2.345 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Gnekko
Gnekko
Følger: 6 Emner: 8 Svar: 110

Clairvoyant Clairvoyant

Indslag i Go morgen Danmark om en dyre clairvoyant. Hun "scannede" en hund og en kanin i studiet. Hun vil åbne den første skole for dyre clairvoyanter. Jeg tror, at der enkelte mennesker som er født med en evne til at se og mærke ting, andre ikke kan se. Men jeg tror ikke på, at det er noget man kan lære.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Clairvoyant
  • #1   19. apr 2015 Gir dig fuldstendig ret ,jeg tror det er noget man er født med smiley

• #4   19. apr 2015 Jeg tror på at man kan være fintfølende - men ikke clairvoyant på den måde. Og jeg tror på at man kan være super skarp på at aflæse følelser og signaler, være født med en sådan evne. Men at læse et dyrs tanker, at det sender mentale billeder til én? Nej, det tror jeg faktisk ærligt ikke på smiley

• Gnekko
    Gnekko Tilmeldt:
    jun 2009

#5   19. apr 2015 Da hun scannede kaninen, så fik hun: "et lille knib i venstre æggestok"

Ja, jeg troede et øjeblik, at hun ville sige, at kaninen ønskede at blive mor smiley

• #6   19. apr 2015 hvordan ved hun overhovedet det var hendes æggestok?
    Det minder mig om en "hestehvisker" Jeg har set på facebook.. Jeg ved ikke helt hvor meget jeg tror på det.

• #7   19. apr 2015 Der er sikkert nogen, der kan opfange signaler andre ikke kan.
    Disse mennesker kan sikkert blive bedre til at sortere og fokusere, hvis de får nogle redskaber til det.

Jeg selv har også "særlige evner", men jeg dyrker det ikke og har ingen kontrol eller specifik målrettet fokus.

Faktisk er jeg allerhelst fri for det...

• #8   19. apr 2015 Jeg har været hos en Clairvoyant engang , og jeg vil da gerne indrømme, jeg var meget benovet over, alt det hun kunne fortælle mig ,som jeg egentlig ikke anede noget om .Hvor jeg så måtte spørge vedkommende, da jeg kom hjem om det var rigtigt ,og det var det .
    Men at læse dyrs tanker tror jeg ikke på

• Maylind N
    Maylind N Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #9   19. apr 2015 Fik i fat i hendes navn?

• #11   19. apr 2015 Divenzie -det er jo netop det. Den slags folk er ofte gode til at kommemed udmeldinger der lyder ganske specifikke, men som i virkeligheden passer på rigtigt mange (det være sig mennesker eller dyr)

Jeg tror da bestemt at der er nogen der er bedre til at aflæse kropssprog og sindsstemninger. Men tankelæse/telepatere osv, nej den køber jeg altså ikke. Og mest af alt, tror jeg egentligt den slags mennesker besidder bedre talegaver end de fleste af os smiley

• Gnekko
    Gnekko Tilmeldt:
    jun 2009

#13   19. apr 2015 Øv, sad lige og nød solen på terrassen, da min hund kom og sagde; at den vil ud at gå tur og bagefter have noget lækkert at spise. Jeg skulle aldrig være begyndt at "tale" med den - nu begynder den nok at plage mere end ungerne smiley

• #15   19. apr 2015 Jeg må sige at jeg sad og tænkte "Det kunne jeg da også fortælle" da jeg så det..

Jeg har haft åndelige oplevelser, og har også evnen ret svagt.. Det er (desværre) ikke noget jeg selv kan styre og kontrolere.. Men er i en gruppe hvor der er en kvinde der kan "tale" med dyr..

Hun kan også gøre det med afdøde.. Og hun kunne fortælle en del ting selvom hun ikke anede noget om mig.. Og det var ikke bare "Han syntes du var skrap" osv, men virkelig ting jeg havde oplevet med det dyr og kunne fortælle om dens personlighed uden nogensinde at have kendt dyret..

Hende i Go Morgen Danmark tror jeg ikke på..

• #19   19. apr 2015 Og om hunden: Den syntes du er midtbanespiller indimellem - really?? Mon ikke alle hunde syntes deres ejere er lidt skrappe hvis man kunne spørge den? Og uha Kunne lige mærke noget i ryggen, den må have lidt smerter i hoften smiley
    Fik da et godt grin til morgenkaffen

• #21   19. apr 2015 A T - Hahaha hold da op smiley Det lyder næsten somom Ferrari er et lille føl smiley

• #23   19. apr 2015 Midtbanespiller!!!.Elsker bare stavekontrol, der skulle stå lidt streng smiley :-)

• #24   19. apr 2015 Hahaha! Jeg undrede mig også over udtrykket "at være en midtbanespiller" men tænkte at det nok var mig, der måske ikke var videre begavet til sådan nogle ordsprog smiley

• #25   19. apr 2015 Hahahaha

Der er så meget kvinder ikke forstår.

• #26   20. apr 2015 Hende Ditte Young giver mig kvalme! En af mine Hvalpekøbere synes det er rigtig hyggeligt at få snakket med sine hunde og problemet som JEG ser det er at det er med til at menneskeliggøre hunde, tillægge med menneskelige følelser og tanker hvilket er helt i hegnet! Det er i den grad med til at få folk til at mistolke deres hundes signaler smiley nogen bør gør noget for at stoppe den slags fupmagere!

• #27   20. apr 2015 Hans, jeg tror du har helt ret, for det kan godt være at "hviskeren" ved, at hunden ikke kommunikerer ord og følelser som mennesker - men når ejeren får "udvekslingen" at vide, så ER det jo netop ord, og det bliver jo ofte beskrevet med menneskelige følelser. Så jeg kunne også godt forestille mig, at folk kommer enten til at misforstå hundens signaler, eller helt overse hundens signaler, fordi det jo netop ved det her ikke er SIGNALERNE, der er fokus på, men alt muligt der foregår på et metaplan smiley

• #28   20. apr 2015 Jeg tænker altså at mange af de her "det er SÅ specifikt at det kun kan være ægte" har mere med talegaver og en kunde der på forhånd er indstillet på at tro på det at gøre, end det er et bevis på at den slags faktisk eksisterer.

Et eksempel er dette astrologi-eksperiment (lignende er lavet med f.eks. amerikanske "faith-healers" o.l. Bl.a. har Derren Brown og Richard Dawkins vist eksempler på dette)

Nej det er ikke clairvoyance, men jeg tænker at klippet alligevel viser et eksempel på hvad der sker:
    https://www.youtube.com/watch?v=3Dp2Zqk8vHw

Kommentér på:
Clairvoyant

Annonce