{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

av moar er dum {{forumTopicSubject}}

ja nu er min nye moaar bare dum og dummest....!!!
Igår aftes fik jeg dårlig mave og kastede op og så ville jeg jo bare gerne trøstes af mor og fik lov at sidde på hendes skød og blive nusset i søvn, men pludslig kan jeg mærke jeg ska lave stort og skynder mig at rende ud i gangen og kigger på døren, men inden jeg nåde noget som helst strømmede det ud med tynd tynd skidt og møg og self skammede jeg mig, men mor sagde det var okay og hun tager mig op og vil vist sætte sig over i sofaen men det gjord ondt sp knurrede af mor:O( men moar fik sin vilje og det var entlig rart alligevel, MEN tror i så ikk at MOAR slæber min kurv ud i nabo mandens bil og pludslig ska JEG med og jeg er ikk tryg ved biler og slet ikk klokken 00 om natten.

efter 3 kvarter kommer jeg endelig ud og vi hilser på en rar mand der tilbyder en godbid, men jeg var ikk sulten, MEN SÅ BEGYNDER MANDEN AT STIKKE NOGET OP BAG I som siger BIB BIB og bageftter skulle jeg stikkes TRE gange det gjorde bare SÅ ONDT og så giver han mig snask i halsen (Zoolac) og som om det ikke er nok så giver han mig en pille som også bliver stukket ned i halsen på mig... Hvorfor SKAL man ud til onde mennesker når man har det så skidt, jeg troede jeg skulle dø sååå ondt gjorde det...

kl 3 om natten kom vi så endelig hjem igen, MEN nu vil MOAR eller hende der ska forstille at være god ved mig, KUN give mig ris og kylling...!!! i starten var det fint men nu syns jeg det er kedeligt... og nu er MOAR også begyndt at give mig snask (Zoolac) og piller (antibiotika) og det ska jeg ha TO GANGE OM DAGEN....

HELT ÆRLIGT JEG HAR IKK ENGANG VÆRET HER I EN MÅNED OG SÅ ER DE SÅ ONDE...!!!!

trænger til lidt med ynk.... og nu vil mor have jeg ska i bad... hmmfff....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  av moar er dum
  • #1   8. aug 2010 øv stakkels lille dig smiley dumme moar...

  • #2   8. aug 2010 jaa moar sagde det hed dyrlæge men blev heeelt bange så troede det var mit sidste øjeblik... så jeg tror nærmere det er dr. mishandler :O( det gjorde av av

  • #3   8. aug 2010 Åååårhhh, stakkels lille pus dog!! Rigtig god bedring! :o)

  • #5   8. aug 2010 jo det gør vi... man skulle tro de bare holdt os som kæledyr og rigtig lige glade om det gør avser av eller ej...!!!

  • #6   8. aug 2010 Århhhh..... Hvor er din mor bare ond ved dig!!
    Min mor og far er også rigtig onde ved mig.
    I mandags tog de også mig med til ham der "dyrlægen" - som jeg ikke så godt kan li. Jeg sad ved mor og snakkede, og så stak han mig i nakken med en nål. Så blev jeg træt, og lagde mig til at sove ved mor.
    Da jeg vågnede igen, havde jeg ondt mellem benene - og så havde de KASTERET mig! Og ikke nok med det - jeg skulle også gå med krave på!!! Det er godt nok ikke rart.
    Heldigvis har far sagt, at det behøver jeg ikke mere, hvis jeg kan lade være med at slikke i såret - og det kan jeg næsten.
    Så hvis I laver en gruppe for stakkels hunde med onde mødre/fædre, vil jeg gerne være med :o)

    Potedask fra Kato


  • #7   8. aug 2010 Uhhh, stakkels jer alle sammen. Hvor er jeres forældre dog onde ved jer. Desværre er vores far dyrlæge, så mor siger altid til far når hun synes der er noget galt med os, og så kan vi jo ikke så godt blive særlige sure over at far stikker med nåle eller propper piller og andet møg i os- for vi æææælsker jo også ham ( selvom det altså er moar der er den bedste i hele verden )

    Snudekys fra Anubis, Isis og Igor


  • #8   8. aug 2010 Stakkels lille dig... god bedring

    potedask fra Chunta som gerne vil dele lidt godbider med dig fordi han har prøvet at få det du fik!


  • #9   8. aug 2010 Min moar var også dum igår. Vi var ude og gå Lady(st.søs) og jeg Mille.
    KOm til et græsareal, vi fes lige ud i åen og kom dejligt op af vandet da mor opdagede det.

    Hun ville ikke nusse os og vi blev smidt ud i badeværelset med det samme.
    Den slags kan vi ikke lide
    Så vi føler med dig,


Kommentér på:
av moar er dum

Annonce