{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Revne i knogle (lang) {{forumTopicSubject}}

Ak og ve. En lille historie om mine vovser (både den ene og den anden)
Lad os starte med Stella:
Søndag aften begyndte Stella at halte lidt. Min mor og hendes veninde lagde mærke til det hen ad aftenen og holdt øje med det, for at se om det stod ved eller om det bare et lille "av.. halt halt.. nå ikke av mere.. gå fint" you know? Nå.. men i følge min mor og hendes veninde, så holdt Stella op med at halte lidt senere.. Så min mor tænkte ikke rigtigt mere over det..
Mandag morgen tog min mor afsted på Seminar med sit arbejde - med overnatning. Senere på dagen, ved en 14tiden stod jeg op, for at gøre klar til at tage på arbejde. Da jeg kom ned i stuen, kom Stella og Chloe selvfølgelig løbene hen til mig og ville kæles. Men Stella løb ikke helt normalt. Hun haltede stadig.
Hun ville næsten ikke støtte på sit bagerste venstre ben. Jeg kiggede på det og vurderede det til, at jeg nok skulle ringe til dyrlægen og spørge hvad jeg skulle gøre. De sagde, at jeg skulle finde ud af, om det var benet eller poten det var galt med... Jeg fandt så hurtigt ud af, at det var poten det var galt med.
Dyrlægen sagde, at jeg skulle vaske hendes pote i brun sæbe og se om en rift opstod eller lign.
Men da jeg ikke havde noget brun sæbe, cyklede min kæreste op til Netto for at se om de havde noget. Hvilket de selvfølgelig ikke havde. Jeg gik lidt i små-panik og ringede så igen til dyrlægen for at spørge, hvad jeg så skulle gøre. De bad mig om at holde øje med hende, men de ville egentlig gerne have mig ind til Dyre Hospitalet med hende for en sikkerhedsskyld.
Da jeg jo kun er 16, så har jeg jo ikke kørekort! Min kæreste har heller ikke kørekort (men lige meget hvad, så havde vi jo ingen bil, heller..) jeg ringede så til en af mine gode venner, som har kørekort. Han havde dog ikke mulighed for at låne en bil, så han kunne ikke køre os derhen.
Så ringede jeg til min mor, som sagde, at hun ikke kunne se, hvordan det ville kunne hænge sammen. Jeg havde kun 300 kr at bruge af, og det koster jo en del mere at komme på Dyre Hospitalet. Så hun bad mig om at ringe tilbage til dyrlægen og få en tid imorgen (tirsdag) - hvilket jeg så gjorde.
For at gøre slutningen lidt kortere, så viser det sig, at Stella åbenbart har en kæmpe revne i sin ene tå. Revnen er så stor, at hvis det ikke vokser sammen selv i løbet af de næste 8 uger, så skal hun have amputeret tåen (hvilket ikke skader hunden på nogen måde.. den lever et fint liv osv.. men ja)

Er der nogen der har prøvet noget lign.? :s
Hvis ikke.. så er jeg bare glad for at komme af med det. Har været så bekymret de sidste par dage.

Søndag var vi på Dyre Hospitalet med Chloe - hun havde haft en tæge, som havde efterladt en kæmpe byld, som var blevet blå/sort (dvs. en infektion) så hun er på antibiotika.

Puha smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Revne i knogle (lang)

Annonce