716 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Hund har dræbt kanin - hjælp Hund har dræbt kanin - hjælp

Hej alle folk inde på Hg, jeg har haft det problem at min hund har spist en kanin unge.

Ja det skete således.

Jeg var henne hos min kusine i klampenborg med, vi skulle være væk det meste af dagen så vi tog ham med, samtidig med at min hund ( tyson ) var ude i haven, skal lige siges han kun er en hvalp,
han legede så med min kusine hun tager så en af kanin ungerne op, og vi skulle jo hjælpe dem med at pakke ned fordi de skulle flytte, men så kommer hun grædene ind og siger at tyson har dræbt hendes kanin, jeg tænker så der, nej det kan ikke passe så går ud til ham i haven ved kanin buret hvor de havde siddet, men som min kusine sagde så jo han havde fanme dræbt den, det var sikkert startet i en lej og hvordan han bar sig ad med at dræbe den lille kanin ved jeg ikke, jeg har self hivet fat i ham og sagt fy osv.

Men ikke for at lyde som en ego mand, men hva kan der ske med det her?

Han kan self blive aflivet fordi han har dræbt et andet dyr, men har valgt at lade være.

Men hva med sygdomme ? Og vi snakker om en Amstaff, han på de ca 6 måneder,
er det her noget der gør ham skør op i hovdet og mer aggressiv ? Eller noget andet som blodtørstig?

Brugeren er lånt, og dårlige og dumme kommentar frabedes for det her var en ulykke og jeg ikke stolt af det.

Ellers må i forsat ha' en god aften

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund har dræbt kanin - hjælp
Kommentér på:
Hund har dræbt kanin - hjælp

Annonce