{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine hunde har skæl , hvad gør jeg?
  • #2   12. aug 2014 Skifter foder. Voksne hunde uden allergi eller hudlidelser, og som ikke er midt i en voldsom fældeperiode, bør ikke have skæl!

• #3   12. aug 2014 Min får skæl,når han har pelsmider i udbrud.

Men umiddelbart ville jeg nok også sige, at du skal skifte foder, og prøve med æg smiley

• kirsten P
    kirsten P Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 2 Svar: 47
    #4   12. aug 2014 skift foder, prøv evnt essential nautical living, kanon godt til tør pels og skæl www.hundepension.nu der er gratis levering ved køb at blot en pose

• Innes&Malu
    Innes&Malu Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   12. aug 2014 Jeg har overvejet at skifte til Essential .. Er det noget du fodre med, Kirsten ?

• #6   12. aug 2014 Det giver ikke så meget mening bare at skifte til noget som andre synes er godt. Der er jo også mange der synes Olivers er super, men det fungerer jo tydeligvis ikke for din hund
    Prøv at undersøg hvad indholdet er i det du fodrer med nu, hvor meget fedt, protein osv er der i og hvad er den primære proteinkilde. Og find så en anden type foder, der er anderledes end det du giver nu. Er det eks. med lam det du giver nu, så find et med en helt anden proteinkilde som eks. kylling (eller noget helt tredje).

• Innes&Malu
    Innes&Malu Tilmeldt:
    mar 2013

#8   12. aug 2014 De er cavaliere på 2 og 3 år , tæver ... De har lang pels begge to , jeg vasker når det er nødvendigt , nok 4 gange om året .. Der er mistanke om den yngste har allergi , dette er dog ikke testet endnu , jeg har ikke haft hende så længe ..
    Jeg har forsøgt med en loop at se om det kunne være pelsmider , men det er ganske almindelig skæl ..

• Innes&Malu
    Innes&Malu Tilmeldt:
    mar 2013

#10   12. aug 2014 Det vil jeg da lige prøve .. Hvor lang tid tænker du at der går , inden jeg kan se ændring? Har du forslag til anden fedtstof?
    Ja , det er den kornfrie med kylling de får .. De skal vaccineres efter jul ..
    Men det er jo ikke noget der som sådan er farligt , så det skader jo ikke at jeg prøver lidt med foderet ..

• #11   12. aug 2014 Vores cavalier har også lige fået skæl. Han har fået det samme foder de sidste 2 år, dog er vi begyndt at give ham Stomax pulver fordi han har lidt lind afføring af mange årsager. Vi er begyndt at give ham lakseolie på maden igen.. Jeg har lidt varmen mistænkt for at have en finger med i spillet, da vi aldrig har haft problemet før, og han ellers fungerer super godt på det foder han får..

• #12   12. aug 2014 Han får i øvrigt Taste Of The Wild med vild-laks og naturligt indhold af lakseolie. Og jeg kommer da lige til at tænke, at de sidste 6-9 mdr har han fået en anden variant med and, og at det muligvis også kunne have noget med sagen at gøre.

• kirsten P
    kirsten P Tilmeldt:
    maj 2013

#13   13. aug 2014 ja jeg fodre mine med Essential, begge har super pels og mave og jeg skifter gerne mellem nautical living og estate living, gå evnt ind og prøve at læse om dem, kan helt klart anbefale det hvis det er fodret der skal skiftes.

• kirsten P
    kirsten P Tilmeldt:
    maj 2013

#14   13. aug 2014 og bruger man nautical living er det ikke nødvendigt at give ekstra olie ovenpå maden

• Innes&Malu
    Innes&Malu Tilmeldt:
    mar 2013

#15   13. aug 2014 Birgitta , Hvad fodre du med? ..
    Tak for jeres svar smiley Jeg vil lige kigge på det ..

Kommentér på:
Mine hunde har skæl , hvad gør jeg?

Annonce