{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

piiv... AV min hale.. {{forumTopicSubject}}

Ja, HG, nu skal jeg altså lige af med lidt luft.

Jeg er 6 måneder gammel, min menneskemor siger jeg er i "lømmelalderen" men det passer slet ikke, jeg er altid sød! Jeg bor sammen med min dumme hundemoar, som bare opdrager mig hele tiden og jeg må slet ikke lave ballade...

Nå, men så var vi i skoven i morges, og så kom jeg lige til at drille moar lidt, slet ikke særlig meget, hun knurrede godt nok, men det betyder jo ikke altid nej, vel?! Men mens menneskemor kigger væk, tror I så ikke moar bare flipper skråt og river mig i halen?!

Jeg hylede op, og så slap moar... vi løb tilbage til menneskemor, men min dejlige hale, som plejer at ligge på min ryg vil bare slet ikke samarbejde... den er faldet ned og hænger bare der, som en anden schæferhale?!!

Jeg har slet ikke ondt, og jeg kan sagtens bevæge den sidelæns, men den vil ikke op på plads?! Menneskemor siger, at jeg skal til dyrlægen i morgen hvis ikke den kommer op på plads igen i morgen tidlig... suk...

Så nu synes jeg altså at både min menneskemor og hundemor er DÅMME! Så nu har jeg drillet dem hele aftenen, for det synes jeg de har fortjent.

Hilsen Atsue med den ømme hale.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  piiv... AV min hale..
  • #1   21. nov 2011 Stakkels Atsue.: Det lyder til at du har det rigtig hårdt, og du ALDRIG får lov til noget som helst.. dumme mødre de der...;-)
    Håber din hale har det meget bedre i morgen


  • #3   22. nov 2011 Hej allesammen, tak I er så søde!

    Min hale gør stadig avs, og alle i hundeskoven har drillet mig her til morgen og sagt, jeg ligner en schæfer! Så nu er jeg altså lidt ked af det.

    Mor siger, jeg skal til dyrlægen sammen med far i dag, men de må altså ikke også drille mig med halen, så bliver jeg ked af det :s


  • #4   22. nov 2011 Suk suk, jeg prøvede at overtale far til, at vi slet ikke skulle til dyrlæge alligevel, fordi jeg kunne godt løfte halen LIDT. Men næh nej. Så fik far nogle piller jeg skal have i en hel uge!

    Jeg glemte at være fræk, fordi de gav guffer.. Men nu driller de og siger jeg er alt for stor, bare fordi jeg vejer mere end min mor og kun er seks måneder. Så siger de, jeg er min fars datter, og hvad betyder det måske?! Jeg tror, du må komme og lære mig nogle ting, Balder, de kører om hjørner med mig herhjemme..


Kommentér på:
piiv... AV min hale..

Annonce