2.270 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 79 Svar

Clairvoyant / healer Clairvoyant / healer

Da jeg har lidt problemer med at vores unghund gør af fremmede mennesker på tur (hovedsageligt mænd efter en kedelig situation hos sælger), har jeg overvejet at få en healer eller clairvoyant ind over for at lære lidt mere om ham. Jeg har brugt det til min hest for nogle år siden, og jeg tror på at nogle har den gave, men at der også findes enormt mange "pengemaskiner".

Er der nogen herinde, der har prøvet det? Hvad var situationen, ændrede det noget? Fik I brugbar viden ud af det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Clairvoyant / healer
  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #1   29. jun 2018 Hvad med at træne det. Godt nok kedeligere, men det burde give resultater. Det andet er penge ud af vinduet efter min mening.

Smid pengene til en der har forstand på at træne med det problem du står med. Her er det nok også en rigtig god ide at kigge sig godt for.

• #2   29. jun 2018 jeg bruger Berit Højgaard fra Ejstrupholm. Hende er vi meget glade for her i huset..

www.gohund.dk

• #3   29. jun 2018 Tænker som Max, at er man villig til at smide penge i det, er de bedre givet ud på en træner. Selvom man tror på clairvoyance, og man får at vide at det er fordi hunden synes/tænker/føler et eller andet, vil dette "noget" jo stadig skulle trænes for at løse problemet... hvorfor så ikke bare træne i første omgang?

• #4   29. jun 2018 Vi træner allerede i stort omfang, men synes på ingen måder at det har hjulpet. Næsten tværtimod jo ældre han bliver.... Derfor jeg tyr til det alternative.

• #5   29. jun 2018 Jeg har prøvet det en enkelt gang gennem en bekendt, som tilbød mig at gøre det gratis. Jeg valgte at sige ja, fordi det da kunne være meget sjovt at prøve, men det hun fortalte var helt hen i vejret.

Hun mente f.eks., at han bestemt var ked af at være alene hjemme. Jeg valgte at filme ham nogle dage for at finde ud af hvad han lavede og få en ide om hvor jeg skulle sætte ind i forhold til evt. alene-hjemme problemer. Videoerne viste en hund, som sov stort set hele dagen. Han vågnede kun for at skifte soveplads eller drikke noget vand. Så han havde overhovedet ikke noget problem.

Hun fortalte også, at han var bange for at køre bil. Jeg havde fortalt hende, at han hylede, når han skulle med ud at køre og at jeg ikke altid helt kunne tyde det - det tolkede hun så som angst. Men det forklarede ikke, at han altid sad klods op af bilen og ventede, hvis der var udsigt til en gåtur. Det ville en bange hund vel ikke gøre.

Så umiddelbart ville jeg heller ikke bruge penge på det. Jeg skal ikke afvise, at nogle kan et eller andet - det har jeg ikke erfaring nok til at kunne udtale mig om - men umiddelbart er det ikke lige stedet, jeg ville starte, hvis min hund havde et problem.

• #6   29. jun 2018 Mit problem er jo, at vi har forsøgt i 5 mdr nu med træning, masser af godbidder og alliering med forbipasserende, som havde mod på at hjælpe med godbidder og gode oplevelser, men jo ældre han bliver jo værre føles det som at blive. Måske det bare er kønsmodning og alder der giver problemer, men så ved jeg snart ikke hvad jeg skal gøre udover at bevare tålmodigheden og blive ved med at prøve. Vi har også forsøgt den med helt at undgå kontakt, sætte ham og bare kigge på menneskerne der går forbi, men han er næsten ikke til at komme i kontakt med fordi han samtidig med at han gør, viser interesse i at hilse... Det er ret frustrerende, for det er svært at vurdere hvad der så er det rigtige at gøre....

• #7   29. jun 2018 altså Berit Højgaard er super dygtig hun er både

hundetræner
    kraniosekral behandler
    healer
    massør
    adfærds behandler
    claivoyant m.m.

hvis man ønsker det kan man kombinere behandlingerne... jeg er såååglad for hende og jeg kan se og mærke forskel på mine hunde og katte...

