{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Blærebetændelse. {{forumTopicSubject}}

Nogen her der har det lidt oftere end normalt?

Jeg skal nu for 3. gang inden for en mdr, på en kur mod blærebetændelse.

Hver gang jeg stopper med kuren, går der et par dage og så starter det igen. Sidst jeg var inde hos lægen gav jeg hende en urinprøve og hun sendte den til dyrkning. Da det begyndte at gøre ondt igen idag ringede jeg ind for at høre om der var mere i den prøve end de kunne se på deres normale test.

Det var der så ikke.. Så jeg får lige samme kur igen, for 3. gang.

Det er ellers yderst sjældent at jeg får blærebetændelse, og jeg fatter ikke hvorfor jeg skal have det 3 gange i træk nu.

Mit hus -er- ret koldt og klamt i og med at jeg ikke kan få det varmet helt op. Men alligevel?

Nogen erfaringer ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blærebetændelse.
  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

    Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #1   7. nov 2013 Vil tro det er den samme infektion, som behandlingen så ikke har slået helt ned. Får du nøjagtig samme medicin nu for tredje gang, ikke en anden slags eller til længere tids behandling?

  • #2   7. nov 2013 Det er nøjagtig samme medicin og samme tids behandling, som vist nok er en 7 dage.

  • #3   7. nov 2013 Jeg vil da tro, at du skal på noget stærkere, for det er som ^^ siger, sandsynligvis den samme infektion, som bare ikke går helt over.


  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

    Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #4   7. nov 2013 Jeg ville nok høre en anden læge så.

  • #5   7. nov 2013 Drik tranebær saft.. Det gør jeg og jeg hat ikke haft blærebetændelse i 4 år nu, hvor jeg før havde det 4-5 gange om året..

  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

    Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #6   7. nov 2013 Tranbærsaft er rigtig godt til at forebygge, eller behandle en meget mild infektion.

    Men TS jeg vil råde dig til at sørge for at få ordentlig behandling. En slem infektion kan blive værre og brede sig til hele dit underliv, hvis den ikke bliver slået ordentligt ned.


  • #7   7. nov 2013 Massere af tranebær! Og jeg mindes at min mor, da jeg var lille, kogte vand og puttede i en spand og satte mig ovenpå den. Det er noget med at dampen hjælper.

    Jeg har også haft blærebetændelse 3-4 gange årligt, indtil min lægenspurgte om jeg gik på toilettet efter sex, fordi der bliver skubbet bakterier op i urinrøret. Siden har jeg kun haft blærebetændelse en gang og det var pga kulde smiley


  • #9   7. nov 2013 Jeg døjede meget med blærebetændelser, kunne holde det okay nede med tranebær, men bare 2 døgn uden var den gal igen. jeg blev sendt til en gynækolog til sidst, som satte mig på en 4 ugers penicillin kur, da hun af erfaring, viste at 'de mørke' bakterier først var slået ned efter min. 21 dages behandling...
    Spørg din læge om en længerevarende kur for at få helt bugt med dét.
    Jeg har intet mærket siden her og der er efterhånden 8 år siden smiley


  • #10   7. nov 2013 Jeg har købt en omgang tranebær, og en omgang pencelin á 234 kr!!! smiley

    Kenzo - Hvis det ikke stopper denne gang så må jeg lige have fat i hele øretøjet på den sekretær derinde xD


  • #11   7. nov 2013 og købt evt nogle trusser af uld, de fås tynde og bløde . tror tit Føtex eller blka har dem hvor de ikke er så dyre som i fx stormagasiner

Kommentér på:
Blærebetændelse.

Annonce