun skal være det, ja ok et lille hjørne kan hun da godt få, hun nusser mig jo og giver mig guffer, så jeg kan godt undvære et lille bitte hjørne

    men Kaoz, bare skub ham din far ud af sengen, du kan godt

    jeg har nemlig skubbet min mor ned af mormors sofa engang, hun fyldte for meget, og jeg er mormors øjesten så mig skal der være plads til!

    potedask

    Babe


  • #4   17. jun 2010 Kaoz.......dit utaknemlige skarn.....du får i både pose og sæk.....du bliver forkælet ud over alle breder og du tænker slet ikke på de små sultne hunde der bor i de varme lande.....de har ikke engang et tæppe at sove på.......ja - de har ikke engang en mor eller en far ! ! !

    Kan du så lægge dig pænt hen på din dejlige seng og lade mor og far få lidt nattero.....din ko....og hils så din dejlige mor og sig hun er et godt og elskeligt menneske.....


  • #5   17. jun 2010 Ved du hvad Rænne? I aftes, ikk? Der sad jeg i døren ind til soveværelset og så MEGET ynkelig ud, og moar stod op og fulgte mig ind i sofaen..

    Nåja tænkte jeg, så skulle vi nok ikke i seng alligevel! Men om finken ikke går TILBAGE i soveværelset og lægger sig?

    Jeg fulgte med - insisterende som jeg er ; ) - og blev bare mødt med et "Nej ko, gå i stuen og put"..

    Ja, jeg lystrede jo, men jeg er IKKE tilfreds!


    Åååhhh Bella, det siger min moar at hun slet ikke engang vil overveje! Men jeg kan love at kurven er blød og varm og der ligger tyggeben og legesager =D .. Far må gerne låne det HELE om natten, men moar siger bare nej =(


  • #7   17. jun 2010 Ej, ved du nu hvad, hun er da godt nok også uretfærdig! Har hun lært dig nogen smarte tricks? Så kan jeg anbefale at hoppe op på et bord eller tænde for noget vand - eller måske åbne og lukke nogen låger? Bare lav en masse ballade, så rejser en af dem sig og der er plads til dig

  • #8   17. jun 2010 Babe - Uha nej, jeg må ikke være uartig! Så inddrager moar bare mine privilegier med at gå løs og få massere af kiksere.. Det ville være lettere at snøre far til at VÆLGE sofaen hvis jeg ligger der.. Tror også det er derfor moar træner det nu inden far skal ligge i MIN side *hulk*

    Lise lise lise... volapyk skriver du! Onde historier om hunde uden et tæppe?! Nej det tror jeg sletterik på, nej jeg gør ej =(


  • #9   17. jun 2010 Kaoz, du skal bare gå op i sengen når din mor og far ikke ser det... jeg må slet ikke være i sengen, men når mor og far ikke kigger så vupti, så hopper jeg altså lige op og så kan jeg jo ligge dér indtil de opdager mig... Far bliver sur når han opdager det så jeg gør det ikke så tit når han er hjemme, men mor hun griner bare af mig....
    Jeg synes bare du skal lægge dig på gulvet først og når din mor og far er faldet i søvn så sniger du dig lige så stille op i sengen... Så opdager de det nok slet ikke...


  • #10   17. jun 2010 Kaoz....tag dit gode tæppe og flyt ned til os så.....her er plads nok i dobbeltsengen sammen med Zif....;o)

  • #11   17. jun 2010 Theo - Må jeg gerne få min moar med? Jeg ææææælsker min mor, men hun er slet slet ikke fair i disse tider! Måske vil hun også smide Baby ud (altså HELT ud i kulden), og SÅ kunne der godt blive plads der på moars hovedpude hvor Baby ellers ligger og troner... måske måske...

    Rænne - Orv ja, jeg er en stoooor hjælper.. Men om natten skal man være stille, min moar er ikke så kærlig og tilgivende hvis man vækker hende.. og ærlig talt er jeg ikke meget for at holde mig vågen, jeg har brug for min nattesøvn - jeg er jo ikke 4 år længere!


  • #12   17. jun 2010 Balto - Min moar bliver bare usigeligt skrap, og jeg bliver sååå ked af det når hun bliver vred og kalder mig ulydig (tænk sig alle de kiksere ulydige hunde går glip af!!)

    Jamen Ziffer har fået en højenergisk lillesøster siger moar.. Og dine katte spytter efter mig, det kan jeg huske fra sidst jeg lige ville ko-slikke lidt på dem =(
    .. Har du i det mindste lige så mange kiksere som min moar?