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.766
    #8   29. jun 2018 Hvordan träner du det?

Hvad hjälp har du fået indtil nu?

Hvor Länge har du arbejdet med metoden?

• #9   29. jun 2018 Lens, se evt #6, der er næsten fuldt svar på dine spørgsmål. smiley

• #11   30. jun 2018 Jette, og det tror du ikke at vi gør? Vi går til hundetræning 1 gang om ugen. Dog er der sommerferie pt. For mig er det vigtigt med en lydig hund, men jeg ved og så at der kommer perioder, hvor den glemmer og man skal gå nogle skridt tilbage, for så at kunne bygge på igen. Det er også svært at træne for os, da det er langt fra alle vi møder at han gør af. Vi øver meget at sidde og holde kontakt når folk går forbi os.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#14   30. jun 2018 Ts der er ikke svar på mine spørgsmål i #6

Jeg spørger fordi det er lettere at hjälpe med de svar

Jeg Tänker du träner det forkert. Du skal ind og modindläre osv

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#17   30. jun 2018 Sikke flot läsning af hans sprog kh. Halen ville mange ikke opdage

• #18   30. jun 2018 Jeg ville finde en ny træner/adfærdsbehandler.

Og nu træder jeg sikkert nogen over tæerne, men en hund med så mange forskellige racer iblandet, herunder den angste border, den skarpe schæfer og den uintelligente boxer (sorry smiley - men det er nok ikke de bedste hunde i de respektive racer der er anvendt til en rundkørsel) kan have issues der stammer fra et eller flere træk. Det er helt nødvendigt at få afklaret hvorfor hunden reagerer som den gør, og så træne målrettet ud fra det.

En clairvoyant vil, i bedste fald kunne fortælle årsagen, og det skal jo så følges op af en der kan give råd til at handle ud fra årsagen.

Der er næppe en nem løsning, ud over træning, træning og træning. Om som en anden er inde på, kunne det godt være at I skulle overveje en anden metode end den I bruger nu.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#24   30. jun 2018 Det er kun for at hjälpe jo... Det er da ikke respektløs

• #26   30. jun 2018 Så det er respektløst at give råd, som man VED kan virke, fremfor at give råd om noget som er mildt sagt usikkert? Jeg synes egentlig det er mere respektløst at køre en tråd fuldstændig af sporet.

Pointen (fra de fleste) er nok, at healing/telepati næppe kan skade, men at det måske i mange tilfælde er penge ud af vinduet. Træning er en mere sikker måde, omend det kræver en stor indsat.

• #31   30. jun 2018 Det er nok ikke lige herinde, du skal søge den slags råd, TS smiley
    Jeg kan desværre ikke henvise dig til nogen, men synes da bare du skal springe ud i det. Måske får du og hunden noget ud af det - måske ikke. Det er jo bare en sjat penge, der er spildt hvis ingen af jer, får noget ud af det - værre er det jo ikke.

Og ja, naturligvis må man ændre træningsmetode, hvis noget ikke virker. Men en tur hos spåkone, ødelægger jo intet smiley

• #40   30. jun 2018 Jeg har det sådan: giv gas med det, hvis det kan give en linje i træningen.
    Ofte er det netop målrettethed og tydelighed der mangler i træningen og hvis føreren får noget konkret, som vedkommende kan relatere til, en forståelsesramme, der klinger godt i ørerne, så kører det hele bedre.

Det ser vi med et utal at metoder.

• #41   30. jun 2018 Jeg skal nok svare mere uddybende i morgen. Har gæster i dag smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#43   30. jun 2018 Fucker med din hjerne har også lavet et program om det. Det kan findes online

• #44   30. jun 2018 jeg har prøvet det på en af mine hunde - hun havde ikke et problem som sådan, men i forbindelse med en kraniosekral behandling havde jeg noget forskellige spørgsmål til de ting hund fandt på hende.

og hun kunne faktisk gå tilbage i tiden og fortælle hvorfor hun har disse skavanker - dette gav meget god mening ifht. avler og tæven m.m.

jeg ændrede nogle få ting og det fungerede for os... vi bruger stadig den samme person til behandling af alle dyr og er yderst tilfreds;)

• #45   30. jun 2018 Problemet med healing og andet er jo, at det ikke løser hundens problem. I bedste fald kan man komme nærmere til hvad årsagen til problemet er (usikker, bange, beskyttende m.m.), men man skal jo stadig træne sig ud af det.

