690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

cesar to the rescue cesar to the rescue

Jeg så næsten et kvarter af episode 1 inden jeg fik brækfornemmelser over måden den var lavet og klippet på.
Og jeg må indrømme at i de minutter kom han med pointer som jeg er helt enige i ud fra egen erfaring.
Rigtig mange "aggressive" hunde er det fordi ejeren ikke udstråler kontrol.
Uanset hvilke metoder man bruger til træning, er der en ting alle metoder har til fælles, og det er at man skal være konsekvent, så hunden ved hvor den har sin ejer/fører.

Måske vil jeg se resten af udsendelsen imorgen.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cesar to the rescue
  • #1   6. maj 2014 Det er meget få af den type programmer jeg magter, og det faktisk ikke så meget afhængig af om det er millan, stillwell eller hvem de nu har fundet til opgaven. Jeg synes næsten altid de er klippet så det giver et indtryk af vild drama, mirakler osv... Jeg ville da meget hellere bare se træningen.

Ang millan så er jeg jo uenig i det meste han lukker ud. Men noget har han styr på, og det er netop det med at gå til opgaven med en tro på at det her kan jeg og jet har helt styr på det.... Det er vi mange der kunne lære af.

• #2   6. maj 2014 Jeg fik engang oplyst, at grunden til Milan er så stor i USA er, at de dér slet ikke forstår sig på hunde. Alle (eller de fleste) hundeejere derover, opdrager (hvis de gider) deres hunde, som var det små mennesker....Det med at menneskeliggøre hunde er jo (Y) SÅ super smiley Hunde tænker eller planlægger ikke som mennesker, og det med at de vil overtage magten i hjemmet lige om lidt..suk.
    Synes dog han har nogle synspunkter, der er gode. Men det samlede billede af manden gør, at jeg ikke synes han burde være offentlig træner ...hans metoder er simpelthen for oldnordiske.

• #3   6. maj 2014 Jeg elsker ham - han er fantastisk at se på smiley

• #4   6. maj 2014 Jeg bryder mig ikke om hans metoder smiley Jeg syntes han er meget "brutal" (i mangel af bedere ordvalg)

Jeg er mere til Victorias metoder hvor hunden mere skal tænke selv smiley

• #6   6. maj 2014 Han er direkte ondskabsfuld over for hundene, nogle af hans metoder ser jeg som overgreb på hundene - men det er blot min tolkning af hans metoder...Hvis andre synes at fast greb i struben på en hund og tvang til at lægge den ned er 10-4...tjaa....

• #7   6. maj 2014 Jeg tror i grunden mest jeg elsker ham, fordi så mange trunter hader ham så intenst smiley
    Trådende er TOP-underholdning når emnet er ham - der kommer så mange fede indlæg smiley

• #8   6. maj 2014 Især når udstillingsfolket kommer på banen og kommenterer på hans "halsbånd op bag ørene" metode - uha, DET må man ikke gøre !!!
    At det sker på en DKK udstilling - det er sandelig noget andet smiley

• #10   6. maj 2014 smiley

Kommentér på:
cesar to the rescue

Annonce