  • #13   17. jun 2010 Hmm, jeg synes godt nok din moar er ond, Kaoz.... Godt jeg ikke bor hos hende... Selvom min mor godt nok også kan blive ret gal nogle gange... især når jeg løber efter kattene... Det må jeg ikke, men jeg kan simpelthen ikke lade være.. heller ikke selvom de river mig på snuden... Og mor råber og råber af mig, men jeg er bare ligeglad... Hellere jagte katte end få kiksere for at lade være....
    Men tror du ikke kurven er god at sove i om natten da? Jeg sover aldrig i mors og fars seng om natten... Der er aaalt for varmt... Næ inde i sofaen, der er også masser af plads til jeg rigtig kan fylde...


  • #14   17. jun 2010 Jamen min moooooar er sletterik inde i stuen og nuldre mine ører så jeg kan falde godt i søvn *hulk*

    Jeg må vel bare lære at afinde mig med det.. Eller også må moar til at ligge i ske med mig på sofaen, det ville være rigtig rart =D


  • #15   17. jun 2010 Bare kom og besøg mig en dag så skal jeg nok lære dig at ligge i sofaen... Det er meget bedre end du tror...

  • #16   17. jun 2010 Åååhh jeg ligger tit i sofaen =D Og ja det er skøøøøønt!

    Men du ved slet slet ikke hvad du er gået glip af i sengen, det er himmelsk og moar er lige der ved siden af i flere TIMER =D


  • #17   17. jun 2010 Ja men min far skubber mig altid ned, så jeg synes sofaen er meget bedre.. den har jeg helt for mig selv...

  • #18   17. jun 2010 Ååårreee det ville min far ikke kunne nænne! Giver din far dig så i det mindste frikadeller og leverpostej i køkkenet?

  • #19   17. jun 2010 Nej jeg får ingenting af min far...(jeg kan heller ikke tåle leverpostej, men jeg får heller ikke andre godbidder).. han er faktisk ikke særlig sød... Kun når vi leger med pind ved stranden.. men jeg gør heller ALDRIG som han siger... det er kun moar jeg lystrer... Så kan han lære det...

  • #20   17. jun 2010 Åh nej, jeg ved godt hvad et børnegitter er, det er en hundehadende anordning til at sætte for døren så man ikke kan komme i bestemte rum !

    Min moar satte sådan et op efter jeg var kommet til at spise lidt sofa da jeg var teenager..

    Hvor har vi det hårdt... =(


  • #21   17. jun 2010 åååååååårh din mor er ond smiley :o smiley

    Vi har hele den ene side for os selv hver nat, og når far er her så deler mor glædeligt sin side med os..
    Vi passede vores gode veninde Basse i sidste weekend, og tænk sig selvom moar brokkede sig voldsomt næste morgen, så lå vi altså alle tre vovser på hendes side.. (For far skubber os altid ned *Dåmme*)

    Du skal bare ha lært din moar at hun slet ikke kan leve uden at ha dig der...
    Vi prøver stadig med vores far, men nem er han sguette :S


  • #22   17. jun 2010 Ihh Kaoz. Har du slet ikke kontrol over dine mennesker? Når de kigger den anden vej, så hopper du op i sengen. Lægger dig i midten og kigger på dem som om du er konge. Mennesker skal nemlig altid vide hvem af os der er den blødeste! Når de så bliver sure så skal du bare begynde at lægge dig rigtig godt til rette og se sød ud, måske gnubbe dig lidt op af dem så de bliver mindet om hvor blød du er. Når de falder for det og er ved at falde i søvn, skubber du dem ned på gulvet, tager dyner og puder, stabler dem oven i hinanden og så har du det HELE!
    Det virker i hvert fald for mig! Det meste af tiden.. Nogle gange må jeg dele dyne med min mor... Men far får intet! Jeg skal nemlig have mindst 1½ dyne!


  • #23   17. jun 2010 Nemlug Balto !! Bare vis ham hvem der har trænet dig =D

    Kan du sletterik tåle leverpostej??? Åh hvilken gru !!

    Men ikke alle godbidder er altså lavet af leverpostej! Der findes også kiksere der er lavet af flankesteak, DEM kan jeg godt lide =D


  • #24   17. jun 2010 Hilsen Carmen

  • #25   17. jun 2010 De der børnegitre lyder godt nok ikke sjove.. Sådan et har jeg heldigvis aldrig fået... Men det lyder lidt ligesom de der ting de sætter op ude i haven så jeg ikke kan få lov at løbe ind til naboen g ud på vejen og lege... Det er også VILDT uretfærdigt at jeg absolut SKAL blive inde i haven... Hvem gider det, det er da mega kedeligt....

