{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Jubii - Bianca er i løb {{forumTopicSubject}}

IIIIIIIh hvor er jeg glad. Bianca er kommet i løb, faktisk lige "til tiden" hvis man skal tage efter hendes cyklus. Men de kan jo være lidt uregelmæssige.

Bianca søster, som bor hos deres opdrætter, skulle være gået i løb i marts. Mandag aften ringede de og fortalte at hun var gået i løb, og de stod med et problem. For de har bestilt udenlands rejse, som de ville være kede af at afbestille. De kan selv nå at køre med hende en gang, og ville høre om jeg ville springe til at køre med hende 1-2 gange mere. Jamen, det ville jeg da gerne.

Nu er Bianca så kommet i løb, ca. 5 dage efter Bertha, så jeg får travlt. Bianca skal til Sverige, en tur på 180 km. hver vej. Men min mand kører med, så det skal nok gå. Bertha skal til Sydsjælland, og det tager lidt over en time at køre derned, så er det bare med at planlægge hvornår jeg skal af sted med dem.

Men det bliver da helt vildt sjovt, at de 2 søstre skal have hvalpe samtidig. Vi bor temmelig tæt på hinanden, så vi får rig mulighed til at følge begge kuld (hvis de altså bliver drægtige).

Kitenga na Canon (som den kommende stolte far hedder) har ventet tålmodigt i Sverige på at Bianca skulle komme og besøge ham. Det har været bestemt siden september sidste år.

Ville bare lige dele min glæde med jer. Det bliver en kanon oplevelse for det er første gang jeg skal have et kuld hvalpe.

Og ja, jeg er helt på det rene med hvad Bianca kan bidrage med til avlen. Selvfølgelig afhængig af hanhunden. Men parringen er godkendt af Gårdhundeklubbens avlsudvalg, for sådan er reglerne for racen. Bianca er avlsgodkendt med højeste karakter.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubii - Bianca er i løb
Kommentér på:
Jubii - Bianca er i løb

Annonce