{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Av i poten {{forumTopicSubject}}

hej hg venner ligger her på Landbohøjskolen og venter på min tur til at komme til. Kom til skade med min tå da jeg jagtede bold i skoven. Så nu bløder det helt vildt og min negl sidder mærkeligt. Oveni jeg har avs i poten skal jeg så finde mig i at mor siger jeg skal på slankekur fordi jeg er tyk, bare fordi jeg havde så av i poten at mor skulle bære mig hen til bilen. Jeg ville bare putte helt tæt op til moar når det gjorde ondt. Selvom hun sagde jeg var et pjok og prøvede at få mig til at gå selv. Hun kunne da godt lige ynke mig lidt, men næ nej ikke noget ynk at komme efter hos moar.
Nu ligger jeg og venter på min tur og piver fordi jeg kan høre en stakkels fransk buller skrige af smerte, den var helt flænset op på
siden af hovedet, da de kom ind med den;-) Så må jeg vente lidt
med min tå. Var også bare fordi jeg vat så glad for den bold jeg har fået i adventsgave smiley
Potedask fra klunte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av i poten
  • #1   26. nov 2011 æv æv er blevet sendt hjem og faste til kl. 17, skal i fuldnarkose og have fjernet neglen..

    Desværre har jeg nu endnu en historie til statistikkerne. Den franske buller er blevet skambidt af en Pittbull smiley
    De havde mødtes før og ejer sagt nej nej den gør ikke noget selvom det er en Pitt, nu er den lille buller flænset smiley Vi krydser fingre for den kan lappes sammen og ikke får psykiske eller fysiske mén...

    Ligepludselig er en dårlig negl ikke af den store betydning smiley


  • #2   26. nov 2011 God bedring til Klunte...... lundehundene i sender lidt ynk.... de negle vi har mistet var dog enten revet helt af eller så meget revet af, at dyrlægen tog dem med en tang... uden bedøvelse.... Edda var en meget sej hund smiley
    Og så kan de fortælle dig at du lige så godt kan finde dig i at gå med forbinding eller sok de første dage-uger (alt efter hvor du går), for negleroden er meget øm... men når neglen først er begyndt at gro ud , så bliver den så god som ny..... du når lige at bliver lige klar til at vise en perfekt pote, med lange negle , frem til sommerferien smiley det tager ca. ½ år når neglen skal starte helt forfra.


  • #3   26. nov 2011 Abby sender også lidt ynk til dig klunte. Håber at du kommer sig hurtigt så vi snart kan mødes og lege. God bedring herfra smiley

  • #4   26. nov 2011 Puha et halvt år!! Men ok så længe det bare er kosmetisk og ikke genere så lang tid. Moar forbander sig selv ikke at få trænet mig til at have sokker på, er så dumt når man så står i det.
    Det gode er at mor kan få lidt motion, så skal jeg nemlig bæres op til 5. Sal så længe, jeg har av i poten. Kan godt værre det måske kunne gå hen og tage lidt længere tid hæ hæ
    Jeg har slet ikke hævet min så meget af kun lidt også sad den helt skævt
    @Abby skal nok skynde mig at blive frisk, så vi kan lege man kan jo altid få tilbagefald, når man skal op af trapper eller have en ekstra godbid smiley

    @ lundehundene tak for Info altid dejligt med lidt input, hvad vi har i vente


Kommentér på:
Av i poten

Annonce