Hvis TS vil prøve det, så kan det jo netop ikke skade at gøre det. Worst case er det penge ud af vinduet.

Jeg er selv engang blevet healet, og det lod til at virke. Jeg holdt op med konstant at have mellemørebetændelse. Sjovt nok havde min læges trusler samme virkning, da han en del år senere truede mig med at jeg skulle have fjernet mandlerne, hvis jeg blev ved med at have halsbetændelse - det har jeg ikke haft siden! Tanker og tro kan gøre meget, på godt og ondt. Og hvis TS har troen på at det kan hjælpe, så kan det muligvis.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#47   30. jun 2018 Ja Sofia jeg har lavet rn stor artikel om det. Det er dog ikke så vildt som jeg troede. Det er altid til stede

Det vi Tänker påvirker os. Det er egentlig ikke så vildt

Men men men

Det mange glemmer er de negative tanker... Nocebo

https://www.viborgnyt.dk/viborgnyt/Laege-laerer-patienter-at-bruge-hjernens-eget-apotek/artikel/349223

• #50   1. jul 2018 Man skal ikke underkende placebo,men heller ikke overvurdere.
    Da jeg var aktiv akupunktør oplevede jeg jævnligt en tydelig placeboeffekt.
    Men hvor reel effekt og placebo skiller sig fra hinanden er ved, at placebo udvandes og er uholdbar.
    Man man desværre ikke nøjes ned placebo.

• #52   1. jul 2018 Placebo vil ikke vedblive at mindske smerten.
    Det er en stor misforståelse mange har taget til sig.
    SÅ magtfuld er vores egen overbevisning heller ikke.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#53   1. jul 2018 Det er ikke mit indtryk ch. Hvor har du det fra?

https://fysio.dk/fysioterapeuten/arkiv/nr.-16-2009/Placebo-hvad-er-det-og-hvordan-virker-det

Der er en masse nyere forskning i området og en gang mente man det ikke varede ved men mig bekendt ikke mere?

• #54   1. jul 2018 Praksis, Lens.
    Som alternativ behandler ser man temmelig meget til placeboeffekten..

• #55   1. jul 2018 Den artikel, som i øvrigt er ret stærkt vinklet i forhold til den bio-psyko-sociale modebølge, der vælter ind over os, taler ikke imod, det, jeg siger..

• #58   1. jul 2018 Sofia, sådan er det ikke nødvendigvis.
    Der kan forventes tilvænning til eksempelvis opiater, men ikke almindeligvis til NSAID og ej heller til de neuroaktive medikamenter, der bruges til smertestyring, eksempelvis gabapentin.
    Tilvænning til opiater har intet at gøre med måden placebos virkning udfases.

Hvis din farmor oplever at virkningen forsvinder indenfor en uge eller 14 dage handler det nok netop om at virkningen var placebo.

• #60   1. jul 2018 Det var dælme hurtigt hendes effekt stopper (din farmors).. har selv fået morfin i 10år nu dagligt og jo, jeg har ikke helt samme effekt og ja jeg er også steget i dosis MEN! I måske 7-8 af de år har jeg ikk ændret ved dosis og det har bestemt stadig bedre effekt end af noget andet.. plus mit PN (når det behøves medicin) som jeg så lige præcis tager når smerten er udover det normale.. PN det passer jeg dog på ikk at tage for tit så det virkelig gir effekt når det tages (hvilket det bestemt også gør) så selvom man tilvænnes morfin præparater så kan det nu faktisk godt lykkedes alligevel at være rimeligt smertedækket.. (har både kæmpe diskusprolaps, fibromyalgi og flere andre skader fra kemoen).. Det virker ihvertfald for mig så længe det deles op i dagligt og PN.. Det daglige kunne jeg heller ikk nøjes med når det er rigtigt slemt..

• #61   1. jul 2018 Ak ja..
    Endnu engang bio-psyko-social vinkel..
    Hvis man ikke kan forklare det sidder det nok i hovedet...

Som kronisk smertepatient er det svært ikke at kaste lidt op.
    Det er røvtrist når det går ud over mennesker, der ikke kan stå op for dem selv.

• #62   1. jul 2018 Jeg har heller aldrig haft problemer med tilvænning af opiater.
    Jeg kan gå både op og ned i dosis afhængigt af dagsformen...

Bare lige for en god ordens skyld. Fibromyalgi er energitabssygdom.
    Det er ikke psykosomatik selvom den danske sundhedsstyrelse er på røven over Per Fink og hans funktionelle lidelser..

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#63   1. jul 2018 Jeg har oplevet det modsatte med placebo så der kan vi ikke enes smiley kroppens naturlige smerte system er eminent til rigtig mange ting. Og det samme er nocebo. Det har jeg set gå ind over med tiden.

• #65   1. jul 2018 HELT enig med CH!!!!

I 5 stive år nægtede de at scanne min ryg (fik min skade som 18årig), og de sagde det netop var i hovedet den var gal.. og andre sagde det bare skulle trænes væk/lave øvelser.. da jeg så endelig blev scannet (igennem min svigermor som arbejdede på sygehuset og selv havde diskusprolapser) så kunne de jo tydeligt se at jeg havde en kæmpe prolaps der sad og tryggede.. Men pga de havde ventet så længe vil operation ikk hjælpe og smerterne ER blevet kroniske plus har givet mig fibromyalgi - ja HURRA!

Det er simpelthen til grin, det har ødelagt mit liv fra jeg var bare 18år og hvis de bare havde reageret fremfor at stikke mig morfin og sige jeg var skør så ville jeg ikk være i det smertehelvede idag!!

Og det allerværste er at næste gang en 18årig kvinde kommer med præcis ligeså klassiske symptomer på diskusprolaps så vil de gøre det samme - fordi de ikk har fået set/fortalt at de faktisk har "ødelagt" mit liv og burde ha gjort det anderledes!!

Men ja, der er en tydelig tendens til at sige det er mentalt og psykosomatisk!!

• #66   1. jul 2018 Sofia det er en lang og kompliceret diskussion, som i stor grad handler om hvordan man særskilt i DK og tildels i England er begyndt at føje et stor portion somatiske lidelser ind i en psykiatrisk forståelsesramme.
    Denne vinder stor genklang fordi tidligere tiders new-age tanker om nær sammenhæng mellem krop og psyke er blevet et kulturelt dogme.

Det er en kritisk tid at være smertepatient i DK i.

• #68   1. jul 2018 Ja det er bestemt ikk nemt at være smertepatient!! - Ofte så ser læger blot at man får meget medicin og fokusere primært på det - og man er jo virkelig dybt afhængig af medicinen for bare at ha en eller anden form for liv! Og det eneste de fleste læger er interesseret i, er at skære ned på medicinen.. Men hvilket liv det gir er de ikke nær så fokuseret på..

• #70   1. jul 2018 Der er konstant en tilbøjelighed til at man nærmest skal forsvarer sine smerter og at det ikk blot er fordi man forestiller sig smerterne.. er virkelig ubehageligt!

• #71   1. jul 2018 Sofia, jeg gider ikke at bokse med ordstyringen i sådan en tråd.
    De kan blive ret trælse.
    Hvad er det specifikt du vil vide noget om?

Hvad angår din farmor - lov mig ikke at stoppe med at søge en årsag til hendes ubehag.
    At sætte psykosomatik-label på det er synd for hende og kan forhale en diagnose.

• #73   1. jul 2018 I min verden er psykosomatik stærkt stærkt overvurderet.
    Men den er rigtig let at bruge og i nogen grad komfortabel for alle andre end dem, det går ud over..

Det betyder ikke at krop og psyke ikke har gensidig indflydelse, man trækker den bare alt alt for langt.

Pudsigt i øvrigt hvor lidt man taler om somatpsykiske problemstillinger.

• #75   1. jul 2018 Det er så trist, Sofia.
    Har man opgivet at finde årsagen til hendes smerter?

• #76   1. jul 2018 Pipper lige b12-mangel.
    Underdiagnosticeret hos ældre og giver mængder af diffuse symptomer. Herunder smerter og depression

• #78   1. jul 2018 Overvej tanken om, at kemiske og fysiologiske ubalancer kan påvirke hjernen og skabe symptomer i det psykiske spektrum smiley

Jeg er ikke ude på at gøre dig til konvertit, blot - for din farmors skyld - at overveje et alternativ til den noget dogmatiske måde at tænke på smiley

• #80   1. jul 2018 Overvej også hbilke samfundsmæssige gevinster der er ved at befolkningen anerkender at de fleste symptomer er skabt mentalt og kan behandles som sådan.
    Det har nogle åbenlyse politiske og økonomiske fordele.

Kritikken af den bio-psyko-sociale tilgang er kraftig blandt kronisk smertepatienter, og en række andre større patientgrupper.
    Det hele har rod i en engelsk psykiater og vores danske Per Finks tanker om hypokondere og simulanter i det sociale system tilbage i halvfemserne...

• #81   1. jul 2018 Hun skal have taget blodprøver og have de relevante tilskud smiley

Her er en side, det handler om kritik af begrebet funktionelle lidelser.
    Disse er "legemliggørelsen" af den bio-psyko-sociale tilgang.
    Det er ret omfattende og virker uden tvivl konspiratorisk når man mødet den som du gør nu smiley

Men - open mind smiley
    http://ikke-funktionelle-lidelser.dk

• #83   1. jul 2018 Det er så grumt, Isabelle smiley

• #85   1. jul 2018 Det værste er, at når først den er på bordet begrænses den fysiske udredning fordi man mener, at selve den proces øger patientens fokus på sygdom og dermed gør sig selv mere syg.
    Det er bare om at undgå at det bliver journalført.

• #87   1. jul 2018 Jeg var for få måneder siden helt ude at skide kropsligt.
    Jeg kunne ikke selv gå op af vores to trin til hoveddøren, jeg kunne ikke rejse mig fra hug-stilling.
    Jeg var SÅ svækket fysisk og mentalt.
    Med en fl-diagnose ville jeg have fået en forstående samtale.
    Jeg fik i stedet de blodprøver, jeg spurgte til og lidt til.

Det var nemlig ikke en symptomforværring af en funktionel lidelse fordi tankerne løb løbsk, men magnesiummangel.
    3 dage senere klarede jeg trapperne selv.

• #89   1. jul 2018 At patienten fortsat er syg er irrelevant.
    Det er billigere at have vedkommende på kontanthjælp og selvforsørgelse end pension.
    Og når de ikke længere udredes, koster de ikke noget der.
    Hvad forsikring angår vil man sjældent udbetale uden alt er afprøvet - og det kan man ikke med denne type lidelser - i følge dem.
    Det giver kassen i sparede udbetalinger.

Ja det er min overbevisning at hovedparten af psykiske lidelser og ikke-medfødte udviklingsforstyrrelser har kemiske eller fysiologiske årsager.

• #91   1. jul 2018 Hvilken behandling refererer du til i 1. afsnit?
    Hvis lægen mener du har funktionel lidelse, så får du samtaler, gradueret genoptræning og psykofarmaka - uanset om du har irritabel tyktarm, migræne, whiplash, lyme disease eller som nyligt indlemmet - senfølger af blodprop.
    Og nej, den behandling helbreder selv sagt ikke.

2. Afsnit handler blandt andet om erstatning for tab af arbejdsevne og mange andre forsikringstyper.

3. Afsnit. Selvfølgelig har vi forskellige ressourcer og hvad coping angår er der al mulig grund til at tilbyde mental hjælp.
    Men det ændrer ikke på årsagen.

• #92   1. jul 2018 2. kan feks også være arbejdsskade erstatning som i mit tilfælde..

• #95   1. jul 2018 Mit magnesiumeksempel er vel egentlig svar på det første spørgsmål.
    Dertil kommer at det ikke kun kan forhindre passende behandling så tilknytning til arbejdsmarkedets bevares, der er desværre også eksempler på at mennesker med kræft blev nægtet udredning på grund af mistanke om at symptomerne var skabt i hovedet.
    Det kostede blandt andet en ung kvinde livet for et par år siden.
    Det er ganske alvorligt, desværre.

Hvad dit sidste spørgsmål angår - svaret er JO!
    Der er en hel branche der lever af at folk ikke bliver raske...

• #96   2. jul 2018 Oj oj oj... Jeg har totalt mistet overblikket på tråden nu, og skal enormt meget tilbage for at finde frem til jeres spørgsmål.... Vil I være så søde at hjælpe mig, hvis der er noget I virkelig ønsker svar på? smiley smiley

• #98   2. jul 2018 Jeg har først startet med at holde kontakt og bede ham lave øvelser for afledning. Dette prøvede min mand og jeg i 3 mdr uden synderlig effekt... Dernæst har vi (på opfordring fra vores hundetræner) forsøgt med at få alle fremmede vi møder til at give ham en godbid. Altså helt lavpraktisk bede dem give ham en lille kommando (gerne sit), masser af ros og godbidder. Dette har heller ikke haft den ønskede effekt, og vi ved nu ikke helt hvor vi skal starte igen....
    Det skal dog lige tilføjes at det absolut kun er mænd der er et problem, og hvis de mænd vi møder er smilende og glade og sætter sig på hug (ignorerer hans første gø), så vil han med glæde snakke med dem og gør slet ikke... det er mest hvis de ser truende ud (med kasket/hue/mørke i huden, mørkt tøj, etc.), eller hvis de tydeligt udviser angst for ham pga hans gøen, så er han næsten umulig at stoppe....

Vi har forsøgt med både pølsestykker, mange forskellige godbidder, både dyre og knapt så dyre, med mange forskellige smagsvarianter. Desværre er Logan ikke særlig madfikseret, så han taber lynhurtigt interessen og dermed kontakten.....

Jeg tror ikke helt jeg forstår den sidste med afstand og kontakt? smiley

• #99   2. jul 2018 Måske det ville være en ide at han ikke behøver at være i kontakt med lige præcis det, han siger, han ikke vil være i kontakt med.
    I pådutter ham det, han vil væk fra.

SKAL han kunne med alle?

• #100   2. jul 2018 Nej, han skal absolut ikke kunne med alle, men jeg gider heller ikke have en hund der gør af alt og alle. Som sagt har vi forsøgt afledning og at holde ham fra kontakt, det hjælper heller ikke. Og han søger selv hen til de mennesker han gør af.

• #101   2. jul 2018 Har i prøvet andet end de to ting?

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#102   2. jul 2018 I den anden tråd om gøhund har jeg skrevet om modindläring.

• #103   2. jul 2018 Nej, for vi har givet begge ting mindst 3 mdr, for at se om effekten først kom over tid.

• #104   2. jul 2018 Hvilken tråd, Lens? smiley Vil du evt kopiere dit indlæg herind? smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#105   2. jul 2018 I bør se en ändring i retning af bedring inden for ca tre uger hvis i träner korrekt. Ellers skal i have det vist. Det er ikke løst på tre uger men man kan øjne en retning hurtigt

Du kan finde det her. Jeg kan ikke kopiere fra mobil fordi jeg er teknisk analfabet.. Lol

https://www.hundegalleri.dk/forum/traaening/820068-usikker_og_goeende_hund_

• #106   2. jul 2018 Jeg synes ikke den tråd er så meget værd, men jeg vil prøve at finde bedre godbidder og kæmpe mere for at holde kontakt, og sikre afstand til mennesker der kan give reaktion. Det er bare problematisk da det ikke er alle han gør det ved, og slet ikke hvis det er nogen vi har mødt før fx bekendte/venner....

• #108   2. jul 2018 Malene, mere af det forkerte gør det ikke bedre..

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#110   2. jul 2018 Malene du er nødt til at ändre hundens forventning. Det gør du ved at belønne fra afstand som jeg beskriver. Kigger han på dig opnår du ikke den ønskede läring

• #111   2. jul 2018 Nej, hvis det ikke ændrer sig, så må vi have en adfærdsbehandler på.
    Og i sidste ende bliver han aflivet, hvis der bliver større problemer. Vi er allerede hans 4. hjem, så han skal ikke videre. Han bliver selvfølgelig ikke aflivet for at gø af andre mennesker! Jeg forespørger blot om andre har haft lignende situation og haft brugt en clairvoyant. Hold jer evt til emnet.

• #112   2. jul 2018 Lens, så han må ikke kigge på mig??

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#113   2. jul 2018 Det kan sagtens väre en fordel at få en til at vise jer träningen. Sagen virker ret lige til. En ene time kunne måske gøre det.

Lyder som om I har arvet problemet når I er fjerde hjem

• #114   2. jul 2018 Lens, ja det har vi helt sikkert. Og vi synes det er svært at træne når det ikke er alle han gør det ved. Derfor jeg spurgte ind til clairvoyance fordi det sommetider kan give et andet syn.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#115   2. jul 2018 Han skal starte med at se på det han forbinder med noget ubehageligt fx en hund på afstand. Det står i punkt form i den anden tråd

Senere ser han selv på jer. Så er han klar til den träning hvor han ser på dig

• #117   2. jul 2018 Fint, tak Maj-Britt.
    Jeg har selv haft god erfaring med det med mine tidligere heste, derfor er jeg ikke så afvisende som dig. Jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord og at nogle mennesker kan mere end man kan se med det blotte øje. Jeg efterspørger erfaringer med clairvoyance til hunde.

• #119   2. jul 2018 Lens, men er det så forkert at give ham kommando til fx sit og forlange kontakt så snart han har fået øje på andre mennesker og begynder at brumme/gø?

• #120   2. jul 2018 Pointen er at han skal omkodes.
    Lens har beskrevet det så fint i den anden tråd smiley

• #122   2. jul 2018 Tak Maj-Britt, jeg kan godt selv finde ud af at bruge google. smiley Men der får jeg ingen referencer fra andre eller erfaringer, som folk kan give videre, dvs jeg nemt risikerer at ramme ind i en, der er en hokus pokus for at tjene penge. Det er jo netop folks erfaringer jeg efterspørger her smiley "Er der nogen herinde, der har prøvet det? Hvad var situationen, ændrede det noget? Fik I brugbar viden ud af det?"

• #124   2. jul 2018 Tænker du at du kan løse problemet uden at træne ved at komme til sådan en?

• #125   2. jul 2018 Sofia A; hun praktiserer desværre ikke mere og hun gjorde det også kun på heste.

• #126   2. jul 2018 CH, nej, men som det hjalp mig med hestene, så vil det måske give mig et andet syn og forklaring på hans adfærd og give et fingerpeg om hvilken vej jeg skal gå.

• #129   2. jul 2018 Træningen er ganske givet den samme uanset årsagen.

• #130   2. jul 2018 Maj-Britt. Sikke en generalisering! Og helt usand, for det er langt fra alle mænd...

• #131   2. jul 2018 Sofia A, det vil jeg prøve at spørge hende om, tak smiley

• #133   2. jul 2018 Maj-Britt - Træning bl.a.. Den er jeg med på. Jeg synes vi skal lukke den her mellem os to, for du tror ikke på de samme ting som jeg, og bidrager ikke til den oprindelige tråd. Hav en god aften.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#136   2. jul 2018 Malene du skal ikke sige noget imens. Kun yes

Kommentér på:
Clairvoyant / healer

Annonce