  • #26   17. jun 2010 Nej jeg må slet ikke få mad med korn/mel i.. det er vildt øv for der er bare SÅ mange gode kiksere med korn i.... Men så får jeg en masse lækkert kød i stedet for....

  • #27   17. jun 2010 nej jeg gør alt hvad jeg kan for at komme ud... fandt også en rigtig god smutvej ud til vejen her forleden.. Både morgen og aften smuttede jeg ud på opdagelse... far blev bare SÅ sur!!! Men så satte han sådan nogle pinde i hegnet så der blev lukket helt til så nu kan jeg ikke komme ud mere... Øv altså... dumme far...

  • #28   17. jun 2010 Henriettes hunde - nej min moar er lidt sær i det og vil ikke have at jeg ligger på hende når hun skal sove.. Noget med at 40 kg er lidt for meget og hun får det alt for varmt. Derfor var det jo smart at der var en hel side mere som hun slet ikke sover det mindste på! men det er så slut nu.. der skal sgu MANGE Frolicér til før hun bliver tilgivet!

    Carmen - min far kan nares ret så nemt, jeg logrer bare og giver ham hundeøjnene, så fedter han på sofaen og falder i søvn til TVet ; ) Men min moar kender mig ALT for godt, og hun forventer til tider alt for meget af en lille bitte hund som mig.. *suk*


  • #29   17. jun 2010 Årh Kaoz =(
    Dåmme dåmme Ko moar!! Måske du kunne ligge og småpive inde i stuen?? Du vil nok få nogle "hold kæft KO" med på vejen, men til sidst er jeg sikker på at entenmor giver efter - ellers far tager pladsen på sofaen ;o)


  • #30   17. jun 2010 Ihh altså. Måske du skulle prøve at træne din mor til at sove i kurven så? Det kan være ret så svært at træne de der mødre der. Men jeg er overbevist om at det er muligt!

  • #31   17. jun 2010 Jamen ko du skal jo ikke ligge dig OVENPÅ din moar, men sørge for at hun vikler benene til en side så der er plads til dig smiley

    Sådan har vi fået opdraget vores moar, så vi stadig kan være i sengen når far er her... For han er bare slet ikke samarbejdsvillig.. *Knurre*

    Vov fra Fadia og Wictor


  • #32   17. jun 2010 Arj hvor er i uartige! Det må være mangel på Frolic der gør det! Frolic er min LIVRET, men moar vil ikke give mig dem tit fordi hun siger de er usunde *øv*

    Jeg får dem hvis jeg skal lære noget svært, men det er da ikke svært at blive i haven; da ikke gvis man bare har en bold, et sted at grave og et kødben.. og legesager.. og ens moar...


  • #33   17. jun 2010 Nej det er kedeligt med alle de ting der er i haven.. det er meget sjovere ude på vejen.. eller over hos Charlie på den anden side... Ham kan jeg godt lide at lege med, så jeg smutter altså derover nogle gange... hans mor er også rigtig sød....

  • #34   17. jun 2010 Kaoz, jeg føler med dig..
    De forstår slet ikke hor traumatisk det er for os blive smidt ned af sengen.

    Hvis jeg var dig, ville jeg ´ringe til dyrenes besstykkelse, og melde din mor og far for vanrøgt smiley


  • #35   17. jun 2010 Hehe ej Sienna hvor er din mor ond... Min mor ved godt at det ALTID er far der prutter, så jeg får aldrig skylden... jeg prutter heller aldrig hehe....

  • #36   17. jun 2010 Jeg prøvede Nala! Jeg sukkede dybt... 10 gange! Men moar vidste det var for opmærksomhed og ignorerede mig.. Og så kom jeg til at falde i søvn og vågnede først da far kom hjem jk alt for tidligt i morges =(

    Carmen - måskeeeee moar ville sove med mig hvis vi tog HENDES seng med ind i stuen og satte min kurv i soveværelset? Min far faldt i søvn i min gamle kurv i hvert fald.. Ser lige om moar gider hjælpe med at sætte det herind, så skal i bare se =D

    Faida og Wictor - uha nej moars ben kan ikke sådan lige flyttes.. Nogengange når jeg har møvet lidt rundt, så rammer jeg dem lidt og moar siger "lig stille eller gå ud"... hun er slet ikke nem ligesom far der bare griner selvom jeg rager ham i øjnene med mine tæer =D


