3.598 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Handel med Fido & Felix Handel med Fido & Felix

Hej

Er der nogen af jer der har handlet med Fido & Felix ?

Sagen er den at jeg den 11/12-13 handler med dem hvor jeg køber en sæk foder samt glucosamin til min HD hund.

En uge efter riger de, når ikke at tage den, men han indtaler en besked om at de ikke have glucosamin hjemme, men ville sende mit foder nu, også sende glucosaminen efterfølgende.

Foderet ankommer og kan se de har hævet pengene for både foder og glucosaminen.

Her i starten af det nye år prøver jeg så at ringe til dem for at høre om de har en nærmere dato for leveringen, da jeg har en HD hund så det er vigtigt for mig at jeg ikke løber tør.
Ringer flere gange på deres tlf første dag, på deres svare siger de at man hurtig kan komme i kontakt med dem igennem deres chat, eller hvis man sender dem en mail.
Går derfor hjem og sender en chat besked (da jeg ikke er kommet igennem på tlf i deres tlf tid 10-12).

Dette har jeg så fortsat med at gøre igen her en uge efter jeg sendte første chat besked. Er stadig ikke kommet igennem til dem, til trods for jeg nu har prøvet dagligt mellem 10-12 (nogle gange lægger de på...) får ikke svar på deres chat, og heller ikke på deres mail.

Har tjekket min uønsket post ...

Hvad ville i gøre ? Eller er der nogen der ved hvorfor de ikke svare ?

Håber der er nogen der ude der ved mere end mig, da det nu er en mdr i morgen siden jeg bestilte, og snart løber tør. Bliver nok nød til at købe noget et andet sted, løbe tør skal han ikke, bare surt at de har hævet pengene, og hvis de sender det vil jeg have nok til det næste 1,5 år ...

Håber at høre fra jer

God weekend smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handel med Fido & Felix
  • #1   10. jan 2014 På deres chat skriver de:

Vi er ikke i butikken lige nu - men du kan klikke her og sende os en besked. Vi svarer indenfor få minutter i åbningstiden. Butikken er åben mandag til fredag fra 9-18

Har haft skrevet inden for åbningstiden, og snart en del dage siden første chat besked.

Noget andet er at det slet ikke er lovligt at hæve pengene på kundes kort før man sender varen, når der er tale om et online køb ...

• #2   10. jan 2014 Kan de have ferielukket nu ?

• #3   10. jan 2014 På deres hjemmeside skriver de :

EKSPEDERET INDEN 48 TIMER! (søndag til torsdag)

Der afsendes KUN ordrer i juleferien disse dage: fredag den 27. december, mandag den 30. december og torsdag den 2. januar. Glædelig Jul og godt Nytår!

Så forudsætter ikke de stadig holder ferie ... Men godt bud

• #4   10. jan 2014 Håber også gerne fra folk med gode oplevelser med dem, kan jo være vi komplet har misforstået hinanden. Så vil det være rart at vide jeg bare skulle væbne mig med tålmodighed smiley

• #5   10. jan 2014 http://www.trustpilot.dk/review/fidoogfelix.dk

• #6   10. jan 2014 tak Michelle

nej hvor er det bare trist, synes ikke pengene hænger på træerne i forvejen .... smiley

• #7   10. jan 2014 nej, det er super træls. kender en der handlede der og selv havde problemer med at få hendes ting leveret.

jeg syntes du skal blive ved med at prøve at kontakte dem. kim dem ned, på et tidspunkt må de jo tage den smiley

• #8   10. jan 2014 Tro mig, har også kimet dem ned, og fortsætter med det. Mærkelig at de sender noget af min vare, nu når de har taget røven på så mange ,...Men er vist mit held at jeg bare har modtaget noget ....

Men må prøve at snakke med banken ...

• #9   10. jan 2014 Faktisk heller ikke modtaget en ordre bekræftigelse, men må være bevis nok at de har trukket pengene ....

• #10   10. jan 2014 Vi har handlet der to gange. Vi fik det vi havde bestilt, og det var her i løbet af to dage så jeg har kun godt at sige om dem.

• #11   10. jan 2014 Jeg har handlet der en gang. Pengene blev hævet, og så hørte jeg ikke mere. Jeg ringede så til dem en uge efter, den blev ikke taget. Men 2 minutter efter ringede de tilbage, de havde ikke nået at tage den.

Jeg spurgte ind til min ordre, som også var glykosamin. Hov den havde de glemt at sende smiley Men den blev sendt, og jeg fik den 2 dage efter smiley

• #12   10. jan 2014 Hej Benjamin

Glad for din positive oplevelse med dem, måske der er håb forud smiley

Hvornår bestilte du ? sidder og læser på TP og kan se der er en sammenhæng mellem i starten er der en masse positivt, men ikke den eneste der har haft problemer med en december bestilling kan jeg se ...

Godt at høre du også har været heldig Natascha smiley

• #13   10. jan 2014 hmm det var engang sidste år.....det var nok sidste sommer. Jeg sad også lige og læste på trustpilot og det ser ud som om det er gået rigtig galt for dem de sidste par måneder??? gad vide hvad der er sket smiley

• #14   11. jan 2014 Jeg havde en rigtig god oplevelse med dem sidste sommer... men jeg ka da godt se der er mange som har haft problemer. Hvor er det ærgerligt. .

• #15   11. jan 2014 Ja ligner også de for alvor har fået et eller andet problem her omkring årsskiftet ...

Mente nemlig også selv jeg før havde handlet der, hvor det gik godt, men er ikke helt sikker.

Håber det bare er midlertidigt sygdom eller liggende ...

Men kunne se at der var en der havde udgivet sig for at være leverandør der havde kommenteret på en negativ kommentar at de heller ikke betaler deres leverandøren (dette har jeg intet belæg for at vide om er korrekt, blot noget af det jeg kunne læse på TP)

• #17   11. jan 2014 som nævnt en mdr siden, så ved jeg ikke om de må, samt at jeg aldrig har fået en beskæftigelse pr mail, så det eneste bevis jeg har er at de har trukket et beløb også kan jeg henvise til hvad produkternes pris er på nettet. Men håber det lykkes bare noget af det smiley

• #18   11. jan 2014 Hvis du har en profil på Fido & Felix, så må du kunne finde tidligere køb derinde.. eller hvad ?

• #19   11. jan 2014 Lige prøvet at logge ind, men den skriver til mig at den ikke kan finde min mail i systemet ... Ellers et rigtig godt bud smiley

• #20   11. jan 2014 Nu købt glucosaminen ved en anden hjemmeside, tjekkede den lige først på tp :).
    I alle mine år som meget aktiv handlende på nette, nærmer sig vel snart de 8 år er jeg aldrig blevet snydt, og har ofte handlet med private, troede da også det var en privat jeg ville blive snydt af hvis det endelig en dag skulle ske.

Men vil fortsætte med at prøve at kontakte F&F kan jo være der blot er sket en uheldig fejl, og der er problemer med deres kommunikations system smiley

• #21   28. jan 2014 Dagens chok til den gode side, har i dag modtaget min glucocamin nu efter over 1,5 mdr. Men modtaget er den da :). At bøtten så var eksploderet i indpakningen kan jeg så ikke give dem skylden for, men det da rart at de ikke snød mig. Forhåbentlig har de fået styr på deres økonomiske problemer...

Synes i skulle have en opdate, nu når jeg har haft udtalt mig negativt om dem og at de rent faktisk endte med at levere varen.

Kommentér på:
Handel med Fido & Felix

Annonce