SØGER.. {{forumTopicSubject}}
Hej med jer alle sammen!
Jeg hedder Ida og jeg er 14 år gammel.
Jeg elsker hunde af hele mit hjerte, men kan pga. særlige omstændigheder ikke få min egen hund.
Jeg bor i 4000 Roskilde og derfor søger jeg self. passning af hund i Roskilde og omegn.
Jeg kan/vil tilbyde:
- Luftning af hund (lange raske gåture i det fri.. evt.)
- Hvis det tilades vil jeg med glæde tilbyde at jeg kan tage den med hjem efter skole tid til aften tid og derefter kan I komme og hente den el. også vil jeg self. komme med den.
- Jeg lover ikke noget, men hvis I betaler, vil jeg muligvis også tilbyde agility træning, jeg har snakket med Roskilde hundeskole/agilityhold og de fortæller at Alle er velkommen til at komme der ud og træne deres hund, alder betyder intet (der er self. en vis alders grænse) men 14årige kan sagtens!!
- Hvis I ikke kan tage jer af jeres hund en weekend, vil jeg gerne passe den (jeg "kan" desværre ikke love noget, for jeg har en kat som ikke er vant til hunde, men lad os se hvordan det går, hvis ikke det går er der ikke noget at gøre ved det.) ... dette betyder ikke noget mht. at tage hunden med hjem til mig i hverdagene, for min kat er en rigtig ude kat og den er for det meste ude dagen lang!!
- Jeg vil både passe unge og ældre hunde!
- Jeg vil gøre alt for at passe på jeres hund og vil for alt i verden ALDRIG gøre den fortræd!
Hvis I har nok penge i "lommen" ville det ikke skade hvis jeg fik lidt (det behøver ikke være et Stort beløb!)
Håber der er nogen som er interesseret i at få passet deres hund.. hvad enten om det er fordi I ikke har tid nok i hverdagen og har lange arbejds tider (til langt ud på aften) eller om det er fordi I bare gerne vil have én til at passe jeres hund i ny og næ, eller om det er fordi det er en for aktiv hund som skal have nok motion til at kunne trives i jeres hvardage og I ikke ser jer nok tid til den som den fortjener/behøver, men alligevel simpelthen ikke kan lade sig skille af med den - what ever, I kan bare komme til mig.. "Jeg bider ikke, hehe!"
Smil fra Ida.
PS: Vi aftaler tider, men jeg må også lige tilføje at jeg ikke kan til hver en tid, for jeg går jo også i skole og derfor har jeg pligt til at lave mine lektier!
Min mail: kreativ.maleri@jubii.dk
apr 2005
Følger: 91 Følgere: 88 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 1.460
hilsen majbritt
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
apr 2005
Følger: 127 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.950
mar 2005
Følger: 36 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 109 Svar: 800
mar 2005
mar 2005
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Min lille Chihuahua Cherie ville sikkert gerne passes af dig. Hun er en "gammel" dame, som ikke er særlig mobil - men hun elsker at blive nusset.
Hilsen Gitte
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.697
mar 2006
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 1.816
Held & Lykke.
Hvor i landet bor du?
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 57 Svar: 491
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 114 Svar: 1.127
Har du overvejet at sætte den op i det lokale supermarked?
Der går så mange hunde rundt som er understimulerede
feb 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 1 Emner: 90 Svar: 201
SØGER..