{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Min onde moar.:-) {{forumTopicSubject}}

Hej Hunde smiley

Er jeres mor ligeså dum som min ?
Jeg prøvede at sige til hende at jeg var sulten, men nej nej.. Hun skulle liiiige spise selv først.. Tsk Tsk, bare fordi jeg kommer midt i hendes mad og siger jeg er sulten..
Så måtte jeg give hende en hentydning, og det gav pote smiley
utrolig at jeg skal vente såååå længe og samtidlig give hende en hentydning. Plus at hun først liige skulle tage billeder af det..

http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=59685

Hvad laver i så hertil aften ?

snudekys fra Keela smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min onde moar.:-)
  • #1   24. jan 2011 Nååårh Keela din stakkel! Det ser virkelig ud, som om du lider! Det skal du bestemt ikke finde dig i, næste gang skal du bare tage skålen ind i stuen og tabe den over din moars tæer så får hun måske lidt mere fart på smiley

    potedask fra Keiko og Namie


  • #2   24. jan 2011 Jeg går rundt oven på mors mave. Hun er nemlig doven og har ikke ryddet af bordet endnu- Så jeg tigger!! Men mor er dum. Hun siger bare, at jeg er sød og nusser mig på hovedet og ellers bare glor ind i sin lille mærkelige ting. Hun fatter ikke en meter...

  • #3   24. jan 2011 Keiko, og Namie - tak for rådet, det må jeg virkelig prøve næste gang.. min mor er bare sååååååå langsom smiley

    julie p- så er jeg den eneste med en dum moar smiley


  • #5   24. jan 2011 Hej kelea gør som mig, jeg tar skålen i munden og sætter mig ved køleskabet, så kan min mor se mig.
    Så siger hun, stakkels prinssesse og giver mig mad


  • #6   24. jan 2011 vi ligger bare og halvsover rundt omkring i stuen.... Mor og far har bedt os være stille fordi de ser gyserfilm (jeg vil nu hellere se animal planet)
    så jeg kan bare ligge her, og ømme mig over mit lille øje....
    var ude at træne med moar i lørdags..... hun kunne ikke forstå at jeg overså en figurant til træningen... og så er det først NU at hun opdager at jeg har en flænge ved det ene øje..... smiley det viser så hvor meget hun tænker på lille mig.......
    og jeg får ikke engang medlidenhed nu smiley
    MIN mor er også ond smiley


  • #7   24. jan 2011 Anne v - ej hvor var hun ond, dumme dumme mor smiley

    Alice - det lyder som en god idé smiley


  • #8   24. jan 2011 Charlie, mødre forstår bare ingenting.. Idag da min mor var ved at tage tøjet af tørrestativet, ville jeg hjælpe hende, så jeg tog en trøje af, måske kom jeg til at lege lidt med den, men min mor blev sur, og sagde at jeg skulle spytte den ud... Men jeg ville jo bare hjælpe, så lagde jeg mig ned på gulvet og kiggede op på hende, hvor hun så sagde at det ikke hjalp at sende de søde hundeøjne, for jeg måtte ikke lege med tøjet ...

  • #9   24. jan 2011 Min mor og far er også dumme, så fordi jeg skal lære at være alene hjemme, så gå de lige ned i vaskekælderen uden mig og selv om de kan høre mig skrige så går de bare videre. Det tog godt nok kun 2-3 min, ku høre min mor og far løbe ned af trapperne og op igen smiley ' Men kunne mor ikke bare være blevet ved mig. Iiih altså smiley
    & nu kan jeg lugte toast, nam nam .. ' Men uuh jeg er træt nu, så mens de spiser så vil jeg tage mig en lur igen, igen, igen smiley


  • #10   24. jan 2011 Åhhh lille Keela, når dig og din mor kommer herhjem og leger igen, så gemmer jeg dig bare og så lover jeg dig at der altid er mad i din skål smiley Så priviligeret er man nemlig her i huset smiley Min mor sørger altid for os, dog er hun lidt dum - for i dag efter træning spredte hun resten af skinke gufferne ud på græsplænen da vi kom hjem istedet for at lave en fin lille bunke - så skal man jo lede helt vildt ! Hun er lidt åndsvag - lige nu skal jeg også bare ligge i min kurv fordi hende og far siger jeg er våd og beskidt !
    ØV

    Kys fra Sofus til Keela !


  • #11   24. jan 2011 åhr det lyder bare godt smiley det ville være dejligt, meeen måske kommer jeg til at savne min dumme moar smiley
    sådan noget latterligt noget gør min mor også nogen gange, det er vildt træls smiley

    kyyys til sofus fra keela


Kommentér på:
Min onde moar.:-)

Annonce