Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundebur Proline eller Variocage
  • #1   10. jan 2017 Jeg ville vælge ProLine.

I mine øjne er Variocage noget værre skrammel.Det er det ringeste bur jeg nogensinde har haft.
    Det er tungt, meget tungt.
    Dumt at gære rent
    Det rasler
    Det ruster udenpå, men det værste er, at rørene ikke er behandlet indeni, så det ruster også indefra.

Min veninde har ProLine, dejligt bur, vejer ikke ret meget og er nemt at gøre rent.

• #2   10. jan 2017 Tak for det Anni!
    Jeg har pt. Været mest til vario, men ikke hvis det er standarden!
    Det koster også lige 1000kr mere.

Spændende om der andre me samme oplevelse!

• #3   10. jan 2017 Jeg havde ProLine i min gamle bil. Dem var jeg virkelig glad for.
    De vejede ikke ret meget, de larmede ikke, og det virkede som en supergod kvalitet.

• #4   10. jan 2017 Vi har artfex. Det er vi rigtig glade for. God kvalitet ingen skramlen eller rust. Kan godt lide det er net så hunden kan kigge ud og ordentlig luft cirkulation. Men det er dyrt smiley Men virkelig godt smiley

• #5   10. jan 2017 Har et variocage dobbeltbur. Jeg er faktisk OK glad for det. Mit rasler ikke og er da ikke noget der bare ligner rustet endnu.
    ... men jeg savner mit gamle Hakonbur, der desværre ikke helt kunne rumme dobertøsen, da hun blev voksen smiley

• #6   10. jan 2017 .. og så tungt er varicage da ikke i forhold til andre bure af samme størrelse.

• #7   10. jan 2017 Anne-Katrine har også kigget mig lun på artfex men det passer desværre ikke i vores bil med de skrå sider smiley

• Emilie KP
    Emilie KP Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 4 Svar: 95
    #8   10. jan 2017 Har Proline og er glad for det smiley rasler ikke, er nemt at åbne/lukke og så kan det låses, så hvis man på en varm dag skal have bagklappen til at stå åben, kan man låse så ingen kan komme til hundene smiley
    Har ingen erfaring med Variocage. Men synes nu også at Proline er tungt (eller måske nærmere uhandy) det er så også et dobbeltbur jeg har.

• #9   10. jan 2017 .. og så tungt er varicage da ikke i forhold til andre bure af samme størrelse.

Jeg kunne ikke huske hvor meget mit Variocage bur vejede, så var lige ind og kigge.
    50, 5 kg det synes jeg godt nok er tungt, jeg har aldrig haft et bur som var tungere, ikke engang et galverniserede jeg havde før.

• #10   11. jan 2017 MIt Variocage (dobbeltbur, XL) vejer 30 kg. Det kan jeg godt selv bakse ud og ind af bilen. Men Julie efterspørger jo slet ikke så stort et bur smiley

• #11   11. jan 2017 PS min veninde har et proline (det største af deres dobbeltbure); hun er lidt irriterret over at det tager meget udsyn bagud. Men ellers er det et godt bur og grunden til at jeg ikke valgte det var at hund, bil og bur ikke rigtig kunne bringes til at passe sammen i størrelserne.

• #12   13. jan 2017 Tak for hjælpen alle sammen. Det blev til Proline smiley
    Passer perfekt til bilen. Lidt mindre plads til hunden end det sidste bur, men sådan er det.
    Spændende på om kvaliteten holder smiley

profilbillede
  • #13   14. jan 2017 Er der nødudgang i Prolineburet? Det er det eneste jeg savner i mit bur.

Så jeg overvejer at købe et nyt, når jeg skal have næste bil.

• #14   14. jan 2017 Sanne : nej desværre, det er der ikke smiley

• #16   4. sep 2017 Ja det var det, og jeg synes det passer til min hund smiley
    Hvis jeg havde en større bil, var buret og blevet større, men sådan er det

Kommentér på:
Hundebur Proline eller Variocage

Annonce