Handel med Fido & Felix Handel med Fido & Felix
Hej
Er der nogen af jer der har handlet med Fido & Felix ?
Sagen er den at jeg den 11/12-13 handler med dem hvor jeg køber en sæk foder samt glucosamin til min HD hund.
En uge efter riger de, når ikke at tage den, men han indtaler en besked om at de ikke have glucosamin hjemme, men ville sende mit foder nu, også sende glucosaminen efterfølgende.
Foderet ankommer og kan se de har hævet pengene for både foder og glucosaminen.
Her i starten af det nye år prøver jeg så at ringe til dem for at høre om de har en nærmere dato for leveringen, da jeg har en HD hund så det er vigtigt for mig at jeg ikke løber tør.
Ringer flere gange på deres tlf første dag, på deres svare siger de at man hurtig kan komme i kontakt med dem igennem deres chat, eller hvis man sender dem en mail.
Går derfor hjem og sender en chat besked (da jeg ikke er kommet igennem på tlf i deres tlf tid 10-12).
Dette har jeg så fortsat med at gøre igen her en uge efter jeg sendte første chat besked. Er stadig ikke kommet igennem til dem, til trods for jeg nu har prøvet dagligt mellem 10-12 (nogle gange lægger de på...) får ikke svar på deres chat, og heller ikke på deres mail.
Har tjekket min uønsket post ...
Hvad ville i gøre ? Eller er der nogen der ved hvorfor de ikke svare ?
Håber der er nogen der ude der ved mere end mig, da det nu er en mdr i morgen siden jeg bestilte, og snart løber tør. Bliver nok nød til at købe noget et andet sted, løbe tør skal han ikke, bare surt at de har hævet pengene, og hvis de sender det vil jeg have nok til det næste 1,5 år ...
Håber at høre fra jer
God weekend
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 28
Vi er ikke i butikken lige nu - men du kan klikke her og sende os en besked. Vi svarer indenfor få minutter i åbningstiden. Butikken er åben mandag til fredag fra 9-18
Har haft skrevet inden for åbningstiden, og snart en del dage siden første chat besked.
Noget andet er at det slet ikke er lovligt at hæve pengene på kundes kort før man sender varen, når der er tale om et online køb ...
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
dec 2012
EKSPEDERET INDEN 48 TIMER! (søndag til torsdag)
Der afsendes KUN ordrer i juleferien disse dage: fredag den 27. december, mandag den 30. december og torsdag den 2. januar. Glædelig Jul og godt Nytår!
Så forudsætter ikke de stadig holder ferie ... Men godt bud
dec 2012
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.063
dec 2012
nej hvor er det bare trist, synes ikke pengene hænger på træerne i forvejen ....
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.063
jeg syntes du skal blive ved med at prøve at kontakte dem. kim dem ned, på et tidspunkt må de jo tage den
dec 2012
Men må prøve at snakke med banken ...
dec 2012
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 345
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.805
Jeg spurgte ind til min ordre, som også var glykosamin. Hov den havde de glemt at sende
dec 2012
Glad for din positive oplevelse med dem, måske der er håb forud
Hvornår bestilte du ? sidder og læser på TP og kan se der er en sammenhæng mellem i starten er der en masse positivt, men ikke den eneste der har haft problemer med en december bestilling kan jeg se ...
Godt at høre du også har været heldig Natascha
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 345
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.732
dec 2012
Mente nemlig også selv jeg før havde handlet der, hvor det gik godt, men er ikke helt sikker.
Håber det bare er midlertidigt sygdom eller liggende ...
Men kunne se at der var en der havde udgivet sig for at være leverandør der havde kommenteret på en negativ kommentar at de heller ikke betaler deres leverandøren (dette har jeg intet belæg for at vide om er korrekt, blot noget af det jeg kunne læse på TP)
dec 2012
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
dec 2012
dec 2012
I alle mine år som meget aktiv handlende på nette, nærmer sig vel snart de 8 år er jeg aldrig blevet snydt, og har ofte handlet med private, troede da også det var en privat jeg ville blive snydt af hvis det endelig en dag skulle ske.
Men vil fortsætte med at prøve at kontakte F&F kan jo være der blot er sket en uheldig fejl, og der er problemer med deres kommunikations system
dec 2012
Synes i skulle have en opdate, nu når jeg har haft udtalt mig negativt om dem og at de rent faktisk endte med at levere varen.
Handel med Fido & Felix