1.414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Stopper virkningen præcis efter 3 uger? (binyrebarkhormon) Stopper virkningen præcis efter 3 uger? (binyrebarkhormon)

Beklager alle mine emner om binyrebarkhormon, men sætter virkelig pris på jeres erfaringer og meninger..

På torsdag er der præcis gået 3 uger siden Chili fik sin bbh indsprøjtning. Skal jeg så bestille tid på selve dagen eller kan det vente til fredag? Tænker i forhold til om virkningen stopper præcis på dagen? Eller er det forskelligt fra hund til hund?

Overvejede også at vente til mandag, så kunne jeg måske se forskellen på ham og på den måde vurdere hvad der skal ske fremover. Men så gik det op for mig at så kunne jeg risikere han skulle gå og have ondt en hel weekend hvis nu virkningen stopper med det samme, og det kan min samvittighed alligevel ikke klare.

Synes ikke jeg har kunne finde særlig meget materiale på nettet omkring binyrebarkhormon udover den generelle/almindelige forklaring.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stopper virkningen præcis efter 3 uger? (binyrebarkhormon)
  • #1   20. sep 2015 Det ville være mystisk, hvis det stoppede præcis på dagen. Højst sandsynligt vil det være en nedtrapning af effekten, man vil se.
    Jeg ved ikke, hvad han har fået det for, men jeg ville personligt vente med at give mere til det blev nødvendigt. Binyrebarkhormon er ikke regnbuer og enhjørninge, så jo mindre jo bedre. Evt hav noget smertestillende i baghånden, hvis det skulle blive akut med smerterne.

• #2   20. sep 2015 Nej virkningen stopper ikke brat, den aftager over tid.

Nu aner jeg ikke hvad din hund fejler eller hvad den har fået det imod, så jeg vil råde dig til at ringe til din dyrlæge i morgen og lufte alle dine tanker, få svar på alle dine spørgsmål og lægge en plan for din hund, du føler dig godt tilfreds med smiley
    Beslutningen bør tages i samråd med behandlende dyrlæge smiley Men om den får sprøjten torsdag eller fredag gør ingen forskel.

• #3   20. sep 2015 Han har gigt i ryggen, og fik smertestillende før. Men det virkede ikke optimalt længere og pga hjertefejl kunne hun ikke øge dosis. Så derfor prøvede vi bbh, selvom jeg ikke er glad for det.. Men har besluttet at hvis dyrlægen ikke har andre alternativer så vil vi hellere sige stop..

• #4   20. sep 2015 Ringer til dyrlægen i morgen, så ser vi hvad hun anbefaler smiley

• #6   20. sep 2015 I øjeblikket har han det fint, kun lidt bivirkninger fra bbh og bliver hurtigt træt.

Plejer at give ham let massage hvilket han nyder. Og så får han opti joint tilskud.

Han fik carprodyl 20mg hver dag før mod smerter, men det havde ikke optimal effekt efter noget tid. Og dyrlægen fandt sidst ud af hans hjerteklap ikke fungerer som den skal, så det får han cardalis mod nu.

• #7   20. sep 2015 Dyrlægen ville ikke øge ham i carprodyl pga hjertet, hun mente ikke det ville kunne holde til det. Derfor binyrebarkhormon.

• #9   20. sep 2015 Han halter ikke, men han er trist og asocial. Bliver hurtigt sur. Kommer ikke op i sofaen. Vil/kan ikke rigtig gå tur og er i det hele taget en anden hund..

Kan se tydelig forskel efter han er blevet smertedækket. Var også derfor vi tog til dyrlæge sidst, da han begyndte at opføre sig som inden han fik smertestillende..

• #11   20. sep 2015 ja netop. Binyrebh. er jo ikke sig selv smertestillende, men kan mindske væske ophobninger, som kan give smerter. ja, lyt til din dyrlæge.

Kommentér på:
Stopper virkningen præcis efter 3 uger? (binyrebarkhormon)

Annonce