482 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Taste Of The Wild. High Prairie Puppy eller Pacific Stream Puppy? Taste Of The Wild. High Prairie Puppy eller Pacific Stream Puppy?

Hej HG smiley

Jeg står og skal til at købe hundefoder til min schæferhvalp. Jeg har indtil nu brugt "Royal Canin Maxi Junior", hvilket hun har været helt tilfreds med, men jeg vil gerne give hende noget bedre foder.
Jeg har så fundet "Taste Of The Wild", og synes at dette lyder til at være af rigtig fin kvalitet.

Men så opstår min undren, for der er to varianter til hvalpe, hvor der kun er lidt forskel på dem.
Er der nogle her inde, som har kendskab til mærket og eventuelt disse varianter? smiley

Det er som overskriften siger:

High Prairie Puppy
og
Pacific Stream Puppy

Håber i kan hjælpe smiley smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Taste Of The Wild. High Prairie Puppy eller Pacific Stream Puppy?
  • #1   27. jul 2014 Nej MEN jeg vil sige at jeg fodre kornfrit, Wolfsblut, Kingsmoor, Essential osv. Men bruger ikke TOTW da foderpillerne er små. Eller det var de i hvert fald.

• #2   27. jul 2014 Hvis hunden er tilfreds og fungerer på RC hvorfor så skifte foder??
    RC har modvind men tænker egentlig ikke det står så skidt til med deres foder.

• #4   28. jul 2014 Proteinindholdet er væsentligt forskelligt mener jeg.

Jeg fodrer ikke med foder med over 28% protein. 28 er absolut max og det skal gerne være mindre. Så af de 2 ville jeg vælge Stream produktet.

Til en bjæferhvalp skal du være obs. på at den ikke vokser for hurtigt i skelettet.

Jeg ved dog ikke hvad den bedste procent af protein i foder er til hvalpe ... mener de må mere end voksne ... Men om de ret ekstreme mængder der er i nogle af BARK-produkterne (såsom TOTW) er anbefalelsesværdige ved jeg ikke

Min hund er foderallergiker. Startede da hun var 5 mdr. og fik Royal Canin (tror nu hun havde fået det uanset hvilket tørfoder bestående af så meget korn, hun havde fået).
    Hun blev derfor råfodret fra hun var 5 mdr. og er på dette vokset harmonisk i skelet etc. :o)
    Der kan proteinindholdet holdes nede på et naturligt og acceptabelt niveau hvilket er vigtigt for allergihunde ... samt generelt alle hunde, efter min mening.

Kunne min hund tåle tørfoder tror jeg hun ville få Essential tror jeg.

• #6   28. jul 2014 Sanne M: de har kun 1% til forskel på proteinindholdet.
    Den ene har 27% og den anden 28%.
    RC Maxi Junior, som hun får nu har 30%, så tænker at den med 27% nok er bedst, som du også siger.

Hvordan kan man holde øje med at hunden ikke vokser for hurtigt i skelettet? smiley

Må lige undersøge Essential.

Kommentér på:
Taste Of The Wild. High Prairie Puppy eller Pacific Stream Puppy?

Annonce