{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Samira E
Samira E
Tilmeldt:
19. jul 2016
Følger: 7 Emner: 1 Svar: 4

Opdrætter {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,
Jeg har efter meget grundig overvejelse besluttet mig for at anskaffe mig en hund til næste sommer. Hvor finder jeg opdrættere? Jeg ønsker mig en Alaskan Malamute.

Og er der nogen der ligger inde med en form for tjekkiske, til ting man skal anskaffe før man tager hvalpen med hjem?

Mvh Sami


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdrætter
  • #3   19. jul 2016 enig med de andre, det ER sjældent en begynderhund, det er en rå, egenrådig og ofte egetkønsaggresiv.
    men også en vidunderlig lækker vovse i rette hænder.


  • #4   19. jul 2016 Inde på Dansk polarhundeklubs hjemmeside, er der en liste over opdrættere.

  • Samira E
    Samira E Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 7 Emner: 1 Svar: 4
    #5   19. jul 2016 Jeg har tænkt over det i ca. 2 år. Efter at ha' søgt en masse information, i de sidste to år har jeg besluttet mig at få denne race. Det er den eneste race der siger mig noget, og som jeg føler passer til mig, min livstil og min personlighed.

    Jeg har heldigvis været omkring Malamuter i et godt stykke tid, fået lov til at passe og gå tur med adskillige hunde fra denne race. Jeg har derudover også en nabo, som kan hjælpe mig da han selv ejer en Malamute + erfarne veninder og venner der har proppet mig med informationer, og råd omkring racen, og hunde generelle.

    Jeg ved godt at mange mener at det ikke er til førstgangs-hundeejere, men jeg vil ikke købe en hund/race jeg ikke er forelsket i, bare for at få erfaring. Det er synd for både hunden og jeg.


    *Kan ikke finde ud af at ændre "overskriften". ??


  • Samira E
    Samira E Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 7 Emner: 1 Svar: 4
    #6   19. jul 2016 Jeg har inde på siden, dog kunne jeg ikke finde rundt på hjemmesiden. ??

  • Samira E
    Samira E Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 7 Emner: 1 Svar: 4
    #8   19. jul 2016 Mange tak!

  • #10   19. jul 2016 Du starter på polarhund.dk og besøger et par opdrættere. Men læs lige raceledelsens fine pjece om racen først. Den ligger også derinde smiley
    Og ellers vil jeg bare sige velkommen i klubben. Vi ses i skoven smiley


  • Samira E
    Samira E Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 7 Emner: 1 Svar: 4
    #11   19. jul 2016 Jeg har heldigvis fundet ud af, og lavet aftale. Jeg har læst den, meget nyttig!
    - Mange Tak! ??


Kommentér på:
Opdrætter

Annonce