{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

Måløv hundepension det positive {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Nu har jeg siddet og læst en masse negative indlægs omkring denne hundepension. Desværre så mange af de kommentar / indlægs er noget rent pyller i mit hoved.

Jeg har bla, læst at en hund er blevet smittet med kennelhoste og en med øjenbetændelse - det er jo selvfølgelig ubehageligt men det kan ske såvel som i hunde parken eller på en anden hundepension

Så er der en som klagede over støj - ja det er der på mange hundepensioner
Men sådan er det jo sådan et sted, har i besøgt dyreværnet i Rødovre der er mindst lige så meget støj derude.

Medicin forglemmelser, det sker også på nogle plejehjems at det bliver glemt
Men for pokker da! Vi er kun mennesker vi alle kan lave en fejl eller mange, man er nødtil at lærer noget af de fejls.

Jeg var derude i dag og jeg fik en pæn rundvisning da vi kom derud.
Der var intet brok hun fortalte mig at de gør rent hver dag af hensyn til bakterie og smitte risikoen med sygdomme nede.

Hunden er ude i lang tid om dagen, det er jo bare en luksus. Det er de fx ikke på Nordsjællands hundepension.

Vi så 2 hunde blive hentet i dag og hold op hvor var de glade for at hilse på deres ejere. Det var så sødt at se

Anyways Drop nu det skrægsenarie på nettet det er noget fis! Vores hunde er og bliver forskellige og nogen er mere følsomme end andre, lad nu vær med at ha så travlt og pas nu bare jeres eget. Man er jo selv nødtil at prøve før man kan udtale sig om noget smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måløv hundepension det positive
  • #1   9. jun 2014 Jeg er enig i at smitte og larm kan være svært at undgå sådanne steder. Men hvis jeg betalte for at få min hund passet professionelt så ville jeg altså blive rasende hvis de glemte at give medicin. Den slags glemmer man bare ikke hvis man ikke når man påtager sig ansvar for andres dyr/børn/ældre. At det også sker på plejehjem synes jeg også er under AL kritik.

• #4   9. jun 2014 Hvad er det, der er det positive, du ville fortælle om stedet, TS?

Som jeg ser det, så er det, du beretter egentlig mest af alt at alt det kedelige, der foregår, også foregår andre steder?

I mine øjne er det ikke sådan RIGTIG positivt, tværtimod, så er det rigtig rigtig kedeligt.

• #6   10. jun 2014 Larm, syge hunde og forglemmelser af voldsomt vigtige ting.. Tak for advarslen, det sted skal jeg da aldrig bruge!

• #7   10. jun 2014 Så de oplevelser, der bliver beskrevet andre steder end herinde - (bid)skader, forkert fodring osv. - er bare noget fnidder, som man skal se bort fra, fordi DU har et positivt indtryk af stedet?

Jeg kender ikke stedet.
    Har aldrig været der.
    Men når jeg læser rundt omkring på nettet - ikke kun på HG - så er det ikke et sted, som jeg så meget som ville overveje smiley

• #8   10. jun 2014 Jeg har dårlige erfaringer med stedet, og et sted der tager folks hunde ind, og lover at passe dem, skal dælme gøre det godt!! Ikke middelmådigt. Jeg har fundet andre steder der gør det betydeligt bedre.

Kommentér på:
Måløv hundepension det positive

Annonce