{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.532 visninger | Oprettet:

Faste fodrings tidspunkter {{forumTopicSubject}}

Jeg har for nyligt besluttet mig for at fodre Charlie efter en plan, hvor han før bare fik ad libitum.
Jeg har også lavet en fin plan med hvornår han skal fodres og hvor meget han skal have.
Men jeg er en smule ny begynder, og kunne godt bruge råd.

Jeg fodrer ham lige nu med Royal Canin junior blanding (der behøves ikke at blive kommenteret på hvad han fodres med, det er et valg jeg har taget, at han skal have dette så længe han er hvalp, og så se på det når han bliver ældre) og jeg har taget den anbefalede mængde for hans størrelse og alder, og bare fordelt det på 3 fodringer.
Men han får jo også kylling som godbid, og det skal vel trækkes fra? For eksempel i dag træner vi, og der træner vi med kylling, og han får ben når vi kommer hjem.
Men jeg ved bare ikke hvor meget han så skal have, eller hvor meget der skal trækkes fra?

Så er det jo også nyt for ham, så hvordan får jeg ham nemmest ind i den nye foder rutine? Lige nu går han nemlig ikke til foderet når det bliver stillet der..

Andre gode råd er også meget velkomne, og så får i lige billedet af planen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faste fodrings tidspunkter
Kommentér på:
Faste fodrings tidspunkter

Annonce