potionstørrelse {{forumTopicSubject}}
Davser.
Jeg har et spørgsmål om foder potion størrelse til Jessie.
Jessie har altid haft mad til og stå 24/7, og har uden problemer selv styret hvor meget hun havde brug for.
Men igennem det sidste år har jeg passet min mors gravhund en 5-6 gange. Og når han er her kan foderet ikke stå fremme, da han ellers vil forsluge sig.
Så i de pasnings perioder har jeg stille og roligt fundet ud af hvor meget foder Jessie skal have for og holde vægten stabil.
Og uden for pasnings perioderne har hun haft maden til og stå som normalt.
Men jeg har fundet ud af at når maden står 24/7, så æder hun tæt på dobbelt så meget.
Men det mest underlige ved det er at hendes vægt ikke rykker sig.
Hverken når hun bliver foderet en gang om dagen eller når hun selv styre det.
Som i kan se på billedet, så er hun jo fin og pæn. Hverken for tynd eller for tyk. (billedet er taget i Januar i år)
Og så til mit spørgsmål.
Hvordan POKKER kan det lade sig gøre? Og vil det være bedst at jeg går over til kun og foder hende en gang om dagen uden for pasnings perioderne?
Det er normalt vis mellem 1-3 uger jeg passer min mors hund af gangen.
Jeg fodre med Arion Adult Kornfrit.
dec 2014
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 458
dec 2014
dec 2014
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.632
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
At hunden ikke har tabt sig voldsomt, skyldes at du kun har passet gravhunden i korte perioder. Hvis du skulle passe den i 1/2 år, ville din hund garanteret tabe sig.
Så hvis det var mig, ville jeg skrue op for mængden af foder, når din mors gravhund er på besøg, så din hund ikke går og sulter, og så ville jeg fortsætte med at lade foderet stå frit fremme, som I plejer, når din mors gravhund ikke er på besøg.
dec 2014
Nej hun får ikke for lidt når jeg giver hende en gang om dagen.
Som jeg skriver : Så i de pasnings perioder har jeg stille og roligt fundet ud af hvor meget foder Jessie skal have for og holde vægten stabil.
Og det fandt jeg ganske enkelt ud af ved at hun begyndte og blive rund. Så jeg viste at hun fik meget. Og derfra har jeg stille og roligt bevæget mig ned af i fodermængde indtil hendes væk var stabil og konstant.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
Nå, men det var mit bud, du bestemmer jo selv, om du vil tage det til efterretning, eller ej
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
potionstørrelse