  • #37   17. jun 2010 Det var en god idé! smiley Hvor er min mor og far dog lette! Er glad for jeg ikke har dine problemer Kaoz!
    Her hjemme er de kun dumme når jeg får gæster. De ber mig om at gå i min kurv eller udenfor og lade være med at plage gæsterne til at lege med mig. De forstår slet ikke at gæster kommer for at hilse på mig og slet ikke på dem. Øvøv.
    Hvor kan forædre også bare være uretfærdige!
    Håber du får styr på tingene! Der er intet bedre end at sove i sengen om natten!

    Potedask fra Carmen


  • #38   17. jun 2010 Nu vil jeg gå ud i bryggerset og lægge mig og sove.. Der er nemlig dejlig køligt... og jeg er vildt træt... har oplevet en masse i dag... sov godt kaoz og alle jer andre (selvom du ikke har sengen mere)

  • #39   17. jun 2010 Hej Kaoz Ko...

    Vores reservemoar har lige sagt at du gerne må komme på ferie herovre i vastjylland. Så kan du plukke noget gulvlavendel og fore gulvet med det. Det er dejligt blødt at ligge på;o)

    Vores moar tilbyder osse gerne en lille ferie. Vi sover ikke i sengen om natten, så der er god plads til en ko i sengen. Og Moar har osse MASSER af kiksere. Ja faktisk et helt rum, som KUN er vores!

    Vi har osse både søer og havet lige om hjørnet, så kom du bare herover på ferie. Måske din moar så i mellemtiden har indset at hun sletter ikke kan undvære at putte med dig om natten;o)

    Masser af trøstekrammere fra Reiki og Gaia



  • #40   17. jun 2010 (link fjernet) <- Se selv! Far kunne sove i den gamle seng jeg havde!

    Carmen - Jeg regner med bare at affinde mig med tingenes udvikling og regne med jeg får en "dygtig-flabox-gave" og jeg ønsker mig en rå lever, en ny bamse og en hel pose Frolic !


  • #41   17. jun 2010 Natnat Balto, staklen der er forvist til et bryggers ; )

    Orv Reiki og Gaia... Det kunne måske godt ordnes! Bare ikke ude ved Molly, for der bor der de dersens store nogen der går med sko, og dem tør jeg ikke når moar ikk er der =/

    Må jeg bo i kikserrummet? sammen med moar og vores seng?


  • #42   17. jun 2010 Jeg tror godt der kan blive plads til dig og din moar i kikserummet... Men kan du love at hun ikke pludselig finder på at være ligeså grusom overfor os?

    Altså for mit (reiki's) vedkommende, så er det jo selvvalgt ikke at sove i sengen, men jeg ææælsker altså at hoppe op og putte med moar indtil hun falder i søvn. SÅ går jeg ned, for det er aaalt for varmt at sove i sengen.
    Men tænk nu hvis din moar finder på at forbyde det...


  • #43   17. jun 2010 Kaoz.. du venter da bare til de er faldet i søvn... så lister du dig alt hvad du OVERHOVEDET kan ned imellem moar og far... sådan gør jeg nemlig.. min mor prøver sig også med den slags om at jeg skal sove i min kurv om natten... ja ja rævesover indtil hun er faldet i søvn, også lokker far mig derop alligevel.. weee min far er den bedste herhjemme... min mor er bare skide sur når hun ligger halvt ude over madressen på vej ned på gulvet.. jeg KAN virkelig ikke se problemet!?

    Nåh men håber du finder en løsning... sengen er jo altså yndlings om natten jo...!


  • #44   17. jun 2010 Deedee - sover du på en helt anden ETAGE??? hvad så hvis du får mareridt? Eller - gud forbyde det - de havde glemt at lukke et vindue og du bare skulle DØ af kulde?

    Nej puha, min moar er alligevel tættere på end dine mishandlere!


  • #45   17. jun 2010 Deedee det er præcis min plan med at vælte moar ud af sengen... hun brokker sig simpelthen for meget... som sagt.. GODT jeg har min far... min eneste støtte i det her hjem efterhånden!

  • #46   17. jun 2010 Reiki - altså min moar er jo ret så meget mere skrap end din.. Ingen gøen, ingen vandren rundt, ingen jagen måger, ingen noget som helst !

    Jeg kan sagtens leve under de forhold, men DU?

