1.023 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

SLUT med Forbinding SLUT med Forbinding

Endelig må Sally få lov at få sin forbinding af i morgen. Og forhåbentligt er det sidste omgang hos dyrlægen for denne gang.

Efter 8 forbindingsskift/kontrol besøg og en Samlet regning på ca 3800 kr + 20 dages penicillin og 7 dages smertestillende.

Skal se om jeg kan tage et billede af riften der er tilbage. Hun mangler lige det sidste inden hun rigtig må komme ud og gi den gas igen . Har savnet hende helt vildt på min løbe og svømme ture.

Og hun trænger VIRKELIG til at komme ud og fyre den af. Fra dagligt høj aktivitet til små tisse skideture hvor man bliver båret op og ned af trapper er ÆK Sally's kop te ! Hun er begyndt at gø hvis folk ser mistænktsomme/anerledes ud. Og Selv den mindste lyd ude fra døren skal gø's overdrevet meget af, samt mange andre stress/manglende afreaktion "symptomer".

Men ellers har hun været rigtig god under hele forløbet og er glad for duftene i butikken og de mange godbider man får ad de søde mennesker smiley
http://www.youtube.com/watch?v=R6OllQbh0s4

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SLUT med Forbinding
  • #1   16. jun 2014 Åh hvor bliver det dejligt for jer begge at hun kan få lov til at bruge hendes energi igen Dejligt at se ,hun selv kan vælge ,hvad hun har lyst til af guf i dyreforretningen smiley

• #2   16. jun 2014 Det bliver SÅ fedt smiley Jeg skal have optaget den dag jeg tager snoren af hende og siger fri smiley Hvis jeg kender hende ret skyder hund raketten af på fuld gadafi med zig zag og cirkel løb smiley

Hun elsker at gå rundt at snuse til alt guffet smiley Jeg aner ikke hvorfor, og jeg har aldrig gjort noget ud af at hun ikke må spise hvad der ikke er hendes. Men hun kunne ikke drømme om at tage noget hun ikke fik lov til.
    Hvis der står en rest bøf på sofa bordet når jeg går ud af døren, så står den der helt sikkert også når jeg kommer tilbage smiley Og hun er i øvrigt MEGA madglad. Spiser alt, også kanin mad i alle afskygninger

• #3   16. jun 2014 ohh det bliver godt for hende.. og ja, lov at du lige filmer seancen smiley
    Det bliver den store raket der fyres op under.. Wrooooooooooooooooooooom..

• #4   17. jun 2014 Mangler lidt endnu. Men det begynder at ligne noget.

profilbillede
  • #5   17. jun 2014 Avs... smiley
    dælme også et møgsted at komme til skade..

• #6   17. jun 2014 Ej jeg syntes det ser grimt ud efter så lang tid Godt forbindingen er kommet af smiley

• #8   17. jun 2014 Nej, kønt ser det sgu ikke ud smiley Det var også på tide at hun slap for forbinding. Hun har fået små slid sår på "hæl/hase-dutten" (?) og indersiden af klo-neglen af have have forbinding på så lang tid.

Kommentér på:
SLUT med Forbinding

Annonce