Taste Of The Wild. High Prairie Puppy eller Pacific Stream Puppy? Taste Of The Wild. High Prairie Puppy eller Pacific Stream Puppy?
Hej HG
Jeg står og skal til at købe hundefoder til min schæferhvalp. Jeg har indtil nu brugt "Royal Canin Maxi Junior", hvilket hun har været helt tilfreds med, men jeg vil gerne give hende noget bedre foder.
Jeg har så fundet "Taste Of The Wild", og synes at dette lyder til at være af rigtig fin kvalitet.
Men så opstår min undren, for der er to varianter til hvalpe, hvor der kun er lidt forskel på dem.
Er der nogle her inde, som har kendskab til mærket og eventuelt disse varianter?
Det er som overskriften siger:
High Prairie Puppy
og
Pacific Stream Puppy
Håber i kan hjælpe
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.149
jul 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 7
RC har modvind men tænker egentlig ikke det står så skidt til med deres foder.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.393
Jeg fodrer ikke med foder med over 28% protein. 28 er absolut max og det skal gerne være mindre. Så af de 2 ville jeg vælge Stream produktet.
Til en bjæferhvalp skal du være obs. på at den ikke vokser for hurtigt i skelettet.
Jeg ved dog ikke hvad den bedste procent af protein i foder er til hvalpe ... mener de må mere end voksne ... Men om de ret ekstreme mængder der er i nogle af BARK-produkterne (såsom TOTW) er anbefalelsesværdige ved jeg ikke
Min hund er foderallergiker. Startede da hun var 5 mdr. og fik Royal Canin (tror nu hun havde fået det uanset hvilket tørfoder bestående af så meget korn, hun havde fået).
Hun blev derfor råfodret fra hun var 5 mdr. og er på dette vokset harmonisk i skelet etc. :o)
Der kan proteinindholdet holdes nede på et naturligt og acceptabelt niveau hvilket er vigtigt for allergihunde ... samt generelt alle hunde, efter min mening.
Kunne min hund tåle tørfoder tror jeg hun ville få Essential tror jeg.
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 69
Den ene har 27% og den anden 28%.
RC Maxi Junior, som hun får nu har 30%, så tænker at den med 27% nok er bedst, som du også siger.
Hvordan kan man holde øje med at hunden ikke vokser for hurtigt i skelettet?
Må lige undersøge Essential.
Taste Of The Wild. High Prairie Puppy eller Pacific Stream Puppy?