{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seriøst!!
  • #1   5. jun 2008 Det kender jeg godt lidt smiley

    Øh nogle der læser Kig Ind???

    Set den artikel med Brad Pitt og Angies biologiske barn der bliver forsømt til fordel for adobtivbørnene???


  • #2   8. jun 2008 Kort fortalt står der at Brad og Angie bruger rigtig meget tid på at sørge for at adoptivbørnene kender deres rødder. De gør klart forskel på dem og deres biologiske barn. Eksperter er bange for at når tvillingerne kommer til verden, så får hun mindre opmærksomhed....

    Jeg synes det er forkasteligt at gøre forskel på børn i en familie. Det er deres eget kød og blod i forsømmer. Hvis man ikke kan lide biologiske børn, så lad være med at få nogle. Men selvom det ser ud som om de har fortrudt at få hende, venter de tvillinger.... Forkasteligt.


  • #3   9. jun 2008 Nej nemlig.. Det er så synd. Hun ser bare så trist ud på de billeder der er taet af hende. Der er et hvor hun står helt nøgen og alene ved en står låge. Hun ser rigtig ked ud af det.

  • #4   10. jun 2008 Ikke for at kritisere, eller for at støtte dem, men jeg tror det er noget bladet skriver på grund af de ikke rigtig har noget at skrive om. For jeg har set billeder og læst om hvordan de simpelthen elsker deres barn. Og det kan da godt være at hun bliver lidt forkastet fordi de andre er adopteret, det er der jo ingen der kan sige helt præcist, men jeg tror altså hun har det godt, og på samme måde som de adopteret... Jeg tror de elsker hende og glæder sig til at få tvillinger?
    Men man har jo forskellige meninger smiley


  • #5   10. jun 2008 Fair nok. Men stadig så har Angie udtalt at hun hellere vil adoptere end at bringe egne børn ind i verden. Hun mener at man skal tage sig af dem der er på jorden først... En understøttende teori til artiklen...

  • #6   11. jun 2008 Ja okay, det kan jeg godt se, men stadig tror jeg ikke rigtig der bliver lavet forskelsbehandling, men man ved jo aldrig, det er jo svært at sige..

  • #7   11. jun 2008 ja det er det.

    ellers nogle der har noget at byde ind med???


Kommentér på:
Seriøst!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce