Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blærebetændelse:(
  • #2   15. maj 2015 Hun er begyndt at tisse meget inden for, og hun tisser mange gange men kun en lille smule vær gang kan det også være et tegn?

• #3   15. maj 2015 typisk vil hunden begynde at tisse inde selvom den er renlig, den vil godt kunne holde sig om natten, men om dagen når den bevæger sig rundt kan den ikke ... nogle hunde drikker mere da det jo er en infektion...

er det en hvalp der ikke er renlig kan det være svært at vide, men min yngste havde det 3 gange på 4 måneder, og det kunne jeg se fordi hun små tissede hele tiden, både ude og inde...

Hvor gammel er din hund ? Kan du ikke beskrive hvad det er der får dig til at tro det ?

• #4   15. maj 2015 nå skrev oveni, ja det er bestemt et tegn ....

• #6   15. maj 2015 og selvom du ikke kan mærke det på hunden, så er det smertefuldt.

da min havde det fik den en indsprøjtning både med antibiotika og en smertestillende, og så piller til 10 dages behandling

• #7   15. maj 2015 Vi ringer til dyrelægen i morgen. Hun er 8 måneder og hun seder ikke stille når hun tisser og der kommer kun en lille smule med ud vær gang. Hun drikker også mere end hun plejer

• #8   15. maj 2015 Har hun været i løbetid ?

• #10   15. maj 2015 det er lige det der sker, de tisser ikke ordentlig færdig fordi det gør ondt, og så er der tissetrang hele tiden, men uden de tømmer sig ... lyder meget som blærebetændelse

• #13   15. maj 2015 Som Rynkedyret skriver, får man den rigtige medicin kommer virkningen hurtigt, men er der ingen virkning efter max 3 døgn så er det ikke den rigtige medicin .... måtte en af gangene skifte efter nogle dage da det åbenbart var nogle andre bakterier der skulle rammes end de der blev behandlet for, man starter typisk med et bredspektret ...

• #15   16. maj 2015 Min hun tisser også en pøl og trækker dråber med rundt. Troede også blærebetændelse, dyrlægen sagde det var pga løb, så hun afmærker territorium, og fortæller han hundene at hun er i løb (:

• #17   16. maj 2015 Hvordan går det i dag ? og hvad sagde dyrlægen ?

• #18   16. maj 2015 Vi kunne først få en tid mandag morgen:( og det er det samme, men hun har lige så meget energi som hun plejer

• #19   16. maj 2015 ok træls I ikke kunne komme af sted, men så må I jo bare af sted mandag...

Kommentér på:
Blærebetændelse:(

Annonce