    Hummer - det store problem er jo at jeg når at falde o søvn inden moar gør, og jeg sover TUNGT og gerne liiidt længere end til moar står op.. altså med mindre hun vælter ud af sengen og løber til stranden og lader mig bade naturligvis ; )


  • #47   17. jun 2010 Kaoz´ moar her..

    Så skal alle ynkelige hunde i seng! Ikke mere piveri, i har det sgu for godt i forvejen!

    Gå ind og put jer i jeres respektive senge og madrasser med eller UDEN dyne, det er ganske givet bedre end et koldt fortov som gadehundene må nøjes med..

    Skam jer, ingen klik-godbid for denne tråd!


  • #48   17. jun 2010 Jeg må gerne være i sengen, og tager altid fars dyne, og skubber ham op af væggen smiley Mor kommer jo bare til at fryse hvis jeg tager hendes smiley
    Men ved i hvad alle sammen, jeg har hørt nået om at min farmor og farfar (som far og jeg bor hos), vil give mig snor på når jeg er i haven smiley Fordi når jeg har bold, bliver jeg lidt rundtosset, og så nogle gange ryger den ind under hegnet/hækken, og så graver jeg mig indtil den, og det siger de jeg ikke må, selvom jeg kommer tilbage med det samme smiley Jeg syntes kun det er hyggeligt at have flere haver !! Og farmor tror ikke på jeg ved hvor min have går til, men det ved jeg altså godt, men altså når min bold ryger ind til naboen, så må jeg vel godt hente den, hvir far og mor er for langsomme ?? Især også nu hvor naboens kat kommer og besøger os, så må jeg vel også besøge naboen ??


  • #49   17. jun 2010 Hilsen Mario

  • #50   17. jun 2010 NEJ Mario, du må ikke gå i andre haver, du skal blive i din egen og høre efter hvad din mor og far siger! Hilsen Koens moar der ikke har spor til overs for ynkehunde der har det alt for godt ; )

  • #51   17. jun 2010 haha kenzo... du lyder som Nessa da vi prøvede at få hende til at sove i sin kurv...Hun skreg og peb.... Og stod med forpoterne oppe på sengen kanten og græd...
    Vi bukkede under smiley og selvom hun ikke er lige så sor som dig og "Bare" er en lille mops så fylder hun ret så meget og skal altid ligge mellem mig og kæresten(savner at sove i ske med ham) med hendes hovede på en af puderne,på ryggen så hun snorker extra meget og lugter af morgenånde... smiley


  • #52   17. jun 2010 Kenzo? Det er min lille lhasa-fætter, jeg hedder Kaoz lige at du ved det! ; )

  • #53   17. jun 2010 Troede godt jeg selv måtte hente min bold :,( Og troede også godt jeg måtte besøge naboens kat, nu den kommer her og skider over det hele :,( øv ... dumme dumme hegn

  • #54   17. jun 2010 ups klokken er mange smiley jeg beklager deres højhed smiley Kaoz

  • #55   18. jun 2010 Sødeste Mario, prøv og se hvor meget mere du får lov til hvis du gør dig umage med at forstå reglerne =)

    Kaoz ko går fri næsten overalt og får kiks for at være dygtig (rigtig nok Mario, min moar er gavmild når jeg er dygtig!)..


    Lena - Kaoz ville ikke blive så fornærmet hvis det altså ikke lige var fordi svigermors lille lhasa hedder Kenzo, og Kaoz vil IKKE tages for at være den lille tornado der ; )


  • #56   18. jun 2010 Kære Kaoz!

    Jeg kan virkelig nikke genkendende til meget af det, du skriver.. Min mor er meget hjemme, fordi hun ikke er så frisk, så vi sover til middag hver dag. Har hun en skidt dag, sover jeg sammen med hende hele dagen i sengen.. Men ved du hvad? Jeg må sgu ikke altid sove der om natten, fordi min far også skal være der!!! Han siger at jeg fylder! Hvad er det for noget vås at sige??!!!! Mig? Fylde? Jeg fylder sgu ingenting!! Så bliver jeg forvist til min hundekurv for enden af sengen!
    Men ved du hvad? Mor er heldigvis lidt på min side, så for det meste kigger vi begge meget sødt på far-mand og laver de største hundeøjne, så kan jeg få lov til at sove i sengen.
    Så, Kaoz, find alle de gode tricks frem og de helt store våde hundeøjne... smiley Og så er du nød til at opdrage på ham farmand... Det kan altså ikke være rigtigt at vi bliver forvist til en hundekurv...

    Potedask og opmuntrende slik fra Mickey (som efterhånden snart har fået opdraget på sin far smiley )


  • #57   18. jun 2010 Kaos ko. Nu hører alting da også op.Ja, vi havde ikke fundet os i det.
    Man skal ikke koste rundt med sin hund efter forgodt befindende.
    Din plads er i sengen, og der skal du have lov og være. Så må din dåmme far finde en anden plads eller humme sig så der er plads til dig.
    Alt for mange hunde , lider som dig over menneskenes lunefulde væsen.
    Lav en demonstration foran Christiansborg, vi skal nok komme og støtte dig.
    Lad os kalde den ,Hundenes ret til en sengeplads.
    Potedaks og øreslik fra Kia og Taiko.


  • #58   18. jun 2010 Altså, Kaoz - fatter ikke alt det postyr om en SENG?????? Et dejligt køligt badeværelsesgulv slår da en seng til hver en tid!!! Vist er der hyggeligt, men ALT for varmt. På et badeværelsesgulv kan man fylde alt det man vil og ligge på ryggen med benene ud til alle 4 verdenshjørner - ahhhhh, DET er livet!!! Lammeskindstæppet er godt om aftenen inde ved sofaen ved moars fødder eller solsengen i højt solskin, men INTET slår da et badeværelsesgulv smiley

    Potedask og snudemøs fra Tirith.


  • #59   19. jun 2010 Puha, jeg håber ikke du er på vej til Jylland Kaoz. Jeg må desværre erkende at min moar slet slet ikke er så god som jeg troede:o(

    Vi har været til noget moar kalder dyrskue i går og i dag. Jeg kalder det altså dyremishandling.

    I går morges startede med at jeg blev jaget ud af sengen aaaaaalt for tidligt -det kræver altså noget skønhedssøvn at være så lækker som jeg er, men det havde min moar ingen forståelse for.
    Så blev jeg puttet ind i et lillebitte bur. Moar siger at det er rigeligt stort, men helt ærligt, der var jo SLET ikke plads til mit enorme ego *suk*
    Og i dette lille bur skulle jeg sidde i 4 timer!!!! JA du læste rigtigt 4 TIMER!!!!

    Så troede jeg jo vi var ankommet et super coool sted, når nu jeg havde ventet så længe. Men nææh nej. Det var bare nogen store marker. Og ikke engang marker man kunne løbe rundt på. Nej der var sådan nogen små bitte huse med hjul på over det hele (moar kalder det campingvogne), og længere oppe var der en helt masse dyr som stod bundet... stakkels små dyr, de måtte ikke engang løbe rundt eller jagte fugle eller noget som helst.
    Der var osse en helt masse larm -jeg tror nok at de osse mishandlede mennesker der, for der var masser af mennesker som blev gennet op i nogen maskiner der kastede dem rundt i luften så de skreg og skreg.
    Det var altså et meget mærkeligt sted.

    Nå, men ikke nok med det, der var en helt masse fugle som var i små bure, lige klar til at jeg kunne fange dem. Men næææh jeg måtte jo ikke få snoren af, og moar ville slet ikke lade mig komme hen til dem:o(

    Mine undersåtter (som moar kalder heste) var osse deroppe. Og når moar og min reservemor skulle op og vise dem frem for en masse mennesker, så skulle jeg i bur IGEN. Denne gang var det ikke kun mig. Nej Gaia og Molly skulle osse ind i de små bitte bure som moar havde med. Og vi var der i flere timer. Ja jeg er faktisk sikker på det var det meste af dagen:-O

    Og som om det ikke var nok, så stod vi op i morges, og så startede det hele forfra. Jeg måtte stadig ikke jagte fugle... selv fårene skulle jeg holde mig fra. Og jeg er altså en FÅREHUND, så hvordan kan moar nægte mig at komme hen til dem?
    Og da menneskene så endelig blev færdig, så skulle jeg igen i bur hele vejen hjem.

    nu er jeg sååååå træt, og jeg har endda vist moar at det er sengetid ved at gå hen til soveværelset, men hun sidder bare ved computeren så jeg er nødt til at lægge mig på gulvet og vente.

    Så Kaoz: hold dig fra Jylland... Det er slet ikke så godt som jeg gik og troede.

    (men det var nu lækkert med alle de kiksere jeg fik for at være dygtig til at gå rundt blandt alle menneskene...)


Kommentér på:
Min moar er GRUSOM !

Annonce