{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.077 visninger | Oprettet:

Hjælp til alene hjemme plan {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Håber i kan hjælpe og give lidt fif. Jeg er lidt på bar bund. Jeg flyttede torsdag i sidste uge fra hus til rækkehus med mine to hunde på 2 og 6 år. Her er temmelig lydt. Jeg regnede med at alt var fint, men da smuttede efter et par dage gøede den ene efter 2 min smiley puh det havde jeg ikke ventet.

Har købt en Adaptil til stikkontakten og er startet helt forfra med ind og ud af døren. Er det vejen frem? De er afskærmet til soveværelset så de ikke har så meget plads. Præcis som det gamle sted. Laver samme rutiner. Men kan virkelig mærke på mig selv at jeg er nervøs for st gøre noget galt, og jeg har fået særtilladelse til st have hunde da man normalt ikke må. Jeg er heldigvis nyuddannet og uden job så har tiden til at træne.

Hvor mange gange må jeg træne om dagen? Er oppe på ca 2-3 min. De kunne sikkert godt mere, men går stille frem. De får et stykke tørret kød hver som de glad går i gang med når jeg går.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til alene hjemme plan
  • #2   12. mar 2015 Det lyder til at du gør det helt rigtige. Det skal nok komme. De har jo lært at være alene før - de skal bare lære det forfra i det nye hus, så det skal da nok komme smiley Hvor mange gange du må træne om dagen tror jeg afhænger lidt af dine hunde. Du kan jo godt "gå ud med skraldet" et par gange om dagen, men mærk efter og se hvor meget dine hunde kan klare at du træner det om dagen.

• #3   12. mar 2015 Rotterne. Tusind tak for din plan! Det lyder rigtig fornuftigt!! Soveværelset ligger i enden af entréen så de kan se hoveddøren. Som sagt har jeg valgt de skal være derinde når de skal være selv.