{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.483 visninger | Oprettet:

Seriøst?! {{forumTopicSubject}}

Jeg rodede lidt rundt på facebook, endte på en eller anden måde på CMs site, hvor jeg fandt dette link.:
http://dog-shaming.com/

Det er ikke, det jeg umiddelbart forundres over. Næh, det er to af kommentarene til linket:

"I don't find this funny at all. Animals can feel when they are being shamed. They don't like it any more than we do!"

"Eva, Im with you 100%!!! I Hate the dog shaming site!! Would you do this to your child??? It's a disgrace!! Hope you all feel good about humiliating your dog. Really surprised Cesar would promote such a degrading site... Thought it was all about positive energy!! Nothing positive about this site!!! Unless of course, you feel positively wonderful for degrading your dog!!! "

Og nu spørger jeg igen.. Seriøst.. Er det mig, som ikke længere kan engelsk, eller mener ovenstående personer, at hundene forstår de skilte der bliver lavet, og at de føler sig ydmyget??

Mig bekendt, kan Bertha ikke læse? Ellers skal jeg da godt nok vare mig, når jeg skriver om hende... Eller taler om hende, når der er andre.. Gad vide, hvad hun ikke tror, hvis hun føler jeg bagtaler hende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seriøst?!
Kommentér på:
Seriøst?!

Annonce