662 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

I løb samtidig. I løb samtidig.

Nogen der har flere intakte tæver gående sammen, hvor de så går i løb samtidig.??

Min DSG har omkring 8 måneder imellem sine løbetider, har dog ikke denne gang, 10 måneder denne gang. Min bordermix, havde første løbetid i august sidste år (første løbetid) og er gået i løb idag, 1 dag efter min DSG.

Kan jeg regne med de "tilpasser" sig og vil komme i løb igen samtidig næste gang?

Min DSG er snart 5 år, min bordermix snart 16 måneder.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I løb samtidig.
  • #2   13. feb 2014 Det vil der ikke Isabelle, men er sgu fint hvis de kan tilpasse det, gør det lettere for mig smiley

• #4   13. feb 2014 Ja men nu er mennesker og dyr jo ikke det samme.

Ved godt kvinder gør det, de piger jeg boede sammen med under værnepligten indordnede sig efter min cyklus, muligvis fordi jeg var ældst.
    Men vil ikke sammenligne kvinder og dyr smiley

• #5   13. feb 2014 Min (nu afdøde) tæve rettede også ind, efter de 3 tæver, der bor på den går hvor jeg har min hest

• #7   13. feb 2014 Kathrine, oki. Jeg tænker også det har noget at gøre med naturen som ved antiloper osv. hvor kid osv, fødes med få dages mellemrum fordi alfa hannen "ordner alle på en gang" hvis man kan sige det smiley hehe!
    Og tror det er noget af det samme med mine tæver.
    Min ældste tæve har bare sprunget 2 måneder over, eller gået over hedder det vel. Det undre mig når hun er ældst.

• #9   13. feb 2014 Isabelle, dét har du ret i smiley men det finder jeg nok ud af, hehe! Ærgerligt havde lige planlagt tur i svømmehallen næste uge, nå den må aflyses.

• #10   13. feb 2014 Mine tæver har næsten altid været løbsk samtidig... den ene startede og inden for få dage startede den næste.... og da der var 3 så kom nr 3 gennemsnitlig indenfor 2-3 dage efter nr 2...skægt nok endte de med at være højløbsk og slut samtidig... nogenlunde samtidig ....så jeg tror den ene have en langsommere opstart eller nr to satte turbo på for at indhente den første.... første gang nr 3 var løbsk tog vi lige 31 dage i træk... derefter kunne jeg næste lukke alle 3 i bur samtidig og ud igen samtidig

• #11   13. feb 2014 Estrid, super tak for det smiley
    Så kan jeg godt regne med mine indordner sig efter hinanden.

• #12   13. feb 2014 Mine 3 voksne tæver har lige overstået deres løbetid, de plejer også at komme i løb indenfor få dage. Nu håber jeg, at lillefisen Yota også retter ind, når den tid kommer.

• #13   13. feb 2014 Tak Kirsten, dejligt med brugbare svar fra andre der har tævet smiley
    Tiden må vise om mine gør det samme.

• #14   14. feb 2014 Tori tog et år mellem sine løbetider da vi overtog hende. Vupti, så passede hun sin løbetid ind efter Nanna.
    Nu er de begge fået i fæld, så vi forventer at de igen tager turen sammen.
    Super interessant periode, hvor de på skift kalder på hanner og prøver at parre hinanden...

• #15   14. feb 2014 Lidt sjovt, jeg har aldrig haft tæver, der indpassede sig efter hinanden.

• #16   14. feb 2014 lool- Malene, som du da kan sige det, men så er det i det mindste overstået på en gang smiley

Jeg kan fortælle dig, at det er mindst lige så morsomt, at have flere tæver, der ikke går i løb samtidigt, så parrer de nemlig også hinanden og løbetidsduften hænger ved de andre også, så hanhundene også synes dem, som ikke er i løb er super interessante smiley

• #17   14. feb 2014 Jeg har en bekendt med 2 tæver og de er først nu... hvor den ældste er 5-6 og yngste 4... er de begyndt at være løbske næsten samtidig.. men ikke helt endnu.

Måske er der forskel på naturracer og de racer er mere menneskeskabte

• #18   14. feb 2014 Estrid - Whipperne er både fysisk og mentalt sene i deres udvikling og det er ikke unormalt, at de er omkring 2 år, før de kommer i løbetid første gang.
    Mine er i løb med 9-10 måneders mellemrum og selv om Ghini er godt 3½ har hun først lige haft sin 3. løbetid.

Kommentér på:
I løb samtidig.

Annonce