{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

skæl???? {{forumTopicSubject}}

Hej alle hunde ejere.
Har lige et spørgsmål omkring min hund og skæl.
Har lagt mærke til at min hund er begyndt at få skæl, hvilket han aldrig har haft problemer med, han er 5 år, bliver 6 senere på året.
Har ikke skiftet foder i over 1 år nu, så tænker det ikke kan være det. Har tænkt på det måske kan være vejr skiftet, men som sagt har han jo aldrig haft problemer med skæl.
Badede ham igår i shampoo m. balsam til hunde, og så i noget tjære shampoo mod kløe, hvilket hjalp på hans kløe.
Nå, men da jeg ikke har oplevet problemet før, kan man så købe skæl shampoo til hunde, ligesom til mennesker ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skæl????
  • #2   17. jan 2015 Altså i foder ?
    Og hvilke slags olie ?

• #4   17. jan 2015 Hvis jeg var dig, ville jeg gå i supermarkedet og købe noget almindelig kokosolie. Og starte med en teskefuld hver anden dag, hvorefter jeg i løbet af et par uger, vil øge til hver dag.

Det koster ikke ret meget, og er (efter min mening) rigtig godt.

• #5   17. jan 2015 Skal kokosolien bare ned i vandet ? Og kan katte tåle det? Har også en killing på 7 mdr
    Hunde spiser og drikker af de samme skåle som min hund

• #6   17. jan 2015 Fiskeolie går ikke til min hund, han kommer til at lugte så forfærdeligt i både krop og ånde. Lugten er så grim at jeg er ved at brække mig når han ligger ved mine fødder i stuen

• #7   17. jan 2015 Kokosolie spiste nogle af mine hunde lige fra skeen - men ellers på maden. Jeg har kun brugt det en kort periode sidste sommer, hvor mine hunde var meget i saltvand og sol, de kløede sig som sindssyge. Herefter læste jeg om det, til brug for hunde, der havde hudkløe, allergier mm... - det var genialt. Katte og kokosolie har jeg ikke erfaring med, der må du selv søge oplysninger..
    Men hvorfor ikke starte der...?

Kommentér på:
skæl????

Annonce