Stopper virkningen præcis efter 3 uger? (binyrebarkhormon) Stopper virkningen præcis efter 3 uger? (binyrebarkhormon)
Beklager alle mine emner om binyrebarkhormon, men sætter virkelig pris på jeres erfaringer og meninger..
På torsdag er der præcis gået 3 uger siden Chili fik sin bbh indsprøjtning. Skal jeg så bestille tid på selve dagen eller kan det vente til fredag? Tænker i forhold til om virkningen stopper præcis på dagen? Eller er det forskelligt fra hund til hund?
Overvejede også at vente til mandag, så kunne jeg måske se forskellen på ham og på den måde vurdere hvad der skal ske fremover. Men så gik det op for mig at så kunne jeg risikere han skulle gå og have ondt en hel weekend hvis nu virkningen stopper med det samme, og det kan min samvittighed alligevel ikke klare.
Synes ikke jeg har kunne finde særlig meget materiale på nettet omkring binyrebarkhormon udover den generelle/almindelige forklaring.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.197
Jeg ved ikke, hvad han har fået det for, men jeg ville personligt vente med at give mere til det blev nødvendigt. Binyrebarkhormon er ikke regnbuer og enhjørninge, så jo mindre jo bedre. Evt hav noget smertestillende i baghånden, hvis det skulle blive akut med smerterne.
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.048
Nu aner jeg ikke hvad din hund fejler eller hvad den har fået det imod, så jeg vil råde dig til at ringe til din dyrlæge i morgen og lufte alle dine tanker, få svar på alle dine spørgsmål og lægge en plan for din hund, du føler dig godt tilfreds med
Beslutningen bør tages i samråd med behandlende dyrlæge
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1230 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 2.824
maj 2007
maj 2007
Plejer at give ham let massage hvilket han nyder. Og så får han opti joint tilskud.
Han fik carprodyl 20mg hver dag før mod smerter, men det havde ikke optimal effekt efter noget tid. Og dyrlægen fandt sidst ud af hans hjerteklap ikke fungerer som den skal, så det får han cardalis mod nu.
maj 2007
maj 2007
Kan se tydelig forskel efter han er blevet smertedækket. Var også derfor vi tog til dyrlæge sidst, da han begyndte at opføre sig som inden han fik smertestillende..
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.993
Stopper virkningen præcis efter 3 uger? (binyrebarkhormon)