{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Hvilket foder {{forumTopicSubject}}

Kunne godt bruge lidt hjælp til foderjunglen, da jeg er på udkig efter noget godt foder til Pixel.

Pixel er 9 år (lige om lidt) pekingeser/papillon. Hun vejer 4,63 kg (i mandags) og har et ok højt energiniveau.

Det jeg søger må gerne kunne fåes i ganske små poser - så vi kan 'prøve' og ikke stå med flere kilo hvis ikke hun kan lide det.

Det skal ikke være baseret på fisk - damen synes ikke at fisk er mad *G*
Det må ikke være for magert/fedtfattigt, for det holder hun ikke huld på.
Det skal være tørfoder... hun forstår ikke konceptet med barf, og det er heller ikke mad i hendes verden.
Det skal kunne fåes i håndterbarstørrelse poser, da hun trods alt er en lille hund... og en kæmpepose har hun ikke en chance for at få spist (og jeg gider ikke at lortet står og fylder i 7 år).

Det vil selvfølgelig være en ekstra bonus, hvis det ikke koster spidsen af en jetjager, hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket foder
  • #2   14. jan 2015 Diesel får Happy dog suprême sensible. Og han ELSKER det. Pt får han neu seeland, men africa og Irland duer også!
    Og vi har været en del fodre igennem før jeg har fundet noget han spiser med glæde!
    Det fås vidst også i mindre poser til små hunde.
    Hvis du skal læse ordentligt om deres foder skal du vælge deres tyske hjemmeside og vælge engelsk sprog. Den danske er desværre meget mangel fuld .

• #3   14. jan 2015 Jeg må hellere tilstå at jeg ikke helt orker at sætte mig ind i foderjunglen, derfor satser jeg på råd fra nogen der er klogere end mig på det område smiley

• #4   14. jan 2015 Wolfsblut er super godt tørfoder. Og det fås også til small breed. Man kan godt købe det i mindre størrelser smiley har du prøvet at give din hund fx rå hakket oksekød? Hvis den vil spise det, så kan den godt lide råt, også kan du blande lidt lever i osv

• #5   14. jan 2015 Hun kan ikke lide råt som sådan.. jeg tror hun synes konsistensen er 'funky'.
    Vores anden hund elsker råt foder, hvor Pixel så kigger på skålen med stor skuffelse.
    Til gengæld har hun altid været glad for tørfoder.

• #6   14. jan 2015 Nåeh ja.. den anden hund får noget fra Orijen med fisk, fra zooplus.
    Har prøvet at kigge lidt, men der er så meget at vælge imellem der... og det eneste jeg ved med sikkerhed, er at det ikke skal være fisk.

• #7   14. jan 2015 Jamen kig på wolfsblut, du kan jo købe en ny smag fra gang til gang smiley også undgå dem med fisk

• #8   14. jan 2015 Det vil jeg helt bestemt kigge på smiley

• #10   14. jan 2015 jamen er det fuldstændigt ligemeget.. jeg mener, hvis man skal gøre tingene rigtigt, så skal jeg jo tage hensyn til hendes alder, størrelse, vægt og aktivitetsniveau, ikke?

• #12   14. jan 2015 Hvad er den tekniske forskel egentligt på voksen og senior? Jeg tænker jo ikke på hende som senior ... ikke endnu da smiley

• #13   15. jan 2015 Jeg bruger Essentials - og køber det direkte fra dem af.
    http://www.essentialfoods.dk/

Der kommer snart en specifikt til mindre hunde og også i mindre poser, men ellers er der varianter uden fisk, til 'alm' vedligehold' og det fungerer mine pestier super på - også hende som alle dage har været den slanke type, hun trives rigtig godt på det.

Ingen af vores får Senior, heller ikke ham som bliver 10 lige om lidt - det er han ikke gammel nok til endnu smiley Tilgengæld får han slankekost, det er han nemlig tyk nok til smiley

• #16   15. jan 2015 Hvad for noget fra olivers er godt? Jeg mener at huske at de har flere slags.

Kommentér på:
Hvilket foder

Annonce