1.066 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hunden med på langrendsski Hunden med på langrendsski

..Er det overhovedet muligt?

Jeg har spekuleret lidt i det med at have hunden med på ski, og i så fald skal det være på langrend, men... Vi mennesker tager jo brædder på fødderne for ikke at synke i sneen, kan hunden blive på overfladen?

På den anden side kan jeg næsten ikke forestille mig at svenskere og nordmænd ikke tager deres hunde med på ski, eller hvad? Måske findes der nogle gode sko el. lign. som sørger for at ryffe ikke synker? Ja jeg ved det ikke. Forestiller mig bare at de må have deres hunde med sig nogle af dem.

Nogen der har erfaring på dette område?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunden med på langrendsski
  • #2   21. jan 2016 Line P

Ja se det tænkte jeg nok.. Har du mulighed for at spørge din bekendt om hvad de gør for hunden? Tænker også at den måske skal have noget potepleje af en art?

• #5   21. jan 2016 True angels

Tak for deling af dine erfaringer! smiley

• #6   21. jan 2016 Line

Dixie kan godt have problemer med sne som klumper oppe mellem trædepuderne, så måske skulle man prøve at finde nogle sko

• #8   21. jan 2016 Line

Ja.. Og nogle gange er det værre når pelsen er klippet kort.. Det kommer helt an på hvordan sneen er.. Det er selvfølgelig værst i tø-vejr, og det skulle det jo ikke så gerne være i Sverige.

• #10   21. jan 2016 Hun har aldrig prøvet det, men hvis hun skal med er det første til næste år, så der er tid til at træne smiley

Jeg er nemlig ret sikker på at jeg IKKE bare kan proppe et par sko på hende uden at hun føler det som et overgreb smiley

• #11   21. jan 2016 Jeg har en del Irsk-Terrier-venner i Sverige og Norge. De tager deres hunde med på ski. De gør ikke noget særligt; bare en sele på hunden og sådan et bælte om livet som snoren hægtes i og så derudaf smiley Hundene elsker det.

• #12   21. jan 2016 Det lyder super!

• #13   21. jan 2016 Vi tager til finland i næste uge ig er der de første to uger af februar. Jeg kan vende tilbage med info. Jeg regner med selv at få styr på de skide langrend ski, synes sku det er svært?? Jeg ved ikke hvor længe vi regner med at være ude med hundene af gangen, da de nok fryser før os. Jeg har ikke købt sko til dem, de får smurt poter, jeg forestiller mig at jeg vil holde lidt eksrta øje med dem om de virker kolde ovs. ? Jeg er selv super spændt på det??

• #14   21. jan 2016 Michelle Juul

Det må du meget gerne.. Krydser fingre for at det bliver en succes!

• #15   21. jan 2016 Gør jeg også, men det tror jeg det gør, de nyder sneen herhjemme så helt galt kan det ikke gå? Og jeg kommer jo ikke ud på særligt lange ture selv, så der er gode ods for at de overlever.. Jeg er mest bekymret for at overse forfrysninger eller at det sker før jeg tjekker. .

Kommentér på:
Hunden med på langrendsski

Annonce