{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Hvilken race med nem pels? {{forumTopicSubject}}

Når jeg engang om laaaaaaaaang tid finder et andet sted at bo, skal jeg have hund igen..

Jeg vil gå efter en voksen, da jeg simpelthen ikke kan med hvalpe/unghund i længere tid.

Af højde vil der være en på Robins størrelse, dvs lidt lavere end en ren schæfer.

Robin var på mange måder perfekt, men hans pels.. pyh, den var en kamp for mig..

Jeg søger derfor en race, hvor hunden selv kan holde pelsen (som i at den ikke filtre hvis den ikke lige bliver børstet hver uge), en som IKKE skal klippes eller trimmes (Det vil jeg ikke have råd til i længden)

Det skal være en som er rolig, ikke-gøende (må gerne sige vov når der ringes på, men ikke hver gang nogen går forbi)

Det skal være en der er rolig indenfor, men som der gerne må være gang i udenfor..

Ikke ned i DSG størrelse, da jeg gerne vil have en jeg ikke skal bukke mig ned for at give godbidder, og ikke over schæfer størrelse.

Den skal ikke være en race der kræver det vilde aktivering.

Det skal være en race der ikke "automatisk" stresser bare fordi ejer gør det.

Og så en race der kan med børn og evt. andre dyr..

Jeg er klar over nogle af tingene kan trænes, derfor er det primært højde og pels jeg kigger efter..

Og nej det er ikke her og nu, med den emsig udlejer jeg har at jeg skal have hund smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af hele lejligheden 250 kr.
  • Opsætning af 3 lamper 1.100 kr.
  • Klipning af kædelås 500 kr.
  • Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
  • Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
  • Rengøring af køkken 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken race med nem pels?
Kommentér på:
Hvilken race med nem pels?